AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #1 Skrevet 2. februar 2018 I går før jobb var jeg på do to ganger, med veldig løs avføring. Var litt småuggen da jeg gikk til jobb, men det gikk over. Hadde ikke spesielt lyst på lunsj. Mot slutten av dagen fikk jeg skikkelig vondt i hodet og feber, og da jeg kom hjem tok jeg meg en paracet. Jeg sov kanskje to-tre timer på sofaen, kjentes varm ut hele ettermiddagen. Spiste et rundstykke, men det frista ikke noe særlig. Spiste potetgull, og det var bedre. Gikk på do litt seinere, løs avføring. La meg på sofaen igjen, hadde fortsatt vondt i hodet. Tok meg en paracet og la meg tidlig, sovnet ganske fort. Har våknet litt og vært svett. Våknet i stad og måtte på do, løs avføring. Har ikke vondt i hodet eller feber nå. Jeg har ikke vært kvalm eller hatt tegn til oppkast. Er det likevel omgangssyke? Anonymkode: 650e8...8a6
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #2 Skrevet 2. februar 2018 Det veit da vel ikke vi. Doktor KG kan ikke diagnostisere over nett Anonymkode: e315c...f23
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #3 Skrevet 2. februar 2018 Tvilsomt, men det er vanskelig å vite. Løs avføring kan være mye forskjellig. Mest sannsynlig har du bare spist noe du ikke har tålt Anonymkode: 2aa9d...402
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå