Gå til innhold

Sexlyst - er det bare meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Her inne er det mange tråder om sexlyst og behov, hvor folk skriver at de har sex hver dag, to ganger om dagen, to ganger i uka. Er det reelt eller bare et gjennomsnitt?

Jeg er en kvinne med ganske sterke behov. Men det svinger VELDIG. En uke kan jeg være kåt hele tiden og ha lyst på sex flere ganger om dagen. Uka etter dabber det helt av og jeg finnes ikke interessert. Slik går det - opp og ned. Humøret forøvrig er veldig greit - er sjelden i dårlig humør.

Har tenkt at det er normalt og svinger pga syklusen og hormoner. Eller?

Anonymkode: ee108...5f5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det helt likt, kan f.eks gå en måned uten noen form for stimulering i form av sex, eller onanering. Kan deretter onanere/ha sex hver dag/2-3 ganger om dagen i 2 uker.

Anonymkode: 76fe0...fe0

• Liker 1
Skrevet

Jeg kunne godt TENKE meg sex hver dag, men livet varierer så det går ikke for oss :)
Så her varierer det VELDIG, siden vi er i et avstandsforhold, og begge er kronisk syke.

Så her blir det lite sex, og mye prating på telefonen i stedenfor :P 

Skrevet

Nei, det er ikke bare deg. Vi klarte knapt å holde hendene fra hverandre de første årene sammen. Nå har vi ikke ett like aktiv sexliv, noen gang har vi mye og andre gang lite. Og jeg husker at jeg stresset veldig med at vi hadde for lite sex, hva kom det til å bety for oss i lengden og bla, bla, bla... og mannen min bare sa slapp av, vi har bare havnet i en ny normal for oss. Så lenge vi begge er fornøyd og fortsatt har god sex, så er det ingenting å stresse over.

Anonymkode: 87711...631

Skrevet

Nokså normalt vil jeg tro.

Jeg kan gå småkåt dagen lang i dagene rundt eggløsning, så dabber det av mot mensen begynner. Etter at mensen er ferdig, må jeg ta igjen det tapte :D

I tillegg har vi tre barn og mange fritidsaktiviteter som tar mye energi. Det er ikke like attraktivt å avslutte dagen med sex, når det er fem timer til klokken ringer...

Heldigvis er vi like slitne begge to, og begge ønsker sex, selv om det ikke alltid lar seg gjøre. Dessuten har sexen blitt bedre med årene, så kvalitet trumfer kvantitet :) 

Anonymkode: ea5e8...b4d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...