bortebra Skrevet 1. februar 2018 #21 Skrevet 1. februar 2018 Høres ut som du ønsker mer av han enn han kan gi. Og selv unge gutter har varierende sexlyst; om han har mye å gjøre ellers i livet, stress eller andre personlige bekymringer, så påvirker det sexlysten. Selv om dere har bra sex, synes jeg det er rart at du er så frustrert over dette. Når jeg har hatt ff-er, eller elskere som jeg ynder å kalle det, har jeg ikke spekulert frem og tilbake og analysert. Det er jo den enkleste form for samvær. 1
Rotehodet Skrevet 1. februar 2018 #22 Skrevet 1. februar 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva legger du i det ? Anonymkode: f70b7...d2c Alt som er nytt er spennende ikke sant? Når det blir en vanesak, og vedkommende ikke er betatt av deg, da går han lei, og har deg bare på gress til dårligere tider. Så egentlig så har han allerede dumpet deg, Men ønsker ikke si det til deg. Endret 2. februar 2018 av Rotehodet
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #23 Skrevet 2. februar 2018 Han møter nok en annen han får sex fra Anonymkode: 5cf3e...a0a 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #24 Skrevet 2. februar 2018 19 timer siden, Rotehodet skrev: Alt som er nytt er spennende ikke sant? Når det blir en vanesak, og vedkommende ikke er betatt av deg, da går han lei, og har deg bare på gress til dårligere tider. Så egentlig så har han allerede dumpet deg, Men ønsker ikke si det til deg. Det kan godt være, men da syntes jeg det er rart at han støtt og stadig tar kontakt. Samtidig som han lagrer bilder jeg sender til han på snap/ legger ut på mystory? Visst man er lei/ ønsker å bli kvitt en person, så holder vel man kanskje ikke på sånn, hehe. Eller det er jeg som har misforstått noe her? Tviler på det Han trenger jo ikke å si så mye, han kunne jo vært heller totalt fraværende og ikke svart på en eneste mld f.eks ? Men det gjør jo han Anonymkode: f70b7...d2c
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #25 Skrevet 2. februar 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Han møter nok en annen han får sex fra Anonymkode: 5cf3e...a0a Det gjør han sikkert, men samtidig så har han gitt flere indikasjoner på at han har roet ned/kuttet kontakt med jenter ift hvordan det var før. Et av hans nyttårsforsett var jo f.eks å prøve å ikke ha sex ila hele 2018, men der røk jo han ganske fort hehe. Så da ser jeg på det som litt merkelig at treffes så mange om han prøver å kutte ned jenter/sex ? Ikke vet jeg Anonymkode: f70b7...d2c
Englejenta Skrevet 2. februar 2018 #26 Skrevet 2. februar 2018 Jeg sier meg enig i de som sier at han har nok gått lei av deg på den seksuelle måten. Tenker han kanskje har forelsket seg i en annen, eller bare ønsker å ha deg som en venn. Hadde jeg vært deg så hadde jeg datet videre, beholdt han som en venn, men slutt å by deg frem. Om han mot formodning er interessert så får du fort vite det når du ikke viser han den oppmerksomheten han er vant til å få fra deg. Ønsker deg lykke til :-) 1
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #27 Skrevet 2. februar 2018 Du er for tilgjengelig. Anonymkode: abd7a...1a5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå