Gå til innhold

Be om sex ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjenner jeg blir rett og slett litt irritert over dette...

Nå har det seg slik at meg og min FF har har vært "sammen" lenge, vi har det greit i lag og har veldig god sex... Klikker godt på den fronten. 
Men poenget er at han nesten aldri vil ha sex med meg lengre, han vil, men jeg føler jeg må be om det? 
Han orker nesten ikke å treffe meg og flere ganger så skriver han når vi skal henge, vi kan være sammen, men jeg orker ikke sex ????? 
Og han er liksom en veldig seksuell person av seg? 
Har ingenting med at han ikke tenner på meg eller noe sånt, da han sier vi har sjelden god sex og har den flotteste kroppen han har sett og bla bla bla. Vet at han har sex med andre, men det er få og sjelden siden han jobber en del. 
Men at det kan gå 3-4 uker før han nesten gidder å møte meg???
I tillegg snakker vi jevnlig flere ganger i uken. Han kommenterer ofte hvor flott/deilig jeg er om jeg legger ut bilder/ sender til han på snap. 
Han tar initiativet til samtaler, så han er intr i å være med meg bare for å understreke det... 

Altså, hva er vitsen med en FF da, når man ikke kan ha regelmessig sex. 
Forventer liksom ikke annenhver dag, men heller kanskje 1 gang i uken.
Dette er en ung gutt som ikke burde ha noe problem med å sex hver eneste dag om så om! Han har jo fortalt meg om sine "erobringer" før han traff meg, og da hadde han sex flere ganger i uken??? Hva skjer... Og det tok mange mnd før vi begynte etter vi traff hverandre å ha sex med andre.. 
Har sovet over hos han en del og da må jeg ta myyye initiativet.. Forstå meg rett nå, men jeg anser meg selv som en flott jente og det å ta såpass mye initiativet er veldig rart/unaturlig for meg. 
Jeg liker han veldig godt og av de jeg har hatt sex med til nå kan ikke måle seg så jeg vil liksom beholde han selv om han fremdeles... 

What to doooo? :P 

Anonymkode: f70b7...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har kanskje forelsket seg i en annen? Eller så får han sex andre steder som tilfredsstiller behovet hans? Kanskje han bare liker å henge med deg uten å ha sex? Gutter er ikke noen duracell kaniner som alltid har lyst på sex. 

Anonymkode: b071c...205

• Liker 12
Skrevet (endret)

Kanskje han liker deg mer enn en venn og mye sex gjør at det er vanskelig å holde avstand? Kanskje syns han du krever for mye? Kanskje får han sine behov møtt hos andre? Kanskje han bare er kjempe sliten og ønsker å slappe av etter jobb? Kanskje har han forelsket seg i noen andre? Kanskje vil han bare være venner? Det er mange muligheter for hva det kan være. Men det er bare han som kan svare deg.

Men om du ikke får dine behov møtt så kan vel du være åpen for å møte andre, akkurat som han. Er ikke hele greien med FF at det skal være avslappet og når begge vil. Han vil jo ikke like ofte som deg, så enten må du godta det eller finne noen som kan møte dine behov. 

Endret av FluffyJuggernaut
  • Liker 3
Skrevet

Han har nok godt lei kjønnet ditt. Been there, dine that

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg liker han veldig godt og av de jeg har hatt sex med til nå kan ikke måle seg så jeg vil liksom beholde han selv om han fremdeles..

Hvor stor er han egentlig?

Anonymkode: 8a45c...628

Skrevet
4 minutter siden, Rotehodet skrev:

Han har nok godt lei kjønnet ditt. Been there, dine that

Hva legger du i det ? 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor stor er han egentlig?

Anonymkode: 8a45c...628

Haha, den er fin str på. Men det er vel kanskje det at han er så behagelig å være med, tar veldig hensyn til meg og at jeg når klimaks. Kosete og god på mange områder... Kort og greit, vi klaffer bra seksuelt!!! 

Skrevet
7 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev:

Kanskje han liker deg mer enn en venn og mye sex gjør at det er vanskelig å holde avstand? Kanskje syns han du krever for mye? Kanskje får han sine behov møtt hos andre? Kanskje han bare er kjempe sliten og ønsker å slappe av etter jobb? Kanskje har han forelsket seg i noen andre? Kanskje vil han bare være venner? Det er mange muligheter for hva det kan være. Men det er bare han som kan svare deg.

Men om du ikke får dine behov møtt så kan vel du være åpen for å møte andre, akkurat som han. Er ikke hele greien med FF at det skal være avslappet og når begge vil. Han vil jo ikke like ofte som deg, så enten må du godta det eller finne noen som kan møte dine behov. 

Det er godt mulig.. 
Men syntes liksom når det går mange uker i mellom at det er litt merkelig. Og jeg vet at han ikke er forelsket i en annen da han bare for noen dager siden tok flere screenshot av bilder jeg la ut,  (full bekledd), men det var flotte bilder. 
Visst man liksom er forelsket i en annen, da har man ikke masse bilder på tlf av en annen jente man har sex med tenker jeg. Det er litt spesielt, å det hadde jeg aldri gjort, hehe ;) 

Gjest supernova_87
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en ung gutt som ikke burde ha noe problem med å sex hver eneste dag om så om! 

Hva faens vranglære er det her da!? 

Sexlyst defineres IKKE av kjønn, og heller ikke alder. At unge menn har en tendens til å ta det de får og gønner på kan være delvis sant, men det betyr ikke at de er maskiner. Han kan være sliten fra jobb, ha andre ting som plager ham eller ha bekymringer han ikke klarer legge fra seg. Dette virker inn på sexlysten, også hos unge menn. 

Og det kan hende han har følelser for deg og vil noe mer enn å bli brukt som et kjøttstykke. 

Skrevet
2 minutter siden, Rainstorm skrev:

Hva faens vranglære er det her da!? 

Sexlyst defineres IKKE av kjønn, og heller ikke alder. At unge menn har en tendens til å ta det de får og gønner på kan være delvis sant, men det betyr ikke at de er maskiner. Han kan være sliten fra jobb, ha andre ting som plager ham eller ha bekymringer han ikke klarer legge fra seg. Dette virker inn på sexlysten, også hos unge menn. 

Og det kan hende han har følelser for deg og vil noe mer enn å bli brukt som et kjøttstykke. 

Hahahah, mente det ikke sånn!!! 
Men kanskje jeg ordla meg feil da. Følelser vet jeg at han ikke har, fordi han sier at han aldri kan se for seg oss i et forhold? Men jeg har levd etter en regel hele livet at man aldri kan si aldri.. Å han vil være med meg, men han er veldig "følelsesmessig# i sexen nå, enn da vi møttes. Så det kan godt være, men han er ikke klar for forhold å holder igjen fordi han ikke vil få følelser. Ingen vet :) 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahahah, mente det ikke sånn!!! 
Men kanskje jeg ordla meg feil da. Følelser vet jeg at han ikke har, fordi han sier at han aldri kan se for seg oss i et forhold? Men jeg har levd etter en regel hele livet at man aldri kan si aldri.. Å han vil være med meg, men han er veldig "følelsesmessig# i sexen nå, enn da vi møttes. Så det kan godt være, men han er ikke klar for forhold å holder igjen fordi han ikke vil få følelser. Ingen vet :) 

Hva med å finne en ny? skal jo helst være lidenskap i slike forhold.

Anonymkode: 5387f...2f7

• Liker 4
Skrevet

Akkurat sånn er min FF også, var forsåvidt sånn i starten også møttes vi hyppigere noen mnd, nå er det tilbake til at jeg nesten føler jeg må mase. Han jobber ekstremt mye og er mye sliten, men nå begynner jeg å bli lei av å ha en FF som nesten ikke vil ha sex (ca 1-2 mnd). Så får vel hoppe videre dessverre. 

Anonymkode: 99166...d84

• Liker 1
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat sånn er min FF også, var forsåvidt sånn i starten også møttes vi hyppigere noen mnd, nå er det tilbake til at jeg nesten føler jeg må mase. Han jobber ekstremt mye og er mye sliten, men nå begynner jeg å bli lei av å ha en FF som nesten ikke vil ha sex (ca 1-2 mnd). Så får vel hoppe videre dessverre. 

Åå, ser den!!! Hvor gamle er dere? Og hvordan er han ellers ? 😉

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Åå, ser den!!! Hvor gamle er dere? Og hvordan er han ellers ? 😉

Vi er midten av 30 årene. Var forresten en periode der han ønsket noe mer ( han tok det ikke opp direkte men røpet seg når vi hadde drukket), da var han opptatt av at han ønsket møte meg, finne på andre ting enn sex, han var mer fysisk utenom sex og mer kosete under sex. Sånn er han ikke lenger, nå er det mer typisk FF. Så du skal ikke se helt bort ifra at han fyren ønsker noe mer. Kan jo være mange andre grunner også da. Min er veldig alright og beste sexen, derfor jeg har holdt ut med sjelden sex så lenge, men nå vet jeg ikke lenger. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er midten av 30 årene. Var forresten en periode der han ønsket noe mer ( han tok det ikke opp direkte men røpet seg når vi hadde drukket), da var han opptatt av at han ønsket møte meg, finne på andre ting enn sex, han var mer fysisk utenom sex og mer kosete under sex. Sånn er han ikke lenger, nå er det mer typisk FF. Så du skal ikke se helt bort ifra at han fyren ønsker noe mer. Kan jo være mange andre grunner også da. Min er veldig alright og beste sexen, derfor jeg har holdt ut med sjelden sex så lenge, men nå vet jeg ikke lenger. 

Kan godt være han ønsker noe mer og prøver å distansere seg. 

Men jeg har sagt at jeg liker han veldig godt  og kunne fint sett for meg et forhold med han, men ikke akkurat nå da jeg ikke er klar for det.  Har godt av å være singel og kjenne på denne tilværelsen. 

Han har sagt at jeg skal bare legger fra meg den tanken om forhold helt... Men jeg vet ikke, syntes det er så rar oppførsel av han. Også det at han har blitt så mye mer sensuell og kjærlig i Sexen vs hvordan den var før. Tenker??? Hmmm, det må da bety noe. Å hvorfor ha så lite sex når han sier den er fantastisk. 

Nei, han er veldig vinglete og fram og tilbake. Tror ikke han helt vet hva han vil, men er redd for forpliktelser og er ikke klar for forhold akkurat på dette tidspunktet i livet 🤔🤔

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er godt mulig.. 
Men syntes liksom når det går mange uker i mellom at det er litt merkelig. Og jeg vet at han ikke er forelsket i en annen da han bare for noen dager siden tok flere screenshot av bilder jeg la ut,  (full bekledd), men det var flotte bilder. 
Visst man liksom er forelsket i en annen, da har man ikke masse bilder på tlf av en annen jente man har sex med tenker jeg. Det er litt spesielt, å det hadde jeg aldri gjort, hehe ;) 

Han ligger vel med en annen da og har ikke behov for å ha sex ned deg like mye lenger.

Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan godt være han ønsker noe mer og prøver å distansere seg. 

Men jeg har sagt at jeg liker han veldig godt  og kunne fint sett for meg et forhold med han, men ikke akkurat nå da jeg ikke er klar for det.  Har godt av å være singel og kjenne på denne tilværelsen. 

Han har sagt at jeg skal bare legger fra meg den tanken om forhold helt... Men jeg vet ikke, syntes det er så rar oppførsel av han. Også det at han har blitt så mye mer sensuell og kjærlig i Sexen vs hvordan den var før. Tenker??? Hmmm, det må da bety noe. Å hvorfor ha så lite sex når han sier den er fantastisk. 

Nei, han er veldig vinglete og fram og tilbake. Tror ikke han helt vet hva han vil, men er redd for forpliktelser og er ikke klar for forhold akkurat på dette tidspunktet i livet 🤔🤔

Du vil jo ikke være i et forhold selv så er vel ikke bare han som er vinglepetter. Virker som om du har mer følelser enn du innrømmer her. Er så klassisk å si du kke vil ha et forhold men likevel sitter du å analyserer alt han sier og gjør.

Han er ikke neppe interessert i noe mer men velger å holde deg varm

Anonymkode: e3c4d...e98

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du vil jo ikke være i et forhold selv så er vel ikke bare han som er vinglepetter. Virker som om du har mer følelser enn du innrømmer her. Er så klassisk å si du kke vil ha et forhold men likevel sitter du å analyserer alt han sier og gjør.

Han er ikke neppe interessert i noe mer men velger å holde deg varm

Anonymkode: e3c4d...e98

Jeg liker han veldig godt og jeg absolutt små betatt. 

Men jeg ønsker også å være singel, og ikke hoppe på det første og det beste, han var den første jeg møtte etter bruddet, skjønner. 

Kan godt være han er den rette, men har møtt for få til å avgjøre det, mener jeg. 

Hva mener du med at han ikke er «neppe» interessert ? 😋

• Liker 1
Gjest Catalina Culès
Skrevet

Finn en ny, han er nok lei.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...