AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har tatt MR av nakke og rygg og resultatet var: Nakke: Moderate foranmenstenoser flere nivåer. Korsrygg: Lumbagoacral overgangsvirvel S1, skivedegenerasjon nivå L4/L5 og L5/S1. Jeg skjønner ikke mye av dette, så hadde vært fint om noen kunne forklare dette for meg. Jeg skal ikke til lege før den 15/2 Anonymkode: 4c997...0b9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt MR av nakke og rygg og resultatet var: Nakke: Moderate foranmenstenoser flere nivåer. Korsrygg: Lumbagoacral overgangsvirvel S1, skivedegenerasjon nivå L4/L5 og L5/S1. Jeg skjønner ikke mye av dette, så hadde vært fint om noen kunne forklare dette for meg. Jeg skal ikke til lege før den 15/2 Anonymkode: 4c997...0b9 Dette er noe legen din skal forklare deg. Det er ikke noe kg kan eller skal svare på. Anonymkode: cd4cc...6e4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Skivedegenerasjon er slitasje. Google så finner du svar. Anonymkode: 81c6e...be3
Gjest Cocosa Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har tatt MR av nakke og rygg og resultatet var: Nakke: Moderate foranmenstenoser flere nivåer. Korsrygg: Lumbagoacral overgangsvirvel S1, skivedegenerasjon nivå L4/L5 og L5/S1. Jeg skjønner ikke mye av dette, så hadde vært fint om noen kunne forklare dette for meg. Jeg skal ikke til lege før den 15/2 Anonymkode: 4c997...0b9 Hvorfor har du fått resultatene uten forklaring? Hver gang jeg har tatt prøver av ett eller annet slag, har jeg fått brev fra lege, eller legetime med en lege som kan forklare meg noe dersom det er avvik fra normalen.
bobleplast_ Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 S1, L4 og L5 er deler av ryggraden din. Men du, dette er legemat og ikke noe for KG.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå