AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Hei! Har datet en fyr i fire måneder og følte i starten at det gikk sykt bra. Vi har møttes ca en dag i uka og gjort masse gøy. Tiden gikk og vi dro også på en fjelltur sammen bare vi to. Han er som en kjæreste i oppførsel når vi er sammen. I det siste føler jeg utviklinga har stoppet helt. Han er ikke aktiv på date-appen og vi er enige om at vi er ekslusive, men han vil ikke definere noe nå (ikke jeg heller). Greia for meg er at jeg vil at det skal utvikle seg, at vi skal være mer sammen, møte hverandres venner, planlegge kule ting sammen osv for å se hvor det går og om det er noe, men det skjer ikke. Jeg har spurt flere ganger om å treffes flere ganger enn 1 gang i uka, men det blir alltid avvist uten at han gjør noe annet. Dette vet jeg fordi han snapper og sms-er meg hele tiden. Jeg tenker at hvis du er keen så vil du se personen oftere enn en gang i uka og at jeg bare er en komfortabel sex/kose-dame. Samtidig blir jeg usikker når han ikke er på date-appen og ikke har vært der på 2 måneder og at han tar så mye kontakt. Hvis det er relevant er han 30 år og jeg 28. Han er ikke ekstremt busy (har en vanlig jobb, ingen barn, men en skilsmisse-hund som er i hunde-barnehage og krever lite på kvelden). Anonymkode: b9a5a...de9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Tja virker litt som han jeg datet, som nå kun er FF. Han jobber riktignok sykt mye men allikevel, vi møtes heller ikke ofte, men han sender ofte sms om alt mulig bla at han skulle ønske jeg var der osv. (Må planlegges pga avstand). Noen ganger så kjenner jeg at jeg blir irritert for joda jeg kunne vært der jeg, hvis han hadde kommet med det noen timer før. Tror han synes det er helt perfekt å ha meg som kose/sex dame, som han kan møte så ofte/sjelden han ønsker. Han er heller ikke på noen date apper for han får jo behovene dekket. Det han ikke vet enda er at nå har jeg fått nok og det er byebye. Anonymkode: 6aec1...35e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå