Soffee_ Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Hei, jeg fikk mycoplasma lungebetendelse i skifte oktober, november 2017. Det tok noen uker før jeg gikk til lege. Mycoplasma i seg selv tar jo lang tid og er tøft for kroppen, så jeg regnet med at det skulle ta litt tid. Etter en månde ble jeg mye værre. Jeg lå inne på et mørkt rom i sengen hele dagen. Familien min og legen trodde det var ME. Men etter flere blodprøver fikk jeg påvist lavt stoffskifte, men de fant ikke antistoffer. Nå begynner jeg på min 4 syke månde. Og jeg har begynt på medisiner og føler meg mye bedre, men langt fra bra:) Jeg lurte på om det er noen som har noe erfaring med lavt-stoffskifte etter innfeksjon. Hvor lang tid det tok før dere ble normal, om dere utviklet kronisk lavt stoffskifte, hvordan utredningen er, og jeg vil gjerne høre hvordan dere opplevde det:) Jeg er en ung jente, så lavt stoffskifte er vel ikke så vanlig:)
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Stoffskiftesykdom kan ta år å få regulert slik at pasienten føler seg som før, om det i det hele tatt er mulig. Tiden vil viser hvordan dette utvikler seg. Det er og vanlig å bli trett og slapp i mange uker etter en kraftig infeksjon. Anonymkode: eba63...2a7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå