Gå til innhold

Hvordan se bedre ut?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg trodde egentlig aldri jeg skulle lage en slik tråd, men her sitter jeg da :fnise:

De siste årene har jeg blitt plutselig mye styggere uten at jeg vet hvorfor, er vel bare alderdom(har sjekket alt av vitmainer osv).

Huden i ansiktet er slapp, håret har blitt tynnere, øyenlokkene tunge og generelt ser jeg litt herja ut.. Kan noen hjelpe meg? 

Jeg har aldri brukt noe særlig hudprodukter eller behandlinger så jeg er totalt grønn. Sminken jeg bruker er bra, men det hjelper lite på å dekke over et "dratt" slitent ansikt..

Anonymkode: 71a0b...618

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det er dessverre ingen trøst jeg har å komme med. Men absolutt ingen hudprodukter, selv om de lover aldri så mye "gull og grønne skoger", kan fikse hud som er blitt slapp og øyelokk som er blitt tunge. Det går ikke rett og slett, og derfor finnes det heller ingen produkter som kan fikse det.

Selv er jeg 50 og for et par-tre uker siden opererte jeg bort tunge øyelokk. Genialt! Plutselig er de vekk og jeg ser mye mer våken og opplagt ut, ikke sliten som før! Pris kr 15.500,- Det var verdt det :-) Det er behandling som VIRKER! :- )

Endret av Million
Skrevet

- Sprøyter med Botox og annet. 

- Trening

-Vann, frukt, grønnsaker

Anonymkode: 655f5...e57

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...