AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg trodde egentlig aldri jeg skulle lage en slik tråd, men her sitter jeg da De siste årene har jeg blitt plutselig mye styggere uten at jeg vet hvorfor, er vel bare alderdom(har sjekket alt av vitmainer osv). Huden i ansiktet er slapp, håret har blitt tynnere, øyenlokkene tunge og generelt ser jeg litt herja ut.. Kan noen hjelpe meg? Jeg har aldri brukt noe særlig hudprodukter eller behandlinger så jeg er totalt grønn. Sminken jeg bruker er bra, men det hjelper lite på å dekke over et "dratt" slitent ansikt.. Anonymkode: 71a0b...618
Million Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 (endret) Det er dessverre ingen trøst jeg har å komme med. Men absolutt ingen hudprodukter, selv om de lover aldri så mye "gull og grønne skoger", kan fikse hud som er blitt slapp og øyelokk som er blitt tunge. Det går ikke rett og slett, og derfor finnes det heller ingen produkter som kan fikse det. Selv er jeg 50 og for et par-tre uker siden opererte jeg bort tunge øyelokk. Genialt! Plutselig er de vekk og jeg ser mye mer våken og opplagt ut, ikke sliten som før! Pris kr 15.500,- Det var verdt det :-) Det er behandling som VIRKER! :- ) Endret 1. februar 2018 av Million
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 - Sprøyter med Botox og annet. - Trening -Vann, frukt, grønnsaker Anonymkode: 655f5...e57
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå