bortebra Skrevet 3. februar 2018 #41 Skrevet 3. februar 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager fikk han for seg det etter en stund da? Hadde han lest noe da eller hørt noen si noe negativt om det? Anonymkode: 9715f...fc9 Jeg antar det... Men han ville ikke si. Nytta ikke å argumentere.
Rotehodet Skrevet 3. februar 2018 #42 Skrevet 3. februar 2018 (endret) 20 timer siden, LiseOslo skrev: Ingen fare. Jeg sjekker ikke gutter på byen, og spesielt ikke gutter som er så utrygge på seg selv at de ikke tør å eksprimentere litt :-) Litt av en påstand. Fordi jeg ikke er gira på å bli pult i rumpa av en ukjent kvinne, så er jeg utrygg på meg selv? Må føye til, hadde en mann sagt det til en kvinne, så ville det vært ansett som hersketeknikk, og hashtag metoo hadde blitt ropt ut i offentligheten for full røst. LOL Endret 3. februar 2018 av Rotehodet 1
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #43 Skrevet 5. februar 2018 TS. Er det gay om bestevennen min bruker sin dildo på meg? Han er bifil og har sagt han kan gjøre det første gang på meg, da vet jeg hva og hvordan det blir med jente sier han. Vet ikke helt jeg. Vi har onanert sammen noen ganger etter trening. Aldri hverandre, men hver for oss. Anonymkode: 9886e...306
SlemUlv Skrevet 5. februar 2018 #44 Skrevet 5. februar 2018 På 03/02/2018 den 14.15, Rotehodet skrev: Litt av en påstand. Fordi jeg ikke er gira på å bli pult i rumpa av en ukjent kvinne, så er jeg utrygg på meg selv? Må føye til, hadde en mann sagt det til en kvinne, så ville det vært ansett som hersketeknikk, og hashtag metoo hadde blitt ropt ut i offentligheten for full røst. LOL Da har du ikke skjønt metoo 2
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #45 Skrevet 5. februar 2018 6 minutter siden, SlemUlv skrev: Da har du ikke skjønt metoo TS vet ikke hva metoo betyr jeg. Men syns han hadde et underlig syn på damer vs gutter i forhold til anal as. Anonymkode: 9886e...306 1
LiseOslo Skrevet 5. februar 2018 #46 Skrevet 5. februar 2018 On 2/3/2018 at 2:15 PM, Rotehodet said: Litt av en påstand. Fordi jeg ikke er gira på å bli pult i rumpa av en ukjent kvinne, så er jeg utrygg på meg selv? Må føye til, hadde en mann sagt det til en kvinne, så ville det vært ansett som hersketeknikk, og hashtag metoo hadde blitt ropt ut i offentligheten for full røst. LOL Pft... Selv om jeg av og til tar initiativet til analkos så betyr ikke det at jeg ikke respekterer andres grenser. Selvfølgelig gjør jeg det. Og som SlemUlv sier: Du skjønner ikke så mye av hva #MeeToo dreier seg om
AnonymBruker Skrevet 5. februar 2018 #47 Skrevet 5. februar 2018 11 timer siden, AnonymBruker skrev: TS vet ikke hva metoo betyr jeg. Men syns han hadde et underlig syn på damer vs gutter i forhold til anal as. Anonymkode: 9886e...306 Aha, me Too, nå skjønte jeg det. Trenger as. Haha. Anonymkode: 9886e...306
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå