Gå til innhold

Dildo i rumpa, homo?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Homofil er å tiltrekkes seksuelt av det samme kjønn. Ikke stimulere erogene soner i rompa eller gå med skulderveske. 
Eller at kvinner kjører lastebil osv. 

Anonymkode: 0e1d4...7db

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest NuttinSpecial
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Viste ikke, har bare hørt at det er gay å like å få ting opp i rumpa. Liker kun damer, men vet nå at jeg alltid må ha noe opp i rumpa. Det er så sinnsykt digg og orgasmene er bare så deilige. Tidligere klarte jeg max 3 ganger, når jeg tar meg i rumpa med dildo, da får jeg lett 10 orgasmer, men har fått flere. Samtidig går det mye hardere og det varer mye lengere:)

TS

Anonymkode: 9886e...306

Damn boy, u aint playin. Ligger du å k****** deg selv med en dildo der sola aldri skinner 10 ganger på rappen? :laugh::laugh::laugh: Pass på så du ikke blir sår a brusjan

Skrevet
15 hours ago, AnonymBruker said:

TS Hvordan har guttene reagert, har alle likt det mye?

Ingen som tror eller tenker at dette var gay?

Alle har likt det, eller hadde jeg jo ikke gjort det. 

Men folk er jo forskjellige. For noen er det nok med en finger, andre liker flere fingre eller en dildo.

Noen synes det bare er litt godt av og til, andre er nesten helt avhengige av det for å få utløsning. 

Har ikke vært borti at noen av mine partnere synes det er homo nei ;-) 

Skrevet
1 time siden, LiseOslo skrev:

Alle har likt det, eller hadde jeg jo ikke gjort det. 

Men folk er jo forskjellige. For noen er det nok med en finger, andre liker flere fingre eller en dildo.

Noen synes det bare er litt godt av og til, andre er nesten helt avhengige av det for å få utløsning. 

Har ikke vært borti at noen av mine partnere synes det er homo nei ;-) 

TS Ja, regnet med at alle likte det:). Var det sånn at gutta tok initiativ til det, eller testa du det ut og guttene likte det? Godt å vite om jeg skal si det rett ut når jeg treffer en jente. Har ganske lite erfaring med jenter og aldri spurt om analsex. 

Fikk dem bedre og sterkere orgasmer med anal stimulering? Opplevde selv at det gikk mye hardere og at det ikke sprutet, da kan det gå flere ganger:-)

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

TS Ja, regnet med at alle likte det:). Var det sånn at gutta tok initiativ til det, eller testa du det ut og guttene likte det? Godt å vite om jeg skal si det rett ut når jeg treffer en jente. Har ganske lite erfaring med jenter og aldri spurt om analsex. 

Fikk dem bedre og sterkere orgasmer med anal stimulering? Opplevde selv at det gikk mye hardere og at det ikke sprutet, da kan det gå flere ganger:-)

Noen ganger har jeg tatt initiativ, andre ganger gutten. 

Jeg tror kanskje ikke du bør foreslå dette første gangen dere er sammen. Det er jo ikke alle jenter som liker analkos, hverken på seg selv eller partner, så det er nok lurt å gå litt forsiktig frem. 

De fleste får mye hardere orgasmer ved anal stimulering ja :-) 

Skrevet
1 time siden, LiseOslo skrev:

Noen ganger har jeg tatt initiativ, andre ganger gutten. 

Jeg tror kanskje ikke du bør foreslå dette første gangen dere er sammen. Det er jo ikke alle jenter som liker analkos, hverken på seg selv eller partner, så det er nok lurt å gå litt forsiktig frem. 

De fleste får mye hardere orgasmer ved anal stimulering ja :-) 

Oki, det høres ut til at det er litt forskjellig fra gutt til gutt da.

Takk for opplysning, skal tenke på det før jeg spør. Kanskje håpe hun tar initiativ til det. Kanskje la dildoen ligge synlig når jeg får besøk?

Er det større sjanse for å bli tatt analt om jeg treffer ei eldre jente som er endel eldre enn meg?

For meg er det som natt og dag, selv når jeg kun gjør det selv, kommer orgasmen sykt mye hardere. Det vil nok garantert gå enda hardere om en jente gjør det på meg:).

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker said:

Oki, det høres ut til at det er litt forskjellig fra gutt til gutt da.

Takk for opplysning, skal tenke på det før jeg spør. Kanskje håpe hun tar initiativ til det. Kanskje la dildoen ligge synlig når jeg får besøk?

Er det større sjanse for å bli tatt analt om jeg treffer ei eldre jente som er endel eldre enn meg?

For meg er det som natt og dag, selv når jeg kun gjør det selv, kommer orgasmen sykt mye hardere. Det vil nok garantert gå enda hardere om en jente gjør det på meg:).

Jeg tror kanskje at det er lurt at du venter litt med dildo og forslag om analkos til dere er litt bedre kjent :-) (men jeg kan ta feil, jenter er selvfølgelig forskjellig, her også...)

Angående jenter som er litt eldre: Ja, i og for seg. Jenter med mer erfaring kan nok være mer åpne for sånt ja. 

Skrevet
3 minutter siden, LiseOslo skrev:

Jeg tror kanskje at det er lurt at du venter litt med dildo og forslag om analkos til dere er litt bedre kjent :-) (men jeg kan ta feil, jenter er selvfølgelig forskjellig, her også...)

Angående jenter som er litt eldre: Ja, i og for seg. Jenter med mer erfaring kan nok være mer åpne for sånt ja. 

Oki, nok lurt å vente litt da å se hva som skjer.

Dette er litt nyoppdaget for meg, kanskje bruke tid på eksperimentere å bli skikkelig kjent med meg selv først. 

Kanskje lurt da å tenke eldre i starten. Er selv 18, er det lurt å tenke ei på over 30?

Skrevet
13 timer siden, NuttinSpecial skrev:

Damn boy, u aint playin. Ligger du å k****** deg selv med en dildo der sola aldri skinner 10 ganger på rappen? :laugh::laugh::laugh: Pass på så du ikke blir sår a brusjan

TS. Ja, jeg gjør det. Jeg er helt hekta etter oppdagelsen med rumpa. Når jeg har tid å veldig kåt, holder jeg på lenge og kommer 10 ganger på rappen, noen ganger flere:-)

Gjest Axl Rose
Skrevet
14 timer siden, Gravity skrev:

Beste svaret hittil :skratte: !! So true!

Ja jeg er bare ærlig:fnise:

Skrevet

TS. Føler det mer som normalt at gutter liker analt og at det ikke er gay og at mange ser ut til å akseptere at gutter gjør det.:)

Skrevet

Det er bare å kjøre på her. Du er jo ikke gay fordi du om du liker analkos. Det er bare fantastisk godt å gir herlige orgasmer. Ser du skriver at du låner dildo av bestevennen din. Han gjør det sikkert på deg om du spør. Så opplever du hvordan det er når andre gjør det på deg. Er heller ikke gay, selv om det er en gutt som gjør det, handler bare om at du blir hjulpet i mål av en venn, trenger ikke å omhandle annet enn ren nytelse 😊

Anonymkode: 96bb1...09e

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for krenkende innlegg og svar til dette.

Kragebein, mod

Skrevet
På 1.2.2018 den 15.29, LiseOslo skrev:

Jada, flere ganger med flere partnere. Har tatt gutter i rumpa, og det har vært både mitt og hans initiativ. 

Notere i bakhodet, hvis jeg treffer på ei som heter Lise i fra Oslo på byen som spør om vi skal dra på tomannsnachspill, så skal jeg løpe så fort jeg kan derfra.. 🐸

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, Rotehodet said:

Notere i bakhodet, hvis jeg treffer på ei som heter Lise i fra Oslo på byen som spør om vi skal dra på tomannsnachspill, så skal jeg løpe så fort jeg kan derfra.. 🐸

Ingen fare. 

Jeg sjekker ikke gutter på byen, og spesielt ikke gutter som er så utrygge på seg selv at de ikke tør å eksprimentere litt :-)

• Liker 1
Skrevet
På 1.2.2018 den 15.45, WubWub skrev:

Det som avgjør legningen din er ikke hvordan du onanerer men hvilket kjønn du forelsker deg i. Men det visste du nok allerede

så hvorfor gidde å si det visst du tror han visste det allerede

Anonymkode: c7b13...563

Skrevet

Jeg hadde en eks som likte det sykt godt, helt til han plutselig fikk det for seg at det var homo. (Jeez, han var med en jente, han tente på meg, men blei fortsatt redd, Bibelen har lykkes i sin skremselspropaganda) 

Det var så kjipt. Tok mye lengre tid å få han til å komme etter det. :grine:

• Liker 2
Skrevet
39 minutter siden, bortebra skrev:

Jeg hadde en eks som likte det sykt godt, helt til han plutselig fikk det for seg at det var homo. (Jeez, han var med en jente, han tente på meg, men blei fortsatt redd, Bibelen har lykkes i sin skremselspropaganda) 

Det var så kjipt. Tok mye lengre tid å få han til å komme etter det. :grine:

Hvorfor i alle dager fikk han for seg det etter en stund da? Hadde han lest noe da eller hørt noen si noe negativt om det? 

Anonymkode: 9715f...fc9

Skrevet

Nei, du er ikke homo fordi du liker å en dildo i rompa.

Skrevet

Altså, det er strengt tatt ikke nødvendig å skrive noe mer i denne tråden. Første kommentar oppsummerer jo alt TS trenger å vite :tommel: . 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...