AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Hei. Jeg har testet endel nye ting når jeg onanerer. For noen dager siden eksprimterte jeg med dildo i rumpa. Hørt at det skulle være digg. Hadde ikke dildo selv så jeg lånte en av min bestevenn. Han forklarte meg litt hvordan jeg skulle bruke den på meg selv. Den har vibrator og krumbøyd. Jeg var veldig spent og ganske nervøs. Hadde olje, så det gikk helt fint å få den inn. Det var faktisk utrolig digg, ble varm i hele underlivet å klarte ikke å ligge stille og klarte i hvertfall ikke kontrollere lydene mine. Trengte ikke å røre meg selv. Det var en åpenbaring, etter omtrent en halv time strammet kroppen min seg. En ubeskrivelig deilig følelse spredde seg i bølger gjennom kroppen min. Det var utrolig digg og intenst å varte i flere minutter. Først etter at bølgene avtok, skjønte jeg at jeg hadde hatt orgasme. Det kom ikke noe ut og etter en liten pause kunne jeg fortsette. Det var fortsatt utrolig digg, lå bare å vrei meg og stønnet mye. Det gikk raskere nå, før bølgene på nytt kom, det kom hardere og mer intenst denne gangen. Selv om jeg ikke tok på meg, var det en utrolig intens orgasme opplevelse. Men helt anderledes og føltes inni kroppen på en helt ny måte. Det sprutet ikke denne gangen heller. Gjorde dette flere ganger til, før jeg tilslutt onanerte og fikk vanlig orgasme sammen med den innvendige orgasmen. Denne gangen svartnet det og følte jeg besvimte en stund. Etterpå var jeg tilsølt og helt utmattet. Hadde hatt en reise jeg ikke trodde var mulig assa. Har gjort det flere ganger og det samme skjer hver gang, faktisk vannvittig deilig og vill opplevelse assa. Hva skjedde og er jeg homo? G18. Anonymkode: 9886e...306 2
Gjest Axl Rose Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er enda ikke blitt homo av det etter mange år.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Hvorfor tror menn at så fort de tar noe i anus så er de homo? Flere menn burde eksperimentere med anus. Dere har et punkt der som gjør at dere kan få ekstrem nytelse, men så tror mange at det automatisk gjør dem homo å da blir det til at de ikke gjør det. Anonymkode: 050f8...0f3 11
LiseOslo Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Selvfølgelig er du ikke homo selv om du liker analkos! Synes det er tøft og kult med gutter som ikke er redd for nytelse :-) 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Du er ikke homo. Gutter har en kjertel i rumpa, prostata. Det er denne kjertelen som er involvert og styrer nytelse og orgasme hos guttene. Direkte stimuli gir intens nytelse og mange får sinnsyk nytelse og ekstrem orgasmefølelsen. Flere gutter kan som deg, få flere orgasmer uten å sprute. Det er en ubeskrivelig deilig følelse og kan nok sammenlignes med multiorgasmer hos jentene. Kos deg, du er i hvertfall ikke homofil 😊 Anonymkode: 96bb1...09e 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Tenner du på menn? Nei? Da er du ikke homo. Anonymkode: c5e24...455 2
SlemUlv Skrevet 1. februar 2018 #7 Skrevet 1. februar 2018 Det er ikke sånn seksuell legning funker nei. 1
SlemUlv Skrevet 1. februar 2018 #8 Skrevet 1. februar 2018 For lenge siden, laget jeg en oversikt over hvordan legning funker, sjekk her: 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #9 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tror menn at så fort de tar noe i anus så er de homo? Flere menn burde eksperimentere med anus. Dere har et punkt der som gjør at dere kan få ekstrem nytelse, men så tror mange at det automatisk gjør dem homo å da blir det til at de ikke gjør det. Anonymkode: 050f8...0f3 Viste ikke, har bare hørt at det er gay å like å få ting opp i rumpa. Liker kun damer, men vet nå at jeg alltid må ha noe opp i rumpa. Det er så sinnsykt digg og orgasmene er bare så deilige. Tidligere klarte jeg max 3 ganger, når jeg tar meg i rumpa med dildo, da får jeg lett 10 orgasmer, men har fått flere. Samtidig går det mye hardere og det varer mye lengere TS Anonymkode: 9886e...306 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 Har en FF som har vært med på mye seksuelt og er veldig åpensinnet , allikevel så har han flere ganger stilt spørsmål ved hvorfor jeg tenner på å leke med rumpa hans (strap-on, dildo etc). Har prøvd å forklare det mange ganger, så går det en stund før han igjen uttrykker tvil om jeg faktisk liker det (tenner meg helt vilt). Til slutt kom han jo med det jeg har mistenkt hele tiden, at han var redd jeg syntes det var homo/homsete. Når til og med han med sin erfaring og selvsikkerhet i senga blir usikker da skjønner jeg at andre blir det. Men det er virkelig ingenting som gjør en mann homo fordi han liker å bli tatt i rumpa. Bare deilig å se orgasmene de får. Tror han endelig tror på meg nå da. Anonymkode: 9715f...fc9 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Viste ikke, har bare hørt at det er gay å like å få ting opp i rumpa. Liker kun damer, men vet nå at jeg alltid må ha noe opp i rumpa. Det er så sinnsykt digg og orgasmene er bare så deilige. Tidligere klarte jeg max 3 ganger, når jeg tar meg i rumpa med dildo, da får jeg lett 10 orgasmer, men har fått flere. Samtidig går det mye hardere og det varer mye lengere TS Anonymkode: 9886e...306 Bare å fortsette det. Rumpehullet ditt er ikke det som avgjør om du er homofil eller ikke. Det er bare noe homofober har funnet ut fordi de er usikre på seg selv. Anonymkode: 050f8...0f3 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har en FF som har vært med på mye seksuelt og er veldig åpensinnet , allikevel så har han flere ganger stilt spørsmål ved hvorfor jeg tenner på å leke med rumpa hans (strap-on, dildo etc). Har prøvd å forklare det mange ganger, så går det en stund før han igjen uttrykker tvil om jeg faktisk liker det (tenner meg helt vilt). Til slutt kom han jo med det jeg har mistenkt hele tiden, at han var redd jeg syntes det var homo/homsete. Når til og med han med sin erfaring og selvsikkerhet i senga blir usikker da skjønner jeg at andre blir det. Men det er virkelig ingenting som gjør en mann homo fordi han liker å bli tatt i rumpa. Bare deilig å se orgasmene de får. Tror han endelig tror på meg nå da. Anonymkode: 9715f...fc9 Hei! TS. Oki, skjønner. Har du fått han med på det, eller tror han som jeg har trodd at dette føltes gay? Hvis en dame vil pule meg med strapon, ville jeg blitt kjempeglad. Med dame som ville ta meg, blir det anderledes enn om jeg skulle spørre selv om å bli tatt. Hvis han vil, får han garantert orgasme han aldri har opplevd før assa Anonymkode: 9886e...306 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 1 time siden, LiseOslo skrev: Selvfølgelig er du ikke homo selv om du liker analkos! Synes det er tøft og kult med gutter som ikke er redd for nytelse :-) TS Kult du ser det sånn. Har du opplevd at å ta gutter i rumpa eller blitt spurt om du ville gjøre det? Anonymkode: 9886e...306
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! TS. Oki, skjønner. Har du fått han med på det, eller tror han som jeg har trodd at dette føltes gay? Hvis en dame vil pule meg med strapon, ville jeg blitt kjempeglad. Med dame som ville ta meg, blir det anderledes enn om jeg skulle spørre selv om å bli tatt. Hvis han vil, får han garantert orgasme han aldri har opplevd før assa Anonymkode: 9886e...306 Jada gjør det hver gang vi har sex, han sa først at han likte en finger bak der, men jeg skjønte fort at han ønsket mer. Er etter sex (på sms) han innimellom har kommet med "bekymringen" om jeg bare gjør det fordi han liker det. Men som sagt tror han endelig har skjønt det nå at jeg elsker det. Anonymkode: 9715f...fc9
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jada gjør det hver gang vi har sex, han sa først at han likte en finger bak der, men jeg skjønte fort at han ønsket mer. Er etter sex (på sms) han innimellom har kommet med "bekymringen" om jeg bare gjør det fordi han liker det. Men som sagt tror han endelig har skjønt det nå at jeg elsker det. Anonymkode: 9715f...fc9 TS oki, skjønner. Han har som meg vært engstelig for å tro eller mistenke at enn er gay om gutten liker å få noe opp bak. Han har trodd at du gjorde det kun for at han liker analsex. Det hjelper kanskje å høre at du digger det Hvordan blir han, går det mye hardere for han også? Det går helt vilt for meg å flere ganger Kommer garantert til å like å bli pult med strapon eller dildo av en dame. Vet ikke hvordan jeg skal gå frem, om jeg skal spørre rett ut eller hinte om det? Anonymkode: 9886e...306 1
LiseOslo Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 30 minutter siden, AnonymBruker said: TS Kult du ser det sånn. Har du opplevd at å ta gutter i rumpa eller blitt spurt om du ville gjøre det? Anonymkode: 9886e...306 Jada, flere ganger med flere partnere. Har tatt gutter i rumpa, og det har vært både mitt og hans initiativ.
WubWub Skrevet 1. februar 2018 #18 Skrevet 1. februar 2018 Det som avgjør legningen din er ikke hvordan du onanerer men hvilket kjønn du forelsker deg i. Men det visste du nok allerede
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #19 Skrevet 1. februar 2018 47 minutter siden, LiseOslo skrev: Jada, flere ganger med flere partnere. Har tatt gutter i rumpa, og det har vært både mitt og hans initiativ. TS Hvordan har guttene reagert, har alle likt det mye? Ingen som tror eller tenker at dette var gay? Anonymkode: 9886e...306
Gravity Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 9 hours ago, Axl Rose said: Jeg er enda ikke blitt homo av det etter mange år. Beste svaret hittil !! So true! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå