AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #1 Skrevet 1. februar 2018 Jeg lurer på om jeg har en såkalt hip dip kun på venstre side, og lurer på hva dette egentlig skyldes? Jeg ble født med hoftedysplasi og opererte kun på høyre side, lurer på om det kan ha noe med saken å gjøre. Vurderer å oppsøke ortoped og spørre om dette kan trenes opp til å se jevnere ut evt. Anonymkode: 8f2cf...a0b
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #2 Skrevet 1. februar 2018 TS igjen. Bilde. Markert bredeste punkt på hver side. Anonymkode: 8f2cf...a0b
Djungelvrål Skrevet 1. februar 2018 #3 Skrevet 1. februar 2018 Det er svært liten forskjell og garanter ikke noe folk legger merke til. Vi er usymmetrisk fra naturens side. Tom. fingrene våre på begge hendene har ulik lengde. 3
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #4 Skrevet 1. februar 2018 Jeg har MYE større asymetri enn det der, pga ulik lengde på ben og rygg. Anonymkode: 74485...cfa
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #5 Skrevet 1. februar 2018 Det er da ingen som ser det der. Jeg måtte virkelig studere bildet, Anonymkode: cfa76...8fc 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #6 Skrevet 1. februar 2018 Jeg måtte lese innlegget og se på bildet flere ganger før jeg så hva du snakket om. INGEN legger merke til det der. Husk at folk er så opptatt av seg selv at de sjelden ser dine "feil" Anonymkode: b8994...091
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå