ajarRun Skrevet 24. februar 2018 #2 Skrevet 24. februar 2018 I dag er jeg impotent (blir hard men er for bakfull til å runke). Det takler jeg ved å skrive moderat humoristiske innlegg her og spise rå kyllingsuppe uten kylling. 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #3 Skrevet 24. februar 2018 2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: I dag er jeg impotent (blir hard men er for bakfull til å runke). Det takler jeg ved å skrive moderat humoristiske innlegg her og spise rå kyllingsuppe uten kylling. Innleggene dine er ikke en gang moderat humoristiske. Moderat ville vært en stor forbedring... Anonymkode: 3d8c5...362 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #4 Skrevet 24. februar 2018 Jeg vet ikke om impotent er rette ordet, fysisk er det ingenting i veien med... den. Når jeg er alene har jeg ingen problemer med å komme. Men på grunn av noe som er skjedd meg så har jeg vanskelig for å være sammen med noen seksuelt. Det er bare noe jeg bare må akseptere, sånn er det bare. Jeg kommer til å dø som jomfru... Anonymkode: 530cc...612
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2018 #5 Skrevet 24. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg vet ikke om impotent er rette ordet, fysisk er det ingenting i veien med... den. Når jeg er alene har jeg ingen problemer med å komme. Men på grunn av noe som er skjedd meg så har jeg vanskelig for å være sammen med noen seksuelt. Det er bare noe jeg bare må akseptere, sånn er det bare. Jeg kommer til å dø som jomfru... Anonymkode: 530cc...612 Siden det har hendt deg noe vil jeg anbefale deg å oppsøke psykolog/lege å få bearbeidet dine opplevelser. Du kan også prate ned noen du stoler på om det som har skjedd. Anonymkode: befb6...5c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå