Gå til innhold

Hvordan takler du din impotens?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Anonymkode: 05a46...78e

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag er jeg impotent (blir hard men er for bakfull til å runke).

Det takler jeg ved å skrive moderat humoristiske innlegg her og spise rå kyllingsuppe uten kylling.

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, abrasiveRefraction skrev:

I dag er jeg impotent (blir hard men er for bakfull til å runke).

Det takler jeg ved å skrive moderat humoristiske innlegg her og spise rå kyllingsuppe uten kylling.

Innleggene dine er ikke en gang moderat humoristiske. Moderat ville vært en stor forbedring... 

Anonymkode: 3d8c5...362

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet ikke om impotent er rette ordet, fysisk er det ingenting i veien med... den. Når jeg er alene har jeg ingen problemer med å komme. Men på grunn av noe som er skjedd meg så har jeg vanskelig for å være sammen med noen seksuelt. Det er bare noe jeg bare må akseptere, sånn er det bare. Jeg kommer til å dø som jomfru...

Anonymkode: 530cc...612

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke om impotent er rette ordet, fysisk er det ingenting i veien med... den. Når jeg er alene har jeg ingen problemer med å komme. Men på grunn av noe som er skjedd meg så har jeg vanskelig for å være sammen med noen seksuelt. Det er bare noe jeg bare må akseptere, sånn er det bare. Jeg kommer til å dø som jomfru...

Anonymkode: 530cc...612

Siden det har hendt deg noe vil jeg anbefale deg å oppsøke psykolog/lege å få bearbeidet dine opplevelser. Du kan også prate ned noen du stoler på om det som har skjedd. 

Anonymkode: befb6...5c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...