ajarRun Skrevet 1. februar 2018 #21 Skrevet 1. februar 2018 Jeg kunne hatt en kjæreste som har barn. Det forutsetter at vi får en ordning som eksen sin hund. Hun betaler alt for den, og hr alt ansvaret men jeg kan gå tur elller gjøre morroe ting med den. Vil ikke betale for andres barn. Vil neppe bo sammen med barn heller, med mindre jeg kjøper et digert hus.
Solstråla74 Skrevet 1. februar 2018 #22 Skrevet 1. februar 2018 Har vært alene med barna mine, og aldri hatt problem med å finne meg kjærest... Heller mer problemer med dømmekraften når det kommer til å finne en ok kjæreste. Men det er jo en helt annen tråd...
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #23 Skrevet 1. februar 2018 Finn deg en du kan kose deg med uforpliktet. Møt kun for sex, ikke ha noe kontakt utenom sexen. Anonymkode: 9276b...713
tirben Skrevet 1. februar 2018 #24 Skrevet 1. februar 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Du har i hvert fall teoretisk mulighet til å møte noen, siden du har delt samvær. Jeg har 100 %, og har måttet sette hele mitt liv på hold. Anonymkode: ceb0d...d23 Jeg hadde også 100%, men fant meg ny mann for det. Husk at for alle skilte kvinner, er det også en skilt mann. Mangr skilte menn med barn synes det er positivt å finne en kvinne med barn. Ts: Tror helt sikkert du finner en annen mann. Barn er absolutt ingen hindring hvis du ellers er en ok person.
TinyBean Skrevet 1. februar 2018 #25 Skrevet 1. februar 2018 Nå er ikke jeg barn, men jeg er singel kvinne uten unger eller med lyst på egne. Men for min del kunne jeg fint vært med en mann som har barn fra før. Så lenge han er en god far som oppdrar ungen ordentlig, eksen er oppegående, og de har godt samarbeid om barnet, har jeg null problem med dette. Blir jo som å få en liten venn på kjøpet om man kommer greit overens med ungen.
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #26 Skrevet 2. februar 2018 Jeg har et lite barn, men opplever at menn prøver seg og viser interesse likevel, også de som selv ikke har barn. Virker absolutt ikke som noen hindring... Anonymkode: fa1ef...a8a
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #27 Skrevet 2. februar 2018 Føler det samme som deg. Jeg har sønnen min 100% og det er så og si helt umulig. Møtte en kjempe bra fyr på en dating side, og vi holdt kontakten lenge.. Han bryr seg ikke om at jeg har en sønn, men han var bare ikke interessert i meg. Eller jeg skjønner meg ikke på han for når vi er sammen virker han veldig interessert og sier han skal komme å se på meg drive med hobbyen min osv, men får aldri meldinger lengre. Møtte en på jobb, som bare er en venn. Han kunne også blitt noe mer, vi har det kjempe morsomt sammen.. Men etter at han møtte sønnen min så forblir vi nok bare venner. Da sønnen min som alltid er en solstråle, måtte vise seg fra sin absolutt verste side ever. Så jeg forstår han godt, når det er det inntrykket han fikk av han. Anonymkode: 81133...845
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #28 Skrevet 2. februar 2018 16 hours ago, inlovewith said: Det er jo ikke barebare å finne en sånn heller😅 men det hadde vært gull de dagene jeg er alene. Du kjenner vel sikkert flere menn så da er det jo bare å ta kontakt med en du vet er singel og som du syntes ser bra ut/har gode holdninger eller hva det er som får deg til å være villig til å hoppe til sengs med noen. Er mannen singel så er han ofte interessert i å skaffe seg en stabil og god ff. Anonymkode: fbfc1...837
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #29 Skrevet 2. februar 2018 Sats på menn som selv har barn, for de vet hva det innebærer og liker det ofte også. De pleier å skjønne at kjærlighet ikke er noe det bare finnes en viss mengde av, og at de derfor ikke trenger å føle seg truet av at du elsker og bruker mye tid på barna også. Når de ser en kvinne som er en kjærlig og god mor for ungene sine ser de en kvinne som trolig vil være god mot deres unger også. Jeg har barn og er i et forhold, men jeg opplever ofte at menn viser interesse likevel. Hvis du går inn for det tror jeg du lett kan finne en ny kjæreste. Det virker som du trenger å få mer tro på deg selv. Enkelte barnløse liker å framstille det å ha barn som noe fryktelig negativt, men vi vet jo bedre eller hva? Anonymkode: 843fa...187 3
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #30 Skrevet 2. februar 2018 Kjenner da en hel haug med kvinner med barn som får kjæreste. Det jeg er litt usikker på, er om det er lettere å møte menn med barn fra før, eller om det er lettest å få en kjæreste som ikke har barn. Anonymkode: b8dd8...610
inlovewith Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #31 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Sats på menn som selv har barn, for de vet hva det innebærer og liker det ofte også. De pleier å skjønne at kjærlighet ikke er noe det bare finnes en viss mengde av, og at de derfor ikke trenger å føle seg truet av at du elsker og bruker mye tid på barna også. Når de ser en kvinne som er en kjærlig og god mor for ungene sine ser de en kvinne som trolig vil være god mot deres unger også. Jeg har barn og er i et forhold, men jeg opplever ofte at menn viser interesse likevel. Hvis du går inn for det tror jeg du lett kan finne en ny kjæreste. Det virker som du trenger å få mer tro på deg selv. Enkelte barnløse liker å framstille det å ha barn som noe fryktelig negativt, men vi vet jo bedre eller hva? Anonymkode: 843fa...187 Vet du, du sier noe der😂 barn krever selvfølgelig sitt, men Gud så fantastiske de er også. Finner meg nok en mann som mener det samme. Føler meg helt noob i gamet! Men jeg har forsåvidt god tid da😊
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #32 Skrevet 2. februar 2018 1 hour ago, inlovewith said: Vet du, du sier noe der😂 barn krever selvfølgelig sitt, men Gud så fantastiske de er også. Finner meg nok en mann som mener det samme. Føler meg helt noob i gamet! Men jeg har forsåvidt god tid da😊 Kunne fint blitt ff med en som deg, så hvis du prøver så finner du nok ganske raskt en armkrok du kan være litt i Anonymkode: fbfc1...837
inlovewith Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #33 Skrevet 2. februar 2018 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Kunne fint blitt ff med en som deg, så hvis du prøver så finner du nok ganske raskt en armkrok du kan være litt i Anonymkode: fbfc1...837 Hadde du visst hvor næsty jeg kan være hadde du ikke turt😂 neida. Joda,..
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #34 Skrevet 2. februar 2018 På 01.02.2018 den 20.44, tirben skrev: Jeg hadde også 100%, men fant meg ny mann for det. Husk at for alle skilte kvinner, er det også en skilt mann. Mangr skilte menn med barn synes det er positivt å finne en kvinne med barn. Ts: Tror helt sikkert du finner en annen mann. Barn er absolutt ingen hindring hvis du ellers er en ok person. Jada, du finne deg nok mann skjønner du. Men du må nok nøye deg med B-sortering for fast forhold. Men du kan jo ha en ff/elsker som besøker deg på barnefrie helger. Hilsen Mann. Anonymkode: a1301...ec3
Gjest Terence Skrevet 2. februar 2018 #35 Skrevet 2. februar 2018 http://judgybitch.com/2012/11/11/dating-single-mothers-just-say-no-a-note-for-all-the-single-dudes/
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #36 Skrevet 2. februar 2018 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jada, du finne deg nok mann skjønner du. Men du må nok nøye deg med B-sortering for fast forhold. Men du kan jo ha en ff/elsker som besøker deg på barnefrie helger. Hilsen Mann. Anonymkode: a1301...ec3 For noe sludder! Anonymkode: dd51e...556 2
inlovewith Skrevet 2. februar 2018 Forfatter #37 Skrevet 2. februar 2018 21 minutter siden, Terence skrev: http://judgybitch.com/2012/11/11/dating-single-mothers-just-say-no-a-note-for-all-the-single-dudes/ Det var jo en trivelig artikkel. Heldigvis for deg er jeg neppe interessert i deg heller.
Gjest Terence Skrevet 2. februar 2018 #38 Skrevet 2. februar 2018 1 time siden, inlovewith skrev: Det var jo en trivelig artikkel. Heldigvis for deg er jeg neppe interessert i deg heller. Med tanke på pseudonymet hennes, tror jeg ikke hun skriver først og fremst for å være trivelig. Men logikken hennes er upåklagelig dog.
Xcase33 Skrevet 3. februar 2018 #39 Skrevet 3. februar 2018 On 1.2.2018 at 12:04 AM, stf said: Veldig søt tråd. Jeg syns ikke det er uaktuelt i det hele tatt. Prosentmessig vil det KANSKJE være en overvekt i menn som ikke ønsker å involvere seg med noen med barn fra før av, men det vil alltid finnes enormt mange menn i enkelttall som syns det er helt ok. ....jeg kunne ikke tenkt å forsørge på andre sine barn ihvertfall. Må ikke være slik at kvinnfolket bare skal være dum og deilig og springe rundt å få barn med "hvem som helst" så skal jeg forsørge resultat av det.
Mumlesquash Skrevet 5. februar 2018 #40 Skrevet 5. februar 2018 Er selv mann med barn 50% og søker helst etter damer i samme situasjon fordi vi har mer til felles og mindre sjanse for at hun vil ha fler. Flesteparten av de jeg har møtt har hatt barn så for min del er det bare et stort pluss.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå