inlovewith Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 (endret) Hva tenker dere om damer/menn med barn fra før? Jeg er 27 år og føler jeg for ung for å være alene for alltid. Jeg savner så sykt å ha sex! Og ikke type fyllesex, men med noen som vet hva jeg liker. Jeg savner noen å diskutere nyhetssaker med, eller bare kjendiser for den saks skyld. Jeg savner å ha noen å lage mat med. Jeg savner å ha en armkrok å sove i. Jeg savner å sove med noen som ikke legger seg oppå ansiktet mitt og roper meg i øret (2-åringen og 4-åringen er ramme her😂). De dagene jeg ikke har barna føler jeg er enorm tunghet. Er det håp? Er jeg uaktuell for alle men , siden jeg har to barn? Endret 31. januar 2018 av inlovewith Skriveleif 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Ingenting detter i fanget på deg uten at du gjør en innsats for det, og kanskje du kan senke kravene dine litt om det er der det stopper Anonymkode: eb1c4...1eb 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Finn noen i samme situasjon, da burde ikke barn være en hindring. Anonymkode: ab3b1...d5b 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Du kan jo vente til de begynner å bli voksne? Anonymkode: 89994...f23
inlovewith Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #5 Skrevet 31. januar 2018 Jeg har vel egentlig ikke begynt å leite, for jeg føler det så lost cause😅 er ikke så gira på å vente til de er voksne og jeg har bikka 40 nei😂 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 Jeg hadde ett barn og giftet meg med firebarnsfar som hadde ungene boende hos seg,bi fikk et barn sammen Barn er bare en berikelse, og ungene var små Anonymkode: daae4...09f 1
inlovewith Skrevet 31. januar 2018 Forfatter #7 Skrevet 31. januar 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde ett barn og giftet meg med firebarnsfar som hadde ungene boende hos seg,bi fikk et barn sammen Barn er bare en berikelse, og ungene var små Anonymkode: daae4...09f Så herlig😍
BerntHulken Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 2 timer siden, inlovewith skrev: Hva tenker dere om damer/menn med barn fra før? Jeg er 27 år og føler jeg for ung for å være alene for alltid. Jeg savner så sykt å ha sex! Og ikke type fyllesex, men med noen som vet hva jeg liker. Jeg savner noen å diskutere nyhetssaker med, eller bare kjendiser for den saks skyld. Jeg savner å ha noen å lage mat med. Jeg savner å ha en armkrok å sove i. Jeg savner å sove med noen som ikke legger seg oppå ansiktet mitt og roper meg i øret (2-åringen og 4-åringen er ramme her😂). De dagene jeg ikke har barna føler jeg er enorm tunghet. Er det håp? Er jeg uaktuell for alle men , siden jeg har to barn? Veldig søt tråd. Jeg syns ikke det er uaktuelt i det hele tatt. Prosentmessig vil det KANSKJE være en overvekt i menn som ikke ønsker å involvere seg med noen med barn fra før av, men det vil alltid finnes enormt mange menn i enkelttall som syns det er helt ok. 2
inlovewith Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #9 Skrevet 1. februar 2018 6 timer siden, stf skrev: Veldig søt tråd. Jeg syns ikke det er uaktuelt i det hele tatt. Prosentmessig vil det KANSKJE være en overvekt i menn som ikke ønsker å involvere seg med noen med barn fra før av, men det vil alltid finnes enormt mange menn i enkelttall som syns det er helt ok. Det er veldig betryggende å høre😊
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #10 Skrevet 1. februar 2018 Jeg var 30 år da jeg ble singel, og hadde 2 barn. 1 år etterpå, møtte jeg en fantastisk mann, som var 5 år yngre, og ikke hadde barn. Så det er helt klart mulig å møte noen. Anonymkode: 19325...9c2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #11 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er 26 år og mor til en gutt på 4. For ett år siden fant jeg meg en flott mann som nå er 31, og som har en sønn som er ett år eldre enn min. Funker supert det 😊 Traff hverandre på lekeplassen Anonymkode: c563a...f75
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #12 Skrevet 1. februar 2018 Du har i hvert fall teoretisk mulighet til å møte noen, siden du har delt samvær. Jeg har 100 %, og har måttet sette hele mitt liv på hold. Anonymkode: ceb0d...d23 1
DonaldDuck Skrevet 1. februar 2018 #13 Skrevet 1. februar 2018 10 hours ago, inlovewith said: Hva tenker dere om damer/menn med barn fra før? Jeg er 27 år og føler jeg for ung for å være alene for alltid. Jeg savner så sykt å ha sex! Og ikke type fyllesex, men med noen som vet hva jeg liker. Jeg savner noen å diskutere nyhetssaker med, eller bare kjendiser for den saks skyld. Jeg savner å ha noen å lage mat med. Jeg savner å ha en armkrok å sove i. Jeg savner å sove med noen som ikke legger seg oppå ansiktet mitt og roper meg i øret (2-åringen og 4-åringen er ramme her😂). De dagene jeg ikke har barna føler jeg er enorm tunghet. Er det håp? Er jeg uaktuell for alle men , siden jeg har to barn? Jeg har fire barn og kjæresten min har ett. Det skaper jo noen utfordringer, men har ikke hindret oss i å finne hverandre. Fordi jeg har mine barn sjeldnere enn hun har sitt barn, så blir det til at jeg som regel kommer på besøk til henne. Om du finner noen som har barn fra før, blir alt enklere. Han vil skjønne utfordringene som dukker opp rundt dating og barn. 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #14 Skrevet 1. februar 2018 Menn med barn: stakkars mann, dama har ødelagt for han, for barnet og hele familien. Men det positive er at kvinner ser på han som en som er blitt tilvalgt av andre kvinner fra før, så da kan han alltids få seg barn med ei ny. Hvis han vil det. Kjerring med unge: egotrippet og selvhøytidelig kjerring som tror hun har rett og krav på alt mulig hun vil bare fordi hun har ei fitte mellom bena. Hun har brent noen som forhåpentligvis lært seg og holder seg unna slike som henne. Kjerring med unger: Som hun over, men farlig sjarmerende, har lett for å fange menn som ikke vet bedre i nettet sitt. Farlig, ligg unna! Anonymkode: 177b6...610 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #15 Skrevet 1. februar 2018 Ikke noe problem når du er en ung mor. Alle tantene i min familie hadde barn før de ble gifte eller samboere. Min mor hadde min søster når hun traff min far. Han var tre år yngre enn henne. Menn flest bryr seg ikke om du har et barn eller to fra før. Det er personligheten og kjemien som teller ! Anonymkode: 17188...e18 1
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #16 Skrevet 1. februar 2018 12 hours ago, inlovewith said: Hva tenker dere om damer/menn med barn fra før? Jeg er 27 år og føler jeg for ung for å være alene for alltid. Jeg savner så sykt å ha sex! Og ikke type fyllesex, men med noen som vet hva jeg liker. Jeg savner noen å diskutere nyhetssaker med, eller bare kjendiser for den saks skyld. Jeg savner å ha noen å lage mat med. Jeg savner å ha en armkrok å sove i. Jeg savner å sove med noen som ikke legger seg oppå ansiktet mitt og roper meg i øret (2-åringen og 4-åringen er ramme her😂). De dagene jeg ikke har barna føler jeg er enorm tunghet. Er det håp? Er jeg uaktuell for alle men , siden jeg har to barn? Hvis det er mest kosen og slik du savner, hvorfor ikke skaffe deg en FF? Da får du jo noen som kan kose og slik når du vil og som lærer å kjenne deg uten at det trenger å være fyllasex eller slik Anonymkode: fbfc1...837
inlovewith Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #17 Skrevet 1. februar 2018 10 timer siden, Innlagt på kg skrev: Av hensyn til barna bør du forbli singel. Kan betrygge deg med at jeg har null ønsker om å introdusere barna mine for x antall menn. Men syns det er litt voldsomt å mene at jeg burde være alene for alltid. 5
inlovewith Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #18 Skrevet 1. februar 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvis det er mest kosen og slik du savner, hvorfor ikke skaffe deg en FF? Da får du jo noen som kan kose og slik når du vil og som lærer å kjenne deg uten at det trenger å være fyllasex eller slik Anonymkode: fbfc1...837 Det er jo ikke barebare å finne en sånn heller😅 men det hadde vært gull de dagene jeg er alene.
inlovewith Skrevet 1. februar 2018 Forfatter #19 Skrevet 1. februar 2018 10 timer siden, DonaldDuck skrev: Jeg har fire barn og kjæresten min har ett. Det skaper jo noen utfordringer, men har ikke hindret oss i å finne hverandre. Fordi jeg har mine barn sjeldnere enn hun har sitt barn, så blir det til at jeg som regel kommer på besøk til henne. Om du finner noen som har barn fra før, blir alt enklere. Han vil skjønne utfordringene som dukker opp rundt dating og barn. Ja, jeg tenker også det er enklest.
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #20 Skrevet 1. februar 2018 Jeg er barnefri kvinne og ville ikke datet en mann med barn. Vil jeg ikke ha egne barn så vil jeg ikke ha hans heller. Anonymkode: 54af0...f0d 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå