AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Jeg vet om mange historier hvor man har det tungt og lærer seg å leve med det. Men jeg lurer på om det finnes noen som har opplevd å komme seg "opp" mot alle/mange odds? Anonymkode: 43596...cd3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Jeg har vokst opp med en voldelig og alkoholisert far som tafset når jeg var liten. Gjorde at jeg i lang tid ikke turte å være alene med noen menn, ikke engang min kjære gode bestefar. Hadde en stefar som man nesten kan si at misshandlet med psykisk. Jeg var aldri barn nok, alt jeg gjorde var galt å han var ikke redd for å virkelig uttrykke misnøye ovenfor meg. Mamma gikk heldigvis fra han, men ikke før jeg hadde flyttet ut fordi jeg ikke gadd mer. Jeg har flyttet hele livet. Aldri hatt et stabilt liv. Droppet ut fra videregående. Jobbet og vært i økonomisk krise. Jeg kom til et punkt hvor jeg lurte på om det var verdt å leve, planla min egen død men turte ikke å gjøre noe med det. Tok kontakt med legen som henviste meg til psykolog, fikk time veldig kjapt. Jeg er bipolar 2, fikk masse hjelp av verdens beste psykolog. Det ga meg mange svar på hvorfor jeg har vært som jeg har vært. Nå er jeg samboer, har begynt på skolen igjen så jeg skal klare å ta generell studiekompetanse. Jeg har tatt lappen selv om jeg havnet i midten av 20 årene før jeg fikk råd til det. Jeg har gode venner, svigerfamilien min er utrolig. Jeg føler for første gang i livet en trygghet, jeg føler at jeg endelig kan slappe av å bare leve. Jeg føler ikke lenger for å rømme fra alt. Anonymkode: c91df...a1e
aiba Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 Jeg var så manisk at jeg ble psykotisk og beltelagt på psykiatrisk der jeg ble tvunget til å tisse meg ut mens jeg lå der reimet fast foran masse pleiere. I flere år etterpå var hjernen helt ødelagt og jeg bare lå i senga med kaos i hodet. nå er jeg helt frisk, trener med PT, lager sunn mat, er med venner, og har snakket med NAV om praksisplass i butikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå