Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Funderer for tiden på å bli markedskonsulent, og lurer litt på hvilken skole jeg bør velge.

Fant at MI og TOMI har årsstudier som heter markedskonsulent, og lurer på om det er noen som har erfaringer fra noen av disse skolene? TOMI har jeg aldri hørt om før, og av websiden deres er jeg littegranne skeptisk, virket litt useriøst..

MI har jeg hørt både det ene og det andre om.

Tar selvfølgelig gjerne imot andre tips og opplysninger om yrket! :-)

På forhånd takk!

:vinke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er redd det kan bli vanskelig for deg å få jobb etter bare et år med markedsføring. Det er tøft nok for de med 3 og 4 års utdanning, ja også for noen som har mastergraed innen området.

Men det er klart; har du arbeidserfaring fra området, er det helt annerledes, kanskje mye lettere.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg er enig med den andre gjesten her om lengden på utdannelsen. Jeg kan bare dele min erfaring fra MI og den er utelukkende negativ. Dette er en useriøs skole som lopper deg for penger og gir minimalt tilbake.

Jeg ville helt klart valgt en annen skole, for MI har heller ikke noe godt rykte i næringslivet.

Skrevet

jeg fryktet at MI hadde dårlig rykte ja... og jeg har jo hørt tidligere at man ikke får noe ut av studiene de tilbyr.

den TOMI-greia har jeg gått helt bort fra. det går fort i svingene her! :roll:

men kanskje er det noen som har tatt markedskandidat på BI? det kunne jeg også tenkt meg å gå.

eller bachelor i markedsføring, om jeg vinner i lotto..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...