Gå til innhold

fantaserer om feite, stygge menn

Fremhevede innlegg

Skrevet

dette er ingen tulletråd, bare så det er sagt. Uansett; jeg fantaserer om å ha sex med en litt eldre mann (50/60-årene) med hårete ølmage og rett og slett et lite attraktivt utseende. Aner ikke hvorfor jeg fantaserer om dette, men nå ønsker jeg sånn halveis å gjøre fantasti om til virkeligheten, men det blir nok bare med fantasien. (Er forresten en ung jente på ca. 20 år) er det noen andre som fantaserer om det samme, eller er jeg den eneste?

Anonymkode: ec465...b19

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva tror du selv?

• Liker 1
Skrevet

Tror du er den eneste. Har du ikke knulla en ung fyr i tyve-årene? Nyt å vær ung, mens du er ung. Jeg syns menn over 35 er gross. 

Anonymkode: 7ef6e...0a4

• Liker 3
Skrevet

Mange fantaserer om å bli voldtatt også uten at de vil at det skal skje. Så ikke vær redd for at du har sånne fantasier.

Hvordan ser din far ut forresten? Kan det være årsaken?

Anonymkode: 7835a...e7a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mange fantaserer om å bli voldtatt også uten at de vil at det skal skje. Så ikke vær redd for at du har sånne fantasier.

Hvordan ser din far ut forresten? Kan det være årsaken?

Anonymkode: 7835a...e7a

Min far er helt normal, både i vekt og utseende. Dog får jeg ofte høre fra mine venner at jeg har en "kjekk" far, men dette ser ikke jeg. 

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

dette er ingen tulletråd, bare så det er sagt. Uansett; jeg fantaserer om å ha sex med en litt eldre mann (50/60-årene) med hårete ølmage og rett og slett et lite attraktivt utseende. Aner ikke hvorfor jeg fantaserer om dette, men nå ønsker jeg sånn halveis å gjøre fantasti om til virkeligheten, men det blir nok bare med fantasien. (Er forresten en ung jente på ca. 20 år) er det noen andre som fantaserer om det samme, eller er jeg den eneste?

Jeg har alle de kvalitetene men er under 30, det skal alltid være noe som kommer i veien :P

Anonymkode: f5459...5c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...