Atilla Skrevet 6. mars 2002 #1 Del Skrevet 6. mars 2002 - hvor lang tid tok det? Jeg ble gravid med min sønn ca 2 mnd'er etter at jeg sluttet med pillen, lurer bare på om det er vanlig å bli gravid raskt, eller om det er mange som har brukt mye lengre tid... Hvor lenge har dere brukt pillen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Arwen Skrevet 6. mars 2002 #2 Del Skrevet 6. mars 2002 Jeg ble gravid på 2. syklus etter P-pilleslutt. Hadde da brukt pillen i 3-4 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2002 #3 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei! Jeg ble gravid i vår 6. måned etter at jeg sluttet med p-pillene! Hadde brukt dem i ca 7 år. Klem Helen (7+6) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hestehoven Skrevet 7. mars 2002 #4 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei Jeg ble gravid på første syklus etter at jeg sluttet på p-piller. Jeg hadde da gått på piller i fem år. I dag er jeg halvveis - HURRA!! Hilsen Hestehoven og Lille-proppen (20+0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monica Skrevet 7. mars 2002 #5 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei, er det ikke greit når det går greit? Jeg ble gravid etter ca. 1 måned etter at jeg sluttet på pillen. Har termin i april, så nå er det bare 5-6 uker igjen! Lykke til med svangerskapet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulla Skrevet 7. mars 2002 #6 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei! Jeg ble gravid i første syklusen etter jeg sluttet på pillen. Hadde veldig avslappet forhold til det, fordi jeg trodde det kom til å ta laaaaaaang tid. Lykke til!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fletta Skrevet 7. mars 2002 #7 Del Skrevet 7. mars 2002 Hei Jeg sluttet med pillene etter 7 års bruk i oktober 2001, har akkurat blitt gravid. Er 5+0 i dag! hilsen12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2002 #8 Del Skrevet 8. mars 2002 Jeg sluttet på p-pillen 10. desember og ble gravid før jeg rakk å få neste mens - har gått på pillen i 13 år! Nå er jeg 12+4 på vei!!!! S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2002 #9 Del Skrevet 9. mars 2002 Får vel bare slenge meg på her - jeg ble også gravid før jeg fikk tilbake mensen da jeg sluttet med p-piller etter ca. 10 års bruk. Og jeg ventet og ventet på at min "normale" mens skulle komme.....men den kom jo aldri....og etter tre måneder ble det konstatert at jeg var gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bakgårds-katta Skrevet 10. mars 2002 #10 Del Skrevet 10. mars 2002 Tok en p-pille fem timer for sent , og ble gravid! Vi tok sjansen, og ble belønnet med en flott sønn. Men jeg hadde bare brukt pillen i et år ca. _________________ Bakgårds-katta1212[ Dette Innlegg er endret av: Bakgårds-katta den 2002-03-10 10:55 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melody Skrevet 11. mars 2002 #11 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg ble gravid på andre forsøk. Hadde ikke trodd det skulle skje så fort. Er i dag 5 uker på vei, bare 35 igjen..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missy Skrevet 11. mars 2002 #12 Del Skrevet 11. mars 2002 Hei For oss tok det ca to år fra jeg sluttet med p-pillen, og til jeg ble gravid. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cobra Skrevet 11. mars 2002 #13 Del Skrevet 11. mars 2002 Jeg ble gravid ca. 3 mnd etter at jeg sluttet med p-pillene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 12. mars 2002 #14 Del Skrevet 12. mars 2002 Samme her. 3-4 måneder etter at jeg sluttet med pillen. Da hadde jeg brukt p-piller i 6 år sammenhengende. Jeg er nå 15 uker på vei og er kjempeglad! Jippiiiii:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Atilla Skrevet 13. mars 2002 Forfatter #15 Del Skrevet 13. mars 2002 Takk for svarene! Da har jeg laget en liten statistikk på hvor lang tid vi har brukt på å bli gravid. Denne statistikken er vel langt i fra representativ for norges befolkning, men la gå - moro er det. Svarene deres viser at : 9 stk brukte 1-2 måneder til å bli gravid, 2 stk brukte 3-4 måneder, 2 stk brukte 4-6 måneder, og 1 brukte 1 år. Nå er egentlig meningen min å utifra tallene her kunne se at sannsynligheten for at jeg skal bli gravid i løpet av juli - august er høy, dersom jeg da slutter med pillen. Allikevel tviler jeg. Hm. Bruker tiden på mye rart når man har lyst på baby... Atilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå