AnonymBruker Skrevet 2. februar 2018 #41 Skrevet 2. februar 2018 På 31.1.2018 den 12.07, AnonymBruker skrev: Jeg er kanskje unormal her, men jeg tenker ikke på at jeg har lyst til å ha sex med hver eneste fine jente jeg ser. Jeg hadde nok tenkt at hun der hadde fin rumpe, men det hadde også stanset der. Anonymkode: ed5c6...451 Samme her😄 Anonymkode: 15ba6...ce3
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #42 Skrevet 3. februar 2018 Kanskje likt så greit at jeg ikke går på treningssenter, hadde gått for meg opp til flere ganger, sex med den underdelen der.... yeah..... Anonymkode: e5f50...4c4
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2018 #43 Skrevet 3. februar 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kanskje likt så greit at jeg ikke går på treningssenter, hadde gått for meg opp til flere ganger, sex med den underdelen der.... yeah..... Anonymkode: e5f50...4c4 Samme problem her😂 Får så lett ståkuk, så hadde ikke klart å være på treningssenter🙈 Har vekter hjemme og trener ute ellers. Anonymkode: 3b2e6...169 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå