Gå til innhold

51 år og gifte meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært gift en gang tidligere, så dette blit andre gang for meg. For han også.

Ser det dumt ut hvis jeg gifter meg i hvit brudekjole igjen med tanke på alderen?

Jeg har ikke bunad, så det er utelukket å bruke. Har dere eventuellt bilder av type brudekjole jeg kunne hatt eller andre kjoler som passer til bryllup?

Anonymkode: 34ba6...489

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruk det du syns er fint. Alderen har ingenting å si her. Gratulerer så mye :)

• Liker 10
Skrevet

Å se gamle kjerringer i brudekjole ser rimelig teit ut. Har du ikke en finere drakt du heller kan bruke?

Anonymkode: f1ae8...282

• Liker 4
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært gift en gang tidligere, så dette blit andre gang for meg. For han også.

Ser det dumt ut hvis jeg gifter meg i hvit brudekjole igjen med tanke på alderen?

Jeg har ikke bunad, så det er utelukket å bruke. Har dere eventuellt bilder av type brudekjole jeg kunne hatt eller andre kjoler som passer til bryllup?

Gå på rådhusset.

Anonymkode: 91d1b...411

Skrevet

Gå til en brudesalong og spør dem der. De ser deg og vet hva som vil passe deg :) Og gjør for all det du ønsker å gjøre ut av bryllupt ditt, enten det blir rådhuset eller kirken. Ikke hør på folk som mener du er for gammel til ditt og datt. Du og din utkåredes store dag og det skal være en dag dere skal huske.

• Liker 11
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

https://www.zalando.no/lace-and-beads-mahiki-ballkjole-cream-ls721c04s-b11.html

• Liker 1
Skrevet

Ta på deg det du liker best selv. Det er ditt bryllup😊. Gratulerer!

• Liker 5
Gjest NuttinSpecial
Skrevet

Det er vel utelukkende opp til deg. Mulig jeg tar feil nå, men skal ikke den hvite kjolen representere jomfruligheten? Det er det jo ytterst få som er den gang de gifter seg. De gamle tradisjonene har vel så og si dødt ut. Om du vil gifte deg i hvit brudekjole, felleskjøpetdrakt eller rød dress er vel det din sak? Those who mind doesn't matter and those who matter doesn't mind :nori:

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å se gamle kjerringer i brudekjole ser rimelig teit ut. Har du ikke en finere drakt du heller kan bruke?

51 er ungt og man KAN se ganske pen ut i hvit brudekjole (hvis slank og pen)! 👍🏻

Anonymkode: d09b8...791

• Liker 2
Skrevet

Dette hadde jeg aldri tenkt over, det ser vel like fint ut på deg som på yngre. Kjør i vei :)

Anonymkode: 467a9...74b

• Liker 2
Gjest Fjelldronning
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ufyselig kommentar! Gamle kjerringer? 51 år er da ikke gammelt! 

Skrevet

Håper du bruker hvit brudekjole om det er det du ønsker! Når man er 51 år er det kun en ting man er for gammel til, og det er å bry seg om hva andre synes😊

Anonymkode: c3882...a60

• Liker 15
Skrevet

Gratulerer! Så koselig! Jeg synes absolutt at du kan ha hvit kjole om du vil det, men ville kanskje valgt en kjole mer i stil med din vanlige stil fremfor en enorm ballkjole. Synes mamman til bloggeren Speiltvillingene var fantastisk vakker på sin bryllupsdag - hva med noe slikt? http://speiltvillingene.blogg.no/1476470045_de_giftet_seg_i_all_h.html

Anonymkode: 046b5...bdc

Skrevet

Jeg er nok gammeldags. Syns ikke det ser bra ut å gifte seg i hvit brudekjole, når man har vært gift før. Uavhengig om man er 30 eller 51:)

• Liker 3
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde man ble klokere med alderen, hvorfor gifte seg for andre gang? 

• Liker 3
Skrevet

Syntes det er helt fint med hvit brudekjole.  Gratulerer.  Å kunne finne kjerligheten i voksen alder som fører til bryllup må da være topp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også litt gammeldags og synes kritthvit brudekjole er ganske merkelig om man gifter seg for andre gang. Men andre lyse fargetoner, som lysegrønt, lyseblått eller champagne kan være skikkelig fint. En selskapskjole i en helt annen fargetone kan også være skikkelig flott.  

• Liker 3
Skrevet

Er selv 51 og skal gifte meg om kort tid. Jeg har selv valgt en elfenbensfarget brudekjole.  Synes du skal gifte deg i akkurat det du selv ønsker og liker. Lykke til og gratulerer 😊🎉 

Anonymkode: 6fff7...159

• Liker 3
Skrevet
På 31.1.2018 den 4.47, AnonymBruker skrev:

Nei,det ser ikke dumt ut i det hele tatt med brudekjole på deg som litt mer voksen brud.

Hvem har laget alle disse tullete «reglene» for at man etter en viss alder ikke kan stå hvit brud? Det er bare til å gi blaffen i.

Ville valgt en enkel stilren kjole uten for mye «krimskrams», men det avhenger jo mye av din egen stil, hva du kler best og hvilket type bryllup dere skal ha. Velg kjolen du liker best:) 

Skrevet

Velg kjolen du føler deg finest i! Hvit eller farget, kort eller lang, smal eller vid - du vil bli strålende uansett 😀 Gratulerer!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...