AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #1 Skrevet 31. januar 2018 Vi skal gifte oss i utlandet og skal ha fri bar i 2-3 timer. (Til det er det er ferdig) Hvor mye kostet det? Mener ikke dere som holdt drikken selv. Og hvor mang enheter tror du hver gjest drakk? Vi skal betale 10 euro pr gjest for 2 timer pluss 5 euro pr enhet. Når jeg regnet på det estimerte jeg at en gjest kanskje drakk 3 enheter på to timer. Anonymkode: d0f89...445
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #2 Skrevet 31. januar 2018 Hos oss gikk det nok en del mer enheter enn det, gitt. Mulig vår familie er litt drikkfeldig! Anonymkode: f4989...a63
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal gifte oss i utlandet og skal ha fri bar i 2-3 timer. (Til det er det er ferdig) Hvor mye kostet det? Mener ikke dere som holdt drikken selv. Og hvor mang enheter tror du hver gjest drakk? Vi skal betale 10 euro pr gjest for 2 timer pluss 5 euro pr enhet. Når jeg regnet på det estimerte jeg at en gjest kanskje drakk 3 enheter på to timer. Anonymkode: d0f89...445 Hvor er det? Har aldri hørt om noen timepris pluss pris per enhet. Syns også at 5 Euro er veldig mye. Jeg er fra Tyskland og vi hadde fri bar (alt annet er uhørt), betalte noen hundre Euro. Vi var 35 stykk, derav 12 fra Norge. Bryllup er ikke fyllefest, men nå er ingen i min familie og omgangskrets av typen som drikker seg dritings fordi det er gratis. Anonymkode: 2e6dc...73e
Silverferret Skrevet 31. januar 2018 #4 Skrevet 31. januar 2018 Jeg kan kun gi priseksempler fra Norge da jeg skal gifte meg her og har undersøkt litt. Lokalet vi leier tar 20 000 kroner for å ha fri bar hele kvelden. Da kan folk drikke så mye/lite de vil. Har imidlertid snakket med et vennepar som giftet seg for et par år siden, og de hadde også fri bar, og betalte en tilsvarende pakkepris. Men etter å ha regnet på antall enheter som ble solgt i baren så hadde det vært mye billigere for dem å betale pr enhet, da gjestene aldri kjøpte drikke til så mye som 20 000. Dette var et stort bryllup med 80 pers.
PrinsesseNila Skrevet 31. januar 2018 #5 Skrevet 31. januar 2018 Vi betaler 7500nok for åpen bar hele kvelden, og gifter oss i utlandet. Nå er jeg veldig klar over at vi har en veldig god pris på baren vår, men syns prisene du har fått er ganske stive
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #6 Skrevet 31. januar 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor er det? Har aldri hørt om noen timepris pluss pris per enhet. Syns også at 5 Euro er veldig mye. Jeg er fra Tyskland og vi hadde fri bar (alt annet er uhørt), betalte noen hundre Euro. Vi var 35 stykk, derav 12 fra Norge. Bryllup er ikke fyllefest, men nå er ingen i min familie og omgangskrets av typen som drikker seg dritings fordi det er gratis. Anonymkode: 2e6dc...73e Dette er i Spania, på en litt finere restaurant. Jo de tar 5 euro pr time pr gjest bare for å holde baren åpen, vet at 5 euro pr drink også er dyrt. Men dette gjelder da mange typer øl, viner og brunt brennevin. Anonymkode: d0f89...445
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 6 timer siden, PrinsesseNila skrev: Vi betaler 7500nok for åpen bar hele kvelden, og gifter oss i utlandet. Nå er jeg veldig klar over at vi har en veldig god pris på baren vår, men syns prisene du har fått er ganske stive Når jeg regner på det. blir det ca 8500-10 000 for to timer....muligens en time lengre og da er vi sikkert over 10 000 kr. Anonymkode: d0f89...445
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå