Gå til innhold

Bestemor


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mistet min bestemor for en måned tilbake. Jeg satt på sengekanten hennes de to siste dagene og holdt hånden hennes til siste åndedrag. Noe jeg er veldig takknemlig for. Jeg rakk å si at jeg elsket henne.

Det var en rar opplevelse. Hun var hele tiden av og på, med det så mener jeg tilstedet. Jeg gikk inn på toalettet for å hente nytt papir til alle tårene som kom. Vi hadde hatt en lettere samtale tidligere den dagen, med kun svar som ja eller nei, selvom blikket aldri helt klarte å feste seg. Men i det jeg gikk på toalettet, som kun var et par meter unna, så ropte hun på meg "Nå dør jeg". 

Få stunder senere tok hun sitt sist pust. Savnet er kjempestort, og jeg skulle gjort alt for å få henne tilbake. Selvom en del av meg vet at hun har det bedre nå. Men jeg klarer ikke å glemme at hun følte hun skulle dø, og jeg ligger ofte å tenker på dette. Led hun, gikk det rolig for seg? Hvordan kunne hun vite det?

 

Anonymkode: a4375...eba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondolerer så masse for tapet av din bestemor. Ut fra måten du skriver, leser jeg at dette er en vond sorg for deg. 

Hvordan hun merket at hun døde er veldig vanskelig, om ikke umulig å svare på. Det jeg synes du skal fokusere tankene på, er hvor godt det må ha vært for henne å ha deg der i sin siste stund. 

Sender deg mange varme tanker ❤

Anonymkode: 78136...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...