ulven298 Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Jeg fikk piercing i navlen for sånn4-5 måneder siden. nå tror jeg at jeg er i ferd med å få betennelse. Det gjør litt vondt i piercingen når jeg gjør enkelte bevegelser, Itillegg til at jeg ser litt på den at den ikke er som vanlig. lurte egt bare på hvor ofte jeg skal rense den? Fordi jeg må jo også passe på å ikke rense den alt for mye... hva synes dere? 2 ,3 ganger daglig?
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 2 ganger daglig 👍🏼😊 la den også få puste med løse klær og unngå irritasjon. Hvilket metall er piercingen laget av? Selv reagerte jeg på kirurgisk stål og måtte bytte til annet metall😊 Anbefaler at du ringer profesjonelle innen dette fagfeltet og spør om råd til å best kunns forebygge. Lykke til! Anonymkode: 93b0e...37d
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #3 Skrevet 31. januar 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: 2 ganger daglig 👍🏼😊 la den også få puste med løse klær og unngå irritasjon. Hvilket metall er piercingen laget av? Selv reagerte jeg på kirurgisk stål og måtte bytte til annet metall😊 Anbefaler at du ringer profesjonelle innen dette fagfeltet og spør om råd til å best kunns forebygge. Lykke til! Anonymkode: 93b0e...37d Tusen takk for tips:) jeg vet ikke hvilket metall den er laget av, heheh Anonymkode: c5d3e...571
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå