Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er virkelig en vanskelig problemstilling.  Kan det hjelpe om du ser for det deg selv og barnet om 10 år, og med det scenario at ambisjonsnivået hans ikke endret seg? Han kom seg for eksempel ikke ut i jobb, og synes kanskje det er ok. Ser du da for deg at du greide å ha et godt forhold til han likevel? Eller blir du da aleneforsørger?

Jeg tror på mange måter at spørsmålet koker ned til et spørsmål om du føler deg komfortabel med å knytte deg til denne mannen via et barn, også om han skulle vise seg å skuffe deg?

Jeg har selv nylig fått mitt første barn, og det har på ingen måte fått frem det beste i meg og mannen min, men jeg har likevel tenkt at om det så skulle bli så ille at vi en gang i fremtiden skilles, er det likevel han jeg ønsker å gjøre det med. Hvis det gir noen mening? Jeg tror det ligger en stor trygghet i å føle det sånn.

Anonymkode: d3fe1...fa0

Uff, det er nettopp dette. Klarer ikke lenger se for meg en fremtid med denne mannen og ønsker ikke at barnet skal bli født inn i en verden hvor jeg som mor vet at barnet vil ende opp med foreldre som ikke er sammen. Ser selv at dette er et veldig dårlig utgangspunkt.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...