Modent Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 (endret) Har passert 50 og føler at nå tar livet til, har en langt større sex-lyst nå enn da jeg var 30 og småbarnsmor. Er det slik at når man endelig er kvittet stresset i livet med barn og mann, at lysten på sex tiltar. Har hatt mine beste opplevelser i forhold til nytelse og gode følelser etter at jeg ble voksen. Er det noen andre voksne kvinner som opplever det samme i forhold til sex. Endret 30. januar 2018 av Modent 1
Roci Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Definitivt! Er iførtiårene og har aldri hatt så bra sex som nå 5
Gjest Frøken Diamant Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Helt enig.Sex blir bedre og bedre,og lysten er på topp
Modent Skrevet 30. januar 2018 Forfatter #4 Skrevet 30. januar 2018 Flott at vi er flere som opplever det samme 1
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #5 Skrevet 30. januar 2018 Har bikket 40 og har også større lyst enn noensinne, må snart finne meg noen å ha meg med.... Anonymkode: 1a3b8...f4c 2
Rotemor Skrevet 30. januar 2018 #6 Skrevet 30. januar 2018 Absolutt. Etter 40 har det bare blitt bedre og bedre. Jeg er friere ift kropp og sinn og kommer lettere. Elsker alderen i så måte😊 1
Gjest Alterego666 Skrevet 31. januar 2018 #7 Skrevet 31. januar 2018 Min erfaring er at kvinner over førti er mer istand til å nyte og gi seg hen, i tillegg kjenner de sin egen kropp gost, og er istand til å gi uttrykk for hba de liker. Erfaring og modenhet virker! Mvh, M(50).
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #8 Skrevet 31. januar 2018 Det er normalt at kvinner blir superkåte i 40-50 årsalderen før menopause. Siste rest av folikkelstimulerende hormon utskilles Anonymkode: 3d019...cfe 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #9 Skrevet 31. januar 2018 Lurer på hvor kåt jeg er som 40-åring når jeg nå, i 20-åra og småbarnsmor, er så kåt at det er frustrerende. Anonymkode: e6b77...f2b 4
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #10 Skrevet 31. januar 2018 Du er like gammel som min kone, og hun var det mer fart i før, for å si det sånn. Så tror ikke det gjelder alle. Er det ikke slik at overgangsalderen gjør kvinner mindre kåte? Anonymkode: fb819...50c 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #11 Skrevet 31. januar 2018 ...er ikke uten grunn eldre damer mer og mer nå går etter yngre menn for å få dekket sitt sexbehov. De er råkåte 24/7. Stakkars gamle geitebukker av noen menn på deres egen alder... De greier ikke holde tritt! Anonymkode: b5c76...09e
Rotemor Skrevet 31. januar 2018 #12 Skrevet 31. januar 2018 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er like gammel som min kone, og hun var det mer fart i før, for å si det sånn. Så tror ikke det gjelder alle. Er det ikke slik at overgangsalderen gjør kvinner mindre kåte? Anonymkode: fb819...50c Noen. Langt fra alle. Det samme kan man si om menn. Mange får potensproblemer pga mindre testosteron. Langt fra alle. 1
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #13 Skrevet 31. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er like gammel som min kone, og hun var det mer fart i før, for å si det sånn. Så tror ikke det gjelder alle. Er det ikke slik at overgangsalderen gjør kvinner mindre kåte? Anonymkode: fb819...50c Kan like gjerne være rutiner/hverdagen/mindre spenning/mindre tenning, og at hun hadde vært superkåt på en ny partner. Jeg er ikke tredve engang, men har erfart dødt sexliv, og en ny verden med ny partner etter det. Hadde ingenting med hormoner å gjøre. Hadde bare ikke lyst på han jeg var sammen med. Anonymkode: 87c8d...d26 7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #14 Skrevet 31. januar 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan like gjerne være rutiner/hverdagen/mindre spenning/mindre tenning, og at hun hadde vært superkåt på en ny partner. Jeg er ikke tredve engang, men har erfart dødt sexliv, og en ny verden med ny partner etter det. Hadde ingenting med hormoner å gjøre. Hadde bare ikke lyst på han jeg var sammen med. Anonymkode: 87c8d...d26 Enig i dette, Alt er ye deiligere med en ny partner man er forelsket i enn en man begynner å gå lei Anonymkode: 8b2e7...7f8 3
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2018 #15 Skrevet 31. januar 2018 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt at kvinner blir superkåte i 40-50 årsalderen før menopause. Siste rest av folikkelstimulerende hormon utskilles Anonymkode: 3d019...cfe Man får ikke en skikkelig siste utblåsning av FSH, den dabber gradvis av frem mot menopausen. Dessuten er det ikke FSH som har mest med sexlyst å gjøre, men testosteron. I tillegg er gjerne forhøyede nivåer av prolaktin noe som får sexlysten til å dale. Mange kvinner blir mer kåte med alderen fordi de endelig slipper å tenke på prevensjon og i tillegg er trygg på seg selv og vet hva som fungerer for dem. De som mister lysten har enten feil partner eller noe annet underliggende. De kan også være aseksuelle, men i såfall har de hatt manglende lyst hele livet. Anonymkode: d8ea4...1d7 4
Jentadi Skrevet 31. januar 2018 #16 Skrevet 31. januar 2018 (endret) Har aldri nytt sex så mye som nå. Lysta er større enn før og hemningene er borte. Elsker 40-årene❤️ Endret 1. februar 2018 av Jentadi 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2018 #17 Skrevet 1. februar 2018 Det virker som om de som har hatt samme partner i 20 år oftere sliter med lyst enn de som har ferskere forhold. Det er synd, men tror det er ganske vanlig. Det betyr jo ikke at de ikke vil være sammen med partneren. Jeg har lyst på min mann etter 20 år, heldigvis, men må nok innrømme at jeg mest sannsynlig hadde vært oftere tent med en ny mann. Tror også det ofte har med store barn og mer tid til seg selv å gjøre, enn alder. Anonymkode: d76b2...1e9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå