AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #1 Skrevet 30. januar 2018 Hvor mye lakris må man spise for at det skal være lakserende? Har en eske på 24g (syns det høres lite ut, men er det som står på) med Dent lakris. Er veldig godtesyk så står i fare for å spise opp hele, men vil ikke gjøre det dersom den mengden kan føre til lakserende effekt. Jeg spiser ikke noe lakris til vanlig dersom det skulle ha noe å si. Anonymkode: aaf15...78d
Millimani Skrevet 30. januar 2018 #2 Skrevet 30. januar 2018 Vil tro det er individuelt. Uansett vanskelig å svare på. Men har du tenkt å "sluke" hele den lille pastill-eska på en gang så er det sjanser nok til en tur på toalettet ja.
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2018 #3 Skrevet 30. januar 2018 Akkurat nå, Millimani skrev: Vil tro det er individuelt. Uansett vanskelig å svare på. Men har du tenkt å "sluke" hele den lille pastill-eska på en gang så er det sjanser nok til en tur på toalettet ja. hmm, får vel holde meg da, og heller nøye meg med halve, som allerede er borte.. Anonymkode: aaf15...78d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå