Gå til innhold

tatovering!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

HEI! Jeg skal ta tatovering om ikke så lenge, men jeg innsåg nå at jeg har ikke peiling på hvilken vei jeg skal tatovere. Den skal være på sida av handleddet, men jeg er usikker på om den skal være rett vei når jeg støtter hode med handa, eller når den henger ned. Det skal være et hjerte

Endret av Usikkerjente00
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du ikke engang vet hvilke vei du skal ha den, så bør du kanskje vente til du har funnet ut av det. Du kan jo google bilder og se hva du synes ser best ut. 

• Liker 4
Skrevet

Da ville jeg ventet. Tegn på tatoveringen der du ønsker den skal være og gå slik en stund, også veksler du mellom retningene og ser hva du føler for. 

Anonymkode: 681ea...bcb

Skrevet

Hva med et hjerte som speiles?

Anonymkode: fa265...49c

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva med et hjerte som speiles?

Bilderesultat for heart looking in mirror

• Liker 2
Skrevet

Skal du ha på håndleddet ville jeg at det skulle vært opp ned for deg.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bilderesultat for heart looking in mirror

Haha 😂

Ikke helt slik jeg så for meg.

Skrevet

Noen mener at tatoveringer på armer skal være vendt utover. slik at du ser det opp ned til vanlig. jeg tar tatovering for meg selv og ikke for andre. Så jeg tar de slik at de er vendt mot meg. 
Mens tatoveringen på leggen er vendt nedover, altså bort fra min normale synsvinkel.. om et ga noe mening. Men så sitter jeg ikke akkurat å stirrer på den heller da. Glemmer støtt og stadig at jeg har 3 på føttene :fnise:

Anonymkode: f4e15...4b7

Skrevet

upside-down-tattoos.jpg
Jeg har min som den første, altså opp ned for mange. På ene armen så har jeg et symbol "opp ned" og en skrift sidelengs. Så om jeg skulle ha hatt fult med motiver på armen så måtte jeg nok ha endret den. For da blir det krasj siden de øverst på armen kan ikke være vendt mot albuen, det blir stygt. 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker said:

Noen mener at tatoveringer på armer skal være vendt utover. slik at du ser det opp ned til vanlig. jeg tar tatovering for meg selv og ikke for andre. Så jeg tar de slik at de er vendt mot meg. 
Mens tatoveringen på leggen er vendt nedover, altså bort fra min normale synsvinkel.. om et ga noe mening. Men så sitter jeg ikke akkurat å stirrer på den heller da. Glemmer støtt og stadig at jeg har 3 på føttene :fnise:

Veldig mange kler seg for seg selv også, men du har da ikke motivet på t-skjorta di opp ned av den grunn?

Skrevet

Jeg vil bare at du skal vite dette, før du bestemmer deg:

Alle tatoveringer blir mattere med årene. Det skyldes at mikroskopiske blekkpartikler fraktes bort av kroppens immunsystem.

Lymfesystemet er en del av immunsystemet. Slik ser det ut når en lymfeknute er full av tatoveringsblekk

Det er ikke vanlig at blekket hoper seg opp i slike store mengder, men at lymfeknutene inneholder tatoveringsblekk er ikke uvanlig

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...