Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt daglig kontakt med en mann på 48 år snart i 4 mnd. Vi har kjent til hverandre hele livet, jeg er 29. Vi har hatt kontakt sporadisk på meldinger tidligere, men jeg gikk ut av en langt forhold januar 2017. Vi fikk mer og mer kontakt utover våren i fjor, nå er det meldinger nesten igjennom hele dagen. Meldingene kan inneholde noen artige vitser, snapper av hva vi driver med, han snapper ofte bilder av seg og barna. Vi bor ca 2,5 time fra hverandre, så et møte krever noe planlegging. 

Men jeg sliter litt med å forstå hva han legger i dette. Han har sagt at han alltid har vært litt sjenert og forsiktig av seg på dette området. Aldersforskjellen vår gjør det sikkert ikke lettere..

Han sender rett som det er ganske flørtende meldinger uten at det blir noe mer... tipper vi sender ca 20-30 meldinger med hverandre hver dag. Er det normalt at man gjør det med noen man ikke vil noe mer med? Jeg kjenner at jeg er i ferd med å bli veldig betatt av denne mannen... han er flott å se på og har en god og trygg personlighet.

Så mitt spørsmål til dere er hva kan jeg forvente at han vil med dette? Tenker han at jeg er en god venninne, eller kan han tenke seg noe mer? Mesteparten av våre meldinger er via messenger og snap, jeg ser ut ifra poengene hans på snap at han nesten ikke sender noen snapper med andre..

Videoannonse
Annonse
Skrevet
4 minutter siden, kubein skrev:

Jeg har hatt daglig kontakt med en mann på 48 år snart i 4 mnd. Vi har kjent til hverandre hele livet, jeg er 29. Vi har hatt kontakt sporadisk på meldinger tidligere, men jeg gikk ut av en langt forhold januar 2017. Vi fikk mer og mer kontakt utover våren i fjor, nå er det meldinger nesten igjennom hele dagen. Meldingene kan inneholde noen artige vitser, snapper av hva vi driver med, han snapper ofte bilder av seg og barna. Vi bor ca 2,5 time fra hverandre, så et møte krever noe planlegging. 

Men jeg sliter litt med å forstå hva han legger i dette. Han har sagt at han alltid har vært litt sjenert og forsiktig av seg på dette området. Aldersforskjellen vår gjør det sikkert ikke lettere..

Han sender rett som det er ganske flørtende meldinger uten at det blir noe mer... tipper vi sender ca 20-30 meldinger med hverandre hver dag. Er det normalt at man gjør det med noen man ikke vil noe mer med? Jeg kjenner at jeg er i ferd med å bli veldig betatt av denne mannen... han er flott å se på og har en god og trygg personlighet.

Så mitt spørsmål til dere er hva kan jeg forvente at han vil med dette? Tenker han at jeg er en god venninne, eller kan han tenke seg noe mer? Mesteparten av våre meldinger er via messenger og snap, jeg ser ut ifra poengene hans på snap at han nesten ikke sender noen snapper med andre..

Jeg lurer litt kjenner jeg. Du har kjent han hele livet, er 19 år yngre og bor 2,5 time unna? Har han kjent deg siden du var barn? Og nå sender han deg meldinger og snapper hele dagen? Hos meg er dette røde varsellamper, beklager å måtte si det!

Jeg flørter med en nå og vi sender jo ikke 20-30 meldinger om dagen og jeg er 47 år.  Det er veldig sjelden at så voksne menn som dette er intr i så mye meldinger og skriving.. Virker rart på meg, men han er sikkert interessert i å ha et forhold med deg. Men om det først og fremst er fordi han har likt deg i mange år og at det har blitt en form for jakt eller om det er noe annet, det kan bare du finne ut. Har dere så mye kontakt, kan du vel be om å snakke med han på telefonen og få avklart hva som ligger i dette?

Anonymkode: 57a03...240

• Liker 1
Skrevet

Umulig for oss å si, spør du meg så høres han ut som en som liker å slå ihjel tiden sin ved å flørte med yngre damer for å føle seg litt mer kjekkas enn den ekle 48 åringen som sender melding til damer i forhold som han er.

Anonymkode: 7adb8...a2d

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg lurer litt kjenner jeg. Du har kjent han hele livet, er 19 år yngre og bor 2,5 time unna? Har han kjent deg siden du var barn? Og nå sender han deg meldinger og snapper hele dagen? Hos meg er dette røde varsellamper, beklager å måtte si det!

Jeg flørter med en nå og vi sender jo ikke 20-30 meldinger om dagen og jeg er 47 år.  Det er veldig sjelden at så voksne menn som dette er intr i så mye meldinger og skriving.. Virker rart på meg, men han er sikkert interessert i å ha et forhold med deg. Men om det først og fremst er fordi han har likt deg i mange år og at det har blitt en form for jakt eller om det er noe annet, det kan bare du finne ut. Har dere så mye kontakt, kan du vel be om å snakke med han på telefonen og få avklart hva som ligger i dette?

Anonymkode: 57a03...240

Vi har blitt kjent via en felles hobby. Min far og hans far er ca jevngamle og har kjent hverandre siden de var unge, via samme hobby. 

Jeg er også overrasket over at en mann i den alderen er interessert i så mye snapper og meldinger. Jeg synes det er koselig, men hadde ikke forventet det. Han har et godt rykte på seg og er ikke en som ligger rundt (jeg kjenner flere som bor i samme tettsted), så jeg har vondt for å tro at han er ute etter sex. Da hadde han helt sikkert vært mer på'n.. men jeg synes intensiteten vår er noe mer enn et vanlig vennskap? Hvorfor vil evt en mann på 48 være bestevenninne med ei på 29? Blir litt forvirret av det selv, men er litt redd for å spørre han rett ut nå før vi har møttes, tilfelle han tenker vennskap og jeg spolerer alt.. mulig han vil bruke god tid på dette, med tanke på aldersforskjell, avstand, hans barn osv... 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Umulig for oss å si, spør du meg så høres han ut som en som liker å slå ihjel tiden sin ved å flørte med yngre damer for å føle seg litt mer kjekkas enn den ekle 48 åringen som sender melding til damer i forhold som han er.

Anonymkode: 7adb8...a2d

Så vidt jeg vet sender han ikke meldinger med damer i forhold. De meldingene vi sendte mens jeg var i et forhold var rundt praktiske ting i forbindelse med felles hobby, ingenting annet enn det😊

Skrevet

Er det noen som har vært borti lignende og har noen erfaringer å dele? Evt. noen menn som kan komme med noen tanker?😊

Skrevet

Hvis du er interessert i noe mer enn vennskap, så tenker jeg at du er den som må gi uttrykk for det. Siden han er såpass mye eldre, så vil han nok holde litt igjen, og kanskje ha vansker for å håpe/tro at du ønsker noe mer enn vennskap. Men basert på den hyppige kommunikasjonen, så hadde jeg tolket det som interesse ja.

Og den over som sier at det er rart at en voksen mann sender så mye meldinger? Nei, det er ikke rart. Man kan bli like forelsket og oppslukt i noen selv om man nærmer seg femti år, og med avstand inni bildet (og et ønske om å høre fra den man liker hele tiden), så blir det gjerne sånn.

Du må nesten bare prøve å flørte litt, og se an responsen. Skal se han er betatt av deg også. :)

Anonymkode: 97940...3b1

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du er interessert i noe mer enn vennskap, så tenker jeg at du er den som må gi uttrykk for det. Siden han er såpass mye eldre, så vil han nok holde litt igjen, og kanskje ha vansker for å håpe/tro at du ønsker noe mer enn vennskap. Men basert på den hyppige kommunikasjonen, så hadde jeg tolket det som interesse ja.

Og den over som sier at det er rart at en voksen mann sender så mye meldinger? Nei, det er ikke rart. Man kan bli like forelsket og oppslukt i noen selv om man nærmer seg femti år, og med avstand inni bildet (og et ønske om å høre fra den man liker hele tiden), så blir det gjerne sånn.

Du må nesten bare prøve å flørte litt, og se an responsen. Skal se han er betatt av deg også. :)

Anonymkode: 97940...3b1

Ja, med bakgrunn i den hyppige kontakten, føler jeg også at han er ute etter noe mer enn bare vennskap😊

Jeg tror også at en på 48 kan bli like forelska og oppslukt som meg på 29. Han er nok ikke av den veldig flørtende typen, han er nok ganske traust. Hvis jeg prøver meg på noen flørtende meldinger er det vanskelig å si om han flørter tilbake.. han svarer alltid, og det er gjerne noe hyggelig.. men han gir sjelden komplimenter til meg på utseende osv, men hvis jeg har gjort noe bra, eller hatt en utfordrende dag på jobb er han veldig flink til å komme med gode ord. Mulig det er flørting for han?🙈

Skrevet

Han er nok litt redd for å ta det videre pga den store aldersforskjellen. Jeg vet ikke om du har barn fra før, men kanskje tenker han på det også, at du som er så ung sikkert vil ha egne barn etter hvert, mens han som da vil være over 50 år kanskje ikke er så interessert i det. jeg tenker at her må det være opp til deg å vise at du ønsker noe mer. Er du klar for å teste ut dette med alle de konsekvenser som ligger i det å date en som er 20 år eldre og som har barn fra før (kanskje nesten på din alder?) og de reaksjonene det kan skape (feks i forhold til din far som sannsynligvis ikke vil være veldig begeistret for at en kamerat av han blir sammen med dattera hans)så tar du det videre. (Må jo si at jeg skjønner godt hvorfor han holder tilbake her! Han kjenner og omgås faren din!)

Forresten, de fleste foreldre med tenåringsbarn blir automatisk ganske aktiv på Snap og sosiale media. De må det for å henge med ungene.

Anonymkode: bdf54...588

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...