Gå til innhold

Under 1 mnd til bryllup.. "skal vi gidde?"

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Avlyst.. 

Anonymkode: a1d83...0d9

Hææ?? Hvorfor det? Hva sa han?

Går det bra med deg? :( Uff, klem

Anonymkode: 92c4f...ed8

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjære TS, du skal være så lykkelig for at dette kom frem før dere giftet dere fremfor i etterkant. Har veldig vondt av deg, men det kommer bedre tider og du kunne risikert å blitt værende i et ulykkelig ekteskap over tid. Nyt livet og gjør det beste ut av ting fremover nå. Denne fyren fortjente deg ikke!!!

Anonymkode: 14b8a...1fa

• Liker 11
Skrevet

For meg så virker det som om han er redd og stressa. Kan det være at han har fått et inntrykk av at han kanskje ikke «får lov» til å reise/være med venner lenger, etter st dere gifter dere? For det kan jo hende han har misforstått deg helt og ikke skjønt at det er pga ikke akkurat dagen etter bryllupet». Kanskje du kan sette deg ned og forklare at grunnen er pga tidspunktet, men at de gjerne må møtes å finne på noe hyggelig en annen gang? Eller så tenker jeg at han er barnslig og oppfører seg sånn for å gi deg dårlig samvittighet, slik at du «frivillig» ber han reise. Du kjenner han best..! Men jeg tenker at om det hadde hvert null følelser i bildet og at han ikke ønsker deg som kone, så hadde han fint klart å avlyse det uten å måtte spørre «skal vi gidde?».

Håper det ordener seg for dere❤️

Skrevet

Ser nå at bryllupet har blitt avlyst. På en måte er det bra at han var ærlig, for det er bedre at avlyser enn at han står å lyve i kirka eller tinghuset til deg, familie og venner. Men hvorfor vente til rett før bryllupet? Syns det virker skikkelig kaldt og brutalt, spesielt om det var en dum tur med jobb som fikk han til å snu. Klarer dere å fortsette som kjærester? Vet godt man kan være kjærester uten å være gift. Men når man frir og har planlagt ett helt bryllup, for så å plutselig ombestemme seg helt på tampen så må det bli vanskelig. Håper dere får igjen de fleste utgiftene og han tar jobben selv med å fortelle gjestene deres at han har avlyst, det er for hjerterått om han overlater det til deg. Og jeg håper du har familie og venner du kan støtte deg til.

Klem❤

• Liker 4
Skrevet
På 30.1.2018 den 11.38, AnonymBruker skrev:

Ja.. Dette sa sambo til meg i helgen. Det var han som gikk ned på kne, og jeg har planlagt masse. Moren min og svigers også. For ikke å snakke om kostnadene. Vet ikke hva jeg skal tro eller si :( jeg spurte om han tullet, men nei han syns det var så mye stress. Vi valgte dato for bryllup SAMMEN likevel kom han her i jula å var furt fordi jeg nektet han å dra på kollegatur med kollegaer dagen etter bryllupet. Det er vel ikke så rart at jeg ikke ønsker det?? Etter det har han vært mye sur. Misfornøyd med det han skal ha på seg i bryllupet, han foretrekker penskjorte. Ingen slips eller sløyfe. Ja lista er lang..... føler meg så dum no 😢

Han er en del av bryllupet, og må få være med å bestemme. Jeg er enig i at det å dra på kollegatur dagen etter bryllupet ikke passer seg. Kan dere ikke ha et lite, men intimt bryllup? et avslappet bryllup? Så kan han bruke penskjorte som han ønsker. Du som bruden skal gå i det DU føler deg komfortabel i og HAN skal gå i det han føler seg vel i. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvordan går det med deg ts? For å være ærlig høres det ut som, ut fra det lille du har fortalt om han, at han er litt sånn evig ungkar? Det høres ikke ut som han har verktøyene som skal til for å pleie et forhold. Jeg syns for eksempel ikke noen fortjener å få beskjed om at brudgommen drar på guttetur dagen etter bryllupet, hvis man prioriterer sånn er man ikke laget for ekteskapet, eller forhold for den del.

Endret av palamina
  • Liker 5
Skrevet

Det kan virke som at du er hakket mer opptatt av å gifte deg, enn av hvordan samboeren din har det, TS.

Skjønner ikke bridezillas at giftemål er helt meningsløst?

Anonymkode: e2d61...b6f

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan virke som at du er hakket mer opptatt av å gifte deg, enn av hvordan samboeren din har det, TS.

Enig. Hvist atte bryllupet gjør at man går glipp av en jobbtur er det bare ikke verdt det.

Anonymkode: 41f23...4ce

• Liker 6
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Hvist atte bryllupet gjør at man går glipp av en jobbtur er det bare ikke verdt det.

Anonymkode: 41f23...4ce

Var vel strengt tatt en kompistur? Min samboer hadde av seg selv skjønt og ikke villet reist på kompistur dagen etter bryllupet vårt.. helt av seg selv.. 

her ligger det nok mer bak som kanskje han og Ts får snakket om nå.. håper det ordner seg. 

Anonymkode: b7e39...9a2

• Liker 3
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var vel strengt tatt en kompistur? Min samboer hadde av seg selv skjønt og ikke villet reist på kompistur dagen etter bryllupet vårt.. helt av seg selv.. 

her ligger det nok mer bak som kanskje han og Ts får snakket om nå.. håper det ordner seg. 

Anonymkode: b7e39...9a2

Det svaret var ironisk. 😎 For øvrig skriver ts at det var en tur med kolleger, men det endrer uansett ingen ting nei.

• Liker 5
Skrevet

Hæ?! Ånei! Så dumt at bryllupet ble avlyst. Det var ikke slik vi ville det skulle gå :( nå ble jeg oppriktig lei meg på dine vegne. Håper det går bra med deg :hug:

Anonymkode: cd572...c4a

• Liker 1
Skrevet

Dere som prøver å gi Ts skylden - bare kutt ut! En mann som er verdt å samle på avlyser ikke et bryllup pga at han må gå med slips, han kunne vært med å finne klær til bryllupet selv. En mann som er verdt å samle på skjønner at han ikke reiser på firmatur like etter bryllupet. Ts, dette er ikke din feil! Du fortjener så mye bedre. 

Anonymkode: b3247...9dd

• Liker 24
Skrevet
8 timer siden, FluffyJuggernaut skrev:

Ser nå at bryllupet har blitt avlyst. På en måte er det bra at han var ærlig, for det er bedre at avlyser enn at han står å lyve i kirka eller tinghuset til deg, familie og venner. Men hvorfor vente til rett før bryllupet? Syns det virker skikkelig kaldt og brutalt, spesielt om det var en dum tur med jobb som fikk han til å snu. Klarer dere å fortsette som kjærester? Vet godt man kan være kjærester uten å være gift. Men når man frir og har planlagt ett helt bryllup, for så å plutselig ombestemme seg helt på tampen så må det bli vanskelig. Håper dere får igjen de fleste utgiftene og han tar jobben selv med å fortelle gjestene deres at han har avlyst, det er for hjerterått om han overlater det til deg. Og jeg håper du har familie og venner du kan støtte deg til.

Klem❤

En mann som vil avlyse bryllupet etter at invitasjoner har gått ut og alt er planlagt fordi han ikke gidder, ikke liker det han skal ha på seg og er snurt fordi han ikke skjønner på egen hånd at det å dra på tur dagen etter bryllupet ikke bare er så populært, men strengt tatt ikke engang skal være noe han skal ha lyst til i prioritere akkurat da, ville jeg faktisk ikke vært interessert i å fortsette å være kjæreste med...

Anonymkode: d17ef...2ad

• Liker 14
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Når mannen ikke gidder å hjelpe til men ga alt ansvaret til kvinnene, blir sur fordi han må pynte seg og plutselig ikke gidder å gifte seg fordi at han ikke forstår på egen hånd at det er blåst å dra på kompistur dagen etter bryllupet så er det seriøst HAN som har problemer her. 

Ikke gidd å prøv å gi Ts dårlig samvittighet her. Det er mannen som var en stor nisse! Han var tydeligvis ikke voksen nok til å gifte seg selv om det var HAN som fridde. 

Anonymkode: 05544...850

• Liker 18
Skrevet

Dette var trist og lese TS. Stor klem sendes til deg ❤️

• Liker 1
Skrevet

:hjerte::hjerte::hjerte:

Ville bare vise medfølelse... Høres ut som en veldig tøff situasjon å være i.

• Liker 1
Skrevet

Jeg vet at alt virker helt håpløst og ille nå ts - men gud har du "dodged a bullet" som vi sier i USA.  Du fortjener enn omsorgsfulle og kjærlighetsfull mann som ser frem til bryllupet og begynnelsen av liv sammen med deg med glede.  

• Liker 7
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

En mann som vil avlyse bryllupet etter at invitasjoner har gått ut og alt er planlagt fordi han ikke gidder, ikke liker det han skal ha på seg og er snurt fordi han ikke skjønner på egen hånd at det å dra på tur dagen etter bryllupet ikke bare er så populært, men strengt tatt ikke engang skal være noe han skal ha lyst til i prioritere akkurat da, ville jeg faktisk ikke vært interessert i å fortsette å være kjæreste med...

Anonymkode: d17ef...2ad

Nei, jeg tror også det hadde vært slutten om jeg opplevde det. Men vi kjenner ikke forholdet til TS, så jeg vil ikke bare anta. Håper bare det går bra med henne under omstendighetene og at hun har ett godt nettverk.

Skrevet
På 30.1.2018 den 11.38, AnonymBruker skrev:

Ja.. Dette sa sambo til meg i helgen. Det var han som gikk ned på kne, og jeg har planlagt masse. Moren min og svigers også. For ikke å snakke om kostnadene. Vet ikke hva jeg skal tro eller si :( jeg spurte om han tullet, men nei han syns det var så mye stress. Vi valgte dato for bryllup SAMMEN likevel kom han her i jula å var furt fordi jeg nektet han å dra på kollegatur med kollegaer dagen etter bryllupet. Det er vel ikke så rart at jeg ikke ønsker det?? Etter det har han vært mye sur. Misfornøyd med det han skal ha på seg i bryllupet, han foretrekker penskjorte. Ingen slips eller sløyfe. Ja lista er lang..... føler meg så dum no 😢

Uff, for en fyr.. klart han ikke skal på kollega tur dagen etter dere bryllup! At han i det hele tatt vurderer det, får varsel lampene til å lyse! Ville revurdert om dette var en mann jeg ønsket å dele resten av livet med..

Anonymkode: fb472...347

• Liker 1
Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Uff, for en fyr.. klart han ikke skal på kollega tur dagen etter dere bryllup! At han i det hele tatt vurderer det, får varsel lampene til å lyse! Ville revurdert om dette var en mann jeg ønsket å dele resten av livet med..

Anonymkode: fb472...347

Bryllupet ble vist avlyst 😔

Anonymkode: 05544...850

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...