Gjest Anonymous Skrevet 9. februar 2005 #1 Skrevet 9. februar 2005 Jeg lurte på en ting.Jeg flørter med en dame på jobben men i det siste eller har kansje hun gjort det hele tiden, kan kaster korte blikk på skrittet mitt hvis jeg står og hun sitter eller vi begge sitter.Jeg synes det er litt fustrerende at hun gjør det...Jeg er ikke vant med at damer jeg snakker med flørter med gjør det..Jeg er 100% sikker på at det er akkurat der hun ser.Det tok litt tid før jeg var sikker..Men når gjør hun det flere ganger i løpet av en samtale.Det virker som hun ikke prøver å skjule det engang ..??Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette?? Positivt eller negativt signal?
Gjest Madam Felle Skrevet 9. februar 2005 #2 Skrevet 9. februar 2005 Kan være hun blir sliten av å se opp hele tiden
nyibyen Skrevet 9. februar 2005 #3 Skrevet 9. februar 2005 Hun har nok lest siste måneds Cosmopolitan! Som singel kvinne biter mann i seg alle tips man får, og ett av tipsene der, som skulle GARANTERE at menn får lyst på deg, var å gjøre"the three-point-glance". Da må man først se på ansiktet til mannen, så på skrittet, så tilbake på ansiktet. Hm, så du sier altså at dette ikke fungerer? Jeg trodde dette var det jeg trengte, og at jeg skulle prøve det ut selv ved første og beste anledning
Snuppao Skrevet 9. februar 2005 #4 Skrevet 9. februar 2005 Det er vel ikke verre at kvinner stirrer på skrittet til menn, enn at menn stirrer på puppene til kvinner. Det skjer jo ofte. :-)
*nora* Skrevet 9. februar 2005 #5 Skrevet 9. februar 2005 Da jeg leste overskriften, tenkte jeg det samme som Snuppao. Det er ganske ubehagelig når menn glor på puppene, men det er kanskje en slik ting man bare gjør automatisk, som en refleks, uten å tenke noe mer over det? Om du skal tolke det positivt eller negativt vet jeg ikke, men om jeg har sett i skrittet til en mann så er det ikke fordi jeg har så lyst på han iallefall, det finnes da vel bedre måter å flørte på...??
Mann 40 Skrevet 9. februar 2005 #6 Skrevet 9. februar 2005 .Det virker som hun ikke prøver å skjule det engang ..??Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal tolke dette?? Positivt eller negativt signal? Tolk det positivt!
Gjest Gjesta Skrevet 10. februar 2005 #7 Skrevet 10. februar 2005 Jeg også trodde dette ville funke på menn. Har lest at en skal gjøre det..men kanskje ikke?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå