Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor vanlig er det å blø ved eggløsning? Hadde mens for ca 17 dager  siden, og venter i disse dager eggløsning... hadde mens 8.01 og på fredag som var 26.01 så begynte jeg å blø... pleier å ha eggløsning rundt 26-30 hver mnd... har blødd som vanlig mens siden fredag! kan man blø så mye under eggløsning? eller har det bare tullet seg med syklusen min? pleier å ha sykluser på 30-31 dager... kan vel ikke være vanlig å blø så mye under eggløsning? har ikke el tester her så får ikke testet!!:frkk: jeg har hatt blodspor tidligere også under eggløsning, men da har det bare vært litt spor kanskje en gang på papiret..

Anonymkode: 1d605...a2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen??

Skrevet

Man er ekstra fruktbar dersom det er spor av blod i EL-slimet, men stor blødning har jeg ikke hørt om. Så jeg var ikke så stor hjelp, men dersom du poster i underforumet "prøvere og ufrivillig barnløse", så vil du få flere svar på prøverspørsmål 😊

Skrevet
2 timer siden, Frostrose skrev:

Man er ekstra fruktbar dersom det er spor av blod i EL-slimet, men stor blødning har jeg ikke hørt om. Så jeg var ikke så stor hjelp, men dersom du poster i underforumet "prøvere og ufrivillig barnløse", så vil du få flere svar på prøverspørsmål 😊

Fikk ikke noe svar der inne heller 😩 

nei men tror det var ny syklus som begynte :) 

Skrevet

Jeg har selv veldig uregelmessige sykluser, og testet positivt på graviditetstest to dager etter at jeg trodde jeg hadde eggløsning. Lykke til videre i prøvingen! Plutselig sitter den! ❤

Skrevet
1 time siden, Frostrose skrev:

Jeg har selv veldig uregelmessige sykluser, og testet positivt på graviditetstest to dager etter at jeg trodde jeg hadde eggløsning. Lykke til videre i prøvingen! Plutselig sitter den! ❤

Har alltid regelmessige sykluser.. men toppen 2 ganger i året så kan den komme rundt eggløsningstider! Men regner med det er normalt! Tusen takk ❤️❤️ Og gratulerer med spiren!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...