Gå til innhold

Vondt å komme inni henne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei. Som tittelen sier så gjør det vondt på penishodet når jeg kommer inni henne under sex. Det er litt variasjon i smerte utifra hvilken posisjon vi kjører, men det er generelt et ubehag når jeg kommer inni henne. En ytterst sjelden gang kan jeg komme uten smerte. Det er ikke noe som helst ubehag når jeg kommer av onanering eller når hun suger meg. Jeg kan nevne at jeg har slitt med tørrhet på penishodet, men det er ikke noe jeg merker når jeg har sex. Når jeg onanerer (uten glid) så merker jeg at jeg har et veldig tørt penishode, spesielt når jeg nærmer meg utløsning (og under utløsningen). Jeg har ikke noe som helst smerte i penishodet når vi har sexen ellers, smerten er kun når jeg kommer.
Kan det være denne tørrheten som oppstår i høy grad når jeg får orgasme? Kommer jeg borti noe inni henne når penishodet mitt er ekstra følsomt? Noen som har opplevd lignende?

Mann 27

Anonymkode: 9078c...74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har stor kuk og hun er veldig trang?

Anonymkode: ae100...468

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Som tittelen sier så gjør det vondt på penishodet når jeg kommer inni henne under sex. Det er litt variasjon i smerte utifra hvilken posisjon vi kjører, men det er generelt et ubehag når jeg kommer inni henne. En ytterst sjelden gang kan jeg komme uten smerte. Det er ikke noe som helst ubehag når jeg kommer av onanering eller når hun suger meg. Jeg kan nevne at jeg har slitt med tørrhet på penishodet, men det er ikke noe jeg merker når jeg har sex. Når jeg onanerer (uten glid) så merker jeg at jeg har et veldig tørt penishode, spesielt når jeg nærmer meg utløsning (og under utløsningen). Jeg har ikke noe som helst smerte i penishodet når vi har sexen ellers, smerten er kun når jeg kommer.
Kan det være denne tørrheten som oppstår i høy grad når jeg får orgasme? Kommer jeg borti noe inni henne når penishodet mitt er ekstra følsomt? Noen som har opplevd lignende?

Mann 27

Du skyver ikke til sånn ekstra inn i henne når du kommer da? Slik at du treffer livmorhalsen?

Skrevet

Bruker hun spiral?

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det med sex-leketøy og av og til med kondom. Jeg vil anta at det er penishodet som blir veldig følsom under utløsning. Har ikke så mange tips men kanskje bruk av glidemiddel, mindre bevegelse eller trekke seg ut under utløsning hjelper. Vet ikke om det går an å herde seg men da mister man jo mye av nytelsen før...

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du har stor kuk og hun er veldig trang?

Anonymkode: ae100...468

Jeg tror ikke dette er grunnen, det er i hvert fall ikke åpenbart.

1 time siden, Sphere skrev:

Du skyver ikke til sånn ekstra inn i henne når du kommer da? Slik at du treffer livmorhalsen?

Det er mulig at jeg har gjort det tidvis, men jeg har også fått vondt når jeg har fokusert på å ikke bunne henne når jeg kommer.

1 time siden, Frkwitch skrev:

Bruker hun spiral?

Det gjør hun ikke. Hun bruker p-ring og den tar vi ut før vi har sex.

1 time siden, Mars Quirinus skrev:

Har opplevd det med sex-leketøy og av og til med kondom. Jeg vil anta at det er penishodet som blir veldig følsom under utløsning. Har ikke så mange tips men kanskje bruk av glidemiddel, mindre bevegelse eller trekke seg ut under utløsning hjelper. Vet ikke om det går an å herde seg men da mister man jo mye av nytelsen før...

Ja, penishodet blir ekstremt følsomt under utløsning, men som jeg nevnte så blir jeg også veldig tørr på penishodet før og under utløsning (Merker dette spesielt ved onani). Kanskje glidemiddel vil hjelpe. Jeg har prøvd mindre bevegelse men da har orgasmene blitt litt "ødelagt".

Skrevet

Noen andre innspill?
-TS

Skrevet

Trang forhud? 

Kjønnssykdom?

Sopp?

Anonymkode: 32165...9e9

• Liker 1
Skrevet

Har du trang forhud? Det gjør penis hode automatisk mer følsomt. Om ikke men du føler at dette er et skikkelig problem vil jeg anbefalle å gå til legen, det finnes kremmer du kan bruke som senker følsomheten, klart da blir du nødt å snakke med henne om det er greit at dere prøver ut dette i starten og at hun kanskje vil merke litt mindre, men da går det også ann å spørre legen om det er noe hun kan bruke samtidig, eller så bruker du den morgen før jobb og så før du skal legge deg i en periode slik at følsomheten senker pga regelmessig bruk. 

Kan jeg spørre om du i tillegg merker smerter i urin røret og/eller prostataen?

Skrevet

Hvis det er tørt på penishodet når du nærmer deg utløsning under sex så har du sex på hel feil måte. stakkars dame. Hun skal jo være kåt og godt våt for å nyte! såklart må det være vått og god glid for å unngå ubehag, både for deg og for henne.

Anonymkode: 093d4...123

Skrevet
49 minutter siden, Cbunke90z skrev:

Har du trang forhud? Det gjør penis hode automatisk mer følsomt. Om ikke men du føler at dette er et skikkelig problem vil jeg anbefalle å gå til legen, det finnes kremmer du kan bruke som senker følsomheten, klart da blir du nødt å snakke med henne om det er greit at dere prøver ut dette i starten og at hun kanskje vil merke litt mindre, men da går det også ann å spørre legen om det er noe hun kan bruke samtidig, eller så bruker du den morgen før jobb og så før du skal legge deg i en periode slik at følsomheten senker pga regelmessig bruk. 

Kan jeg spørre om du i tillegg merker smerter i urin røret og/eller prostataen?

Nei, jeg har ikke trang forhud. Jeg merker i hvert fall ikke smerter i prostataen, og jeg tror ikke at jeg gjør det i urinrøret heller (men ikke helt sikker). Tenkte du på noe spesielt?
Takk for svar. -TS

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det er tørt på penishodet når du nærmer deg utløsning under sex så har du sex på hel feil måte. stakkars dame. Hun skal jo være kåt og godt våt for å nyte! såklart må det være vått og god glid for å unngå ubehag, både for deg og for henne.

Anonymkode: 093d4...123

Det er som sagt noe jeg kun merker skikkelig under onani, og hun er veldig våt under sex. Det jeg har merket under onani er at selv om jeg har smørt penisen med glidemiddel eller fuktighetskremer så "forsvinner" det når jeg får orgasme (og rett før). Akkurat som om alt blir trukket inn i penishodet og så blir jeg veldig tørr. Derfor tenkte jeg at dette kanskje også skjer under sex selv om hun er våt.

-TS

Skrevet

Prøv med litt mandelolje. Forutsatt at ingen av dere er allergiske.

Anonymkode: 751d8...60b

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er som sagt noe jeg kun merker skikkelig under onani, og hun er veldig våt under sex. Det jeg har merket under onani er at selv om jeg har smørt penisen med glidemiddel eller fuktighetskremer så "forsvinner" det når jeg får orgasme (og rett før). Akkurat som om alt blir trukket inn i penishodet og så blir jeg veldig tørr. Derfor tenkte jeg at dette kanskje også skjer under sex selv om hun er våt.

-TS

Mener du tørr som i glatt men ikke fuktighet. Eller mener du tørr som i "hvitt" tørr hud? Håper du forstår hva jeg mener. 

Hvis du er skikkelig tørr (altså "hvit") kan du kanskje trenge fuktighetskrem. Dette må du ta opp med lege. 

Jeg tror jeg ville gått til lege uansett. Så er du sikker på det meste, og legen vet mer en oss på kg :)

Anonymkode: 4b679...5c5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...