AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Heisann. I forbindelse med kjøp av bolig så skal jeg undertegne en kjøpekontrakt. Den skal undertegnes mellom meg og en kjent og stor utbygger. Dette skal visstnok være en standard kjøpekontrakt. Er det noe spesielt som man bør passe på før man undertegner slike kontrakter? Eller er det bare å undertegne? Takk for svar Anonymkode: 2af31...37d
stan Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Du må jo lese igjennom hele kontrakten. Helst flere ganger. Ta kontakt med dem om det er noe du ikke skjønner. Hvis det er noe i kontrakten du ikke er bekvem med, må du rett og slett vurdere om det er verdt det.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Heisann. I forbindelse med kjøp av bolig så skal jeg undertegne en kjøpekontrakt. Den skal undertegnes mellom meg og en kjent og stor utbygger. Dette skal visstnok være en standard kjøpekontrakt. Er det noe spesielt som man bør passe på før man undertegner slike kontrakter? Eller er det bare å undertegne? Takk for svar Anonymkode: 2af31...37d Bare å undertegne? Nei, du er ansvarlig for at du har forstått og godtatt alt du setter navnet ditt på. Derfor leser du nøye, veldig nøye, igjennom hvert eneste dokument du skal signere på, før du skriver navnet ditt. Ja, for du skal skrive på hvert eneste ark i kontrakten. Er det noe du er usikker eller uenig i, så spør du og får tingene forklart. Du tar forbehold der du er uenig eller ikke godtar betingelsene. Anonymkode: 23022...ca3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå