Gå til innhold

Lavkarbobrød i butikk?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

På 8.6.2020 den 15.34, FlyBabe skrev:

Jeg vet at tråden er gammel, men jeg lurer fortsatt på om det finnes Ok lavkarbobrød i butikk? Jeg sjekka Kiwi og Rema 1000, men fant ingen av de som er nevnt her :( 

Det er veldig enkelt å bake selv.  Bare rører sammen alle ingrediensene og tømmer i form.  Skal ikke elte eller heve . Google Steinalderbrød, så finner du oppskrift.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, tirben skrev:

Det er veldig enkelt å bake selv.  Bare rører sammen alle ingrediensene og tømmer i form.  Skal ikke elte eller heve . Google Steinalderbrød, så finner du oppskrift.  

Eller feks Ingers lavkarbobrød: https://www.klikk.no/helse/kosthold/slank/de-beste-lavkarbo-brodene-2463258

Anonymkode: a7255...a6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, tirben skrev:

Det er veldig enkelt å bake selv.  Bare rører sammen alle ingrediensene og tømmer i form.  Skal ikke elte eller heve . Google Steinalderbrød, så finner du oppskrift.  

Det er heller ikke det jeg spør om... 🙅‍♀️Jeg har bestilt det jeg trenger for å lage selv, men innen det kommer vil jeg finne et brød jeg kan kjøpe som har lite karb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, FlyBabe skrev:

Det hjelper ikke meg i det hele tatt... 🤷‍♀️

Det var jeg som sa jeg handler med min lokale baker. ... Som du sier ikke hjelper i det heletatt. Poenget, som du åpenbart ikke har tatt, er at man kan spørre bakeren om de selger lavkarbo brød. Ellers får du bare titte i butikkene rundt deg. Eller bake selv. De har faktisk ingredienser til dette i de fleste butikker og helsekostbutikker. Det finner utrolig mange oppskrifter. Du kan også lage eller kjøpe knekkebrød. Eller enda enklere spis en salat.

Anonymkode: 8a9b5...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, FlyBabe skrev:

Det er heller ikke det jeg spør om... 🙅‍♀️Jeg har bestilt det jeg trenger for å lage selv, men innen det kommer vil jeg finne et brød jeg kan kjøpe som har lite karb.

Beklager at jeg svarte! Prøvde bare å være hjelpsom.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det var jeg som sa jeg handler med min lokale baker. ... Som du sier ikke hjelper i det heletatt. Poenget, som du åpenbart ikke har tatt, er at man kan spørre bakeren om de selger lavkarbo brød. Ellers får du bare titte i butikkene rundt deg. Eller bake selv. De har faktisk ingredienser til dette i de fleste butikker og helsekostbutikker. Det finner utrolig mange oppskrifter. Du kan også lage eller kjøpe knekkebrød. Eller enda enklere spis en salat.

Anonymkode: 8a9b5...370

Og så er det steder der man faktisk ikke har baker. Jeg spør om brød i butikk. Om du ikke har et svar på det, så må du ikke på død og liv svare noe. Jeg er fullstendig kapabel til å både bake selv og google etter oppskrifter eller annen info, men som jeg skrev, jeg har sjekka både Rema 1000, Kiwi og Bunnpris. I morgen skal jeg sjekke Coop og Spar. Da er det ikke flere butikker igjen i nærområdet. Om de ikke har, kan det FORTSATT hende at det FINNES brød som er ok på "middel" lavkarbo, men som mine nærbutikker ikke har, men om jeg vet at de eksisterer kan jeg be de om å bestille inn... salat er ikke lavkarbobrød, og knekkebrød har jeg allerede kjøpt inn, men det er heller ikke brød. Knekkebrød skal jeg OGSÅ bake selv, når lavkarbo-helsekostproduktene jeg har bestilt endelig kommer i posten.

Endret av FlyBabe
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, FlyBabe skrev:

Og så er det steder der man faktisk ikke har baker. Jeg spør om brød i butikk. Om du ikke har et svar på det, så må du ikke på død og liv svare noe. Jeg er fullstendig kapabel til å både bake selv og google etter oppskrifter eller annen info, men som jeg skrev, jeg har sjekka både Rema 1000, Kiwi og Bunnpris. I morgen skal jeg sjekke Coop og Spar. Da er det ikke flere butikker igjen i nærområdet. Om de ikke har, kan det FORTSATT hende at det FINNES brød som er ok på "middel" lavkarbo, men som mine nærbutikker ikke har, men om jeg vet at de eksisterer kan jeg be de om å bestille inn... salat er ikke lavkarbobrød, og knekkebrød har jeg allerede kjøpt inn, men det er heller ikke brød. Knekkebrød skal jeg OGSÅ bake selv, når lavkarbo-helsekostproduktene jeg har bestilt endelig kommer i posten

Glad jeg tok meg tid til å svare deg. Jeg synes jeg gav deg gode råd og løsninger. Spørs om lavkarbo ikke er for deg, for da må man faktisk være litt løsningsorientert. 

Anonymkode: 8a9b5...370

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har de på Kiwi og Meny, 24 g/100g. Man finner brød med enda mindre karbohydrater, men jeg synes dette brødet er veldig godt: 

 

7041614004742.jpg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De selger proteinbrød/lavkarbobrød på tights.no. Det er også et brød på 530g som heter "protein" på Rema1000. Det har nettopp kommet tilbake i butikkene igjen etter at det utgikk da koronaen var på det verste ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det proteinbrødet de har på Rema her har 15 % karbo. En skive er 24 g og utgjør 3,8 g kh. :) 

Anonymkode: 378d4...b91

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2020 den 11.12, kaffegirl skrev:

De selger proteinbrød/lavkarbobrød på tights.no. Det er også et brød på 530g som heter "protein" på Rema1000. Det har nettopp kommet tilbake i butikkene igjen etter at det utgikk da koronaen var på det verste ;) 

Derfor jeg ikke fant det på Rema  når jeg var der, da. Håper de har fått skikkelig i gang produksjonen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.6.2020 den 11.12, kaffegirl skrev:

De selger proteinbrød/lavkarbobrød på tights.no. Det er også et brød på 530g som heter "protein" på Rema1000. Det har nettopp kommet tilbake i butikkene igjen etter at det utgikk da koronaen var på det verste ;) 

Jeg har bestilt varer derfra, men de tar en evighet å pakke. Derfor spurte jeg om det var alternativer i vanlig butikk.

Endret av FlyBabe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...