Gå til innhold

J m/biseksuell sambo/kjæreste?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest AnnaKarina

Hei..

Dette er ikke tulleinnlegg!

lurer bare på om det er noen andre jenter der ute som er sammen med en biseksuell gutt?

Min kjæreste er biseksuell.

Hilsen Anna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

En av mine ekser var biseksuell, vi hadde ett kjempefint forhold som varte i nesten 4 år og vi er fortsatt gode venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaKarina.

Beklager om jeg spør mye. Dette er ganske nytt for meg. Jeg har ikke noe motforestillinger mot at han skal være med menn (sexuelt altså) så lenge jeg får være med, og han vil jo at jeg skal være med. Det er litt av spenningen og tenningen.

Godtok du at din X var sammen med menn?

Hilsen A.K.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Biedama

At man er bifil / biseksuell betyr vel ikke automatisk at man skal være sammen med andre når man har kjæreste? Det betyr vel ikke automatisk at man eksperimenterer mye med sex...

Det det innebærer er et potensiale for å tenne på / forelske seg i mennesker av begge kjønn.

Jeg er selv bifil, men har ikke tenkt å hverken ha trekant eller være sammen med jenter når jeg er kjæreste med en mann. Det passer ikke for meg.

Like litt som jeg kunne tenke meg å være sammen med en annen mann når jeg har en mannlig kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Beklager om jeg spør mye. Dette er ganske nytt for meg. Jeg har ikke noe motforestillinger mot at han skal være med menn (sexuelt altså) så lenge jeg får være med, og han vil jo at jeg skal være med. Det er litt av spenningen og tenningen.

Godtok du at din X var sammen med menn?  

Hilsen A.K.

Han var ikke sammen med andre menn når han var sammen med meg. Han var aldri utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg synes det er nok å bekymre seg for andre jenter . Skal jeg begynne å bekymre meg for gutter også,så hadde det blitt litt vel mye.. Nei, det hadde jeg rett og slett ikke taklet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Spiderman

PASS DEG FOR AIDS-TROLLET :flekke: :fy:

Bi-/homomenn er generelt mer sløv vedr. prevensjon enn kvinner (naturlig nok kanskje, da de har sex med andre menn :klø: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnnaKarina igjen

QUOTE (Biedama) At man er bifil / biseksuell betyr vel ikke automatisk at man skal være sammen med andre når man har kjæreste? Det betyr vel ikke automatisk at man eksperimenterer mye med sex...

Det det innebærer er et potensiale for å tenne på / forelske seg i mennesker av begge kjønn.

Jeg er selv bifil, men har ikke tenkt å hverken ha trekant eller være sammen med jenter når jeg er kjæreste med en mann. Det passer ikke for meg.

Like litt som jeg kunne tenke meg å være sammen med en annen mann når jeg har en mannlig kjæreste.QUOTE

Vi har et ganske åpent forhold, så det ville ikke være snakk om utroskap.... Vi har hatt sex med andre før. Ingen av oss er sjalu. Vi er enige om at dersom vi skal ha sex med andre så skal begge ville det og begge være tilstede. Alt annet er totalt uakseptablet og regnes som utroskap. Vi har også satt ned grenser for hverandre og oss selv som blir evaluert hele tiden....

Han er bisexuell, så hans følelser for menn går kun på det seksuelle, ikke noe mer.

Til Spiderman: Selvfølgelig beskytter vi oss! Han har ikke hatt sex med menn enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...