Gå til innhold

Henvisning til plastikk kirurg

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har vært hos fastlegen min og fikk henvisning til plastikk kirurg og jeg har vært hos han og han sa jeg var en god kandidat for å få operasjon for å få fjernet overflødig hud. Det var i begynnelsen av august. Noen som har vært gjennom en sånn søknad? Hvor lang tid tok det før du fikk svar på om søknaden gikk gjennom? Og om den gjorde det var det lenge til du fikk operasjonen? :)

Kjempe takknemlig for svar! 

Anonymkode: 2c826...c18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

@Silfen kan du noe om dette? 

Anonymkode: b33b9...dc6

Skrevet

Når kirurgen innvilget bukplastikk tok det ca ett år før jeg fikk time til operasjon. Varierer hvor lenge ut fra hvilket sykehus og type operasjon. Går ofte an å be om å stå på «lynliste», da ringer de deg v avbestillinger. 

Anonymkode: c33e3...1f1

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Når kirurgen innvilget bukplastikk tok det ca ett år før jeg fikk time til operasjon. Varierer hvor lenge ut fra hvilket sykehus og type operasjon. Går ofte an å be om å stå på «lynliste», da ringer de deg v avbestillinger. 

har selv nå gått ned over femtifem kilo og magen bærer preg av dette. Hva er det som skal til for å få gjennom en slik søknad? Kan du si noe om det?

Anonymkode: c1527...970

Skrevet
På 29.1.2018 den 18.36, AnonymBruker skrev:

Ååååå ja da er det bare å være tålmodig :). Takk for svar 

Skrevet
På 29.1.2018 den 15.18, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært hos fastlegen min og fikk henvisning til plastikk kirurg og jeg har vært hos han og han sa jeg var en god kandidat for å få operasjon for å få fjernet overflødig hud. Det var i begynnelsen av august. Noen som har vært gjennom en sånn søknad? Hvor lang tid tok det før du fikk svar på om søknaden gikk gjennom? Og om den gjorde det var det lenge til du fikk operasjonen? :)

Kjempe takknemlig for svar! 

Hos en av mine ansatte tok det totalt 5 mnd fra henvisning til ferdig opperert då er nok avhengig av hvem hvor jobb m.m

Skrevet
19 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Hos en av mine ansatte tok det totalt 5 mnd fra henvisning til ferdig opperert då er nok avhengig av hvem hvor jobb m.m

Får jobben vite det???  Vet de det fra jeg søkte? 😮 sykemelding skjønner jeg jo men du kjenner hele prosessen. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Får jobben vite det???  Vet de det fra jeg søkte? 😮 sykemelding skjønner jeg jo men du kjenner hele prosessen. 

Nei

Er min ansatt som har holdt meg orientert gjennom hele løpet.

Skrevet
7 timer siden, Fru Uperfekt skrev:

Nei

Er min ansatt som har holdt meg orientert gjennom hele løpet.

Åja :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg ble henvist i august, var inne hos kirurgen for samtale og vurdering i desember og skal opereres denne uken. Jeg skal også ta rumpe, overarmer og muligens lår etterhvert, men alt kan naturlig nok ikke gjøres samtidig. Må også gjøre noe med puppene, men der ønsker jeg litt fylde og må derfor betale selv.

Anonymkode: 97880...f3e

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...