AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #1 Skrevet 29. januar 2018 Jeg tar noen fag på en videregående skole (er noen år eldre) og her har vi folk som hoster og går på skolen med feber til og med. En i klassen som jeg snakker en del med var en av disse i dag. Hun skal alltid gi meg klem før jeg går, men i dag sa jeg faktisk at jeg tror jeg står over siden hun var syk (og hun gir lange klemmer..) for jeg er livredd for å bli smittet da jeg aktivt driver med idrett og vil være med der. Spørsmålet er, var jeg frekk i dag? Og overdriver jeg? Er det bare jeg som blir irritert når folk ikke tar hensyn og nærmest hoster deg opp i trynet? Anonymkode: 8ad9e...52a
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #2 Skrevet 29. januar 2018 Du overdriver ikke, nei. Normal folkeskikk tilsier at når man er forkjølet eller småsyk, så passer man på å ta tiltak for å unngå å smitte andre. Som å hoste/nyse i albuekroken/engangslommetørkle, passe på å ikke ta unødvendig masse på ting andre også må ta på, sette seg litt lenger unna enn normalt - og ikke klemme på folk... Anonymkode: 9f3d7...2ea 2
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2018 #3 Skrevet 29. januar 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du overdriver ikke, nei. Normal folkeskikk tilsier at når man er forkjølet eller småsyk, så passer man på å ta tiltak for å unngå å smitte andre. Som å hoste/nyse i albuekroken/engangslommetørkle, passe på å ikke ta unødvendig masse på ting andre også må ta på, sette seg litt lenger unna enn normalt - og ikke klemme på folk... Anonymkode: 9f3d7...2ea Helt enig! Anonymkode: 8ad9e...52a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå