Gå til innhold

overfladisk, fordomsfull og mer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har innsett at jeg er veldig overfladisk, fordomsfull og bryr meg for mye hva andre mener.

Jeg har møtt en på tinder.

Han var veldig tynn, ikke den jeg bruker å syns er kjekk.

Veldig sjenert og er jeg som må føre samtalen. Ikke flørter han heller.

Og jeg føler meg slem. Slem for at jeg ikke tiltrekkes av han, at jeg ønsker meg en sosial, kjekk mann som er mer ekstrovert enn meg selv.

Tror jeg er slik pga at jeg fantaserer om drømme mannen. Og at jeg er så redd for at folk skal dømme meg pga hvem jeg dater.

Og skjønner ikke hvorfor jeg er slik! Jeg er lav og overvektig, jeg jobber bare 50%. Jeg har angst og depresjon. Jeg er ikke en catch! Så hvorfor føler jeg at jeg vil ha bedre? 

Anonymkode: 137ff...511

Videoannonse
Annonse
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har innsett at jeg er veldig overfladisk, fordomsfull og bryr meg for mye hva andre mener.

Og jeg føler meg slem. Slem for at jeg ikke tiltrekkes av han, at jeg ønsker meg en sosial, kjekk mann som er mer ekstrovert enn meg selv.

Tror jeg er slik pga at jeg fantaserer om drømme mannen. Og at jeg er så redd for at folk skal dømme meg pga hvem jeg dater.

Og skjønner ikke hvorfor jeg er slik! Jeg er lav og overvektig, jeg jobber bare 50%. Jeg har angst og depresjon. Jeg er ikke en catch! Så hvorfor føler jeg at jeg vil ha bedre? 

Alle har lov til å ha sine preferanser. Ikke noe å skamme seg over det. Du vil ha en trygg og selvsikker mann. Ikke noe rart i det. Kanskje er det akkurat det du trenger?

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg er heller ikke noe catch, men har det noe likt som deg.  Hvis jeg skal ha en ny mann så vil jeg ha en som er litt robust og noenlunde trygg på seg selv. Ser ikke på meg selv som overfladisk, men har mine preferanser. Ikke noe galt i det.

Skrevet

Du er ike slem, er bare en ærlig sak, hvis du ikke er tiltrukket av ham så er du ikke det. Ganske normal følese, men du kan dessverre ikke forvente en superhunk til å flørte hemmningsløs med deg heller, dessverre. Hvorfor har du angst og depresjon? kan du gå til Phykolog?

Skrevet

man skal jo føle tiltrekning. Og tiltrekning kommer gjerne av annet enn bare utseende også. Bare ha et åpent sinn, så vil du nok finne en etter hvert. Svært sjeldent man får match med første man møter.

Anonymkode: 7b7d6...e74

Skrevet

Man er som regel noe dårlig på å se personligheten om man aldri har blitt tiltrukket av en mann som ikke var et glansbilde. Dess  bedre menneskekjenner, dess mer varierte er personene man blir tiltrukket av i utseende. Når det er sagt, så er det jo bare deg selv det går utover at du er så krsen og vil ha menn som gjerne foretrekker trente og utadvente jenter. Det er helt greit å ha den preferansen, men det vil nok bli ensomt i lengden

Anonymkode: 5e9b8...5d0

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...