Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tips til fint og billig hotell i kroatia?:)  Helst ment for voksne, og ikke barnefamilier, men tar imot alle tips om det var et veldig bra hotell. 

Hva syns du var bra med hotellet/ ikke fullt så bra? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har alltid bare brukt leiligheter, ikke hoteller. 
Men kommer også helt an på hvor man skal da. 

Anonymkode: 8aa22...cff

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Vi har alltid bare brukt leiligheter, ikke hoteller. 
Men kommer også helt an på hvor man skal da. 

Hvordan blir det da med mat? Spiste dere mye ute? Eller lagde det meste selv? Ser for meg at det kan bli ganske dyrt å skulle spise ute flere ganger om dagen, hver dag🤔 Og jeg er jo personlig veldig fan av denne hotell-luksusen da..:rolleyes: Rent rom hver dag, slippe å lage mat selv, basseng, spa osv. 

Skrevet

Det er definitivt mest leiligheter i Kroatia,i forhold til hotell. Selv om det etterhvert nå og begynner å bli mer vanlig med hotell. Vi har laget frokost og lunsj selv, og stort sett spist ute hver kveld. Kroatia er ikke et dyrt land å spise ute. Noen leiligheter har også basseng. Men man får selvsagt ikke spa, ferdig frokost, oppredd seng, nye håndklær osv.

Skrevet (endret)

Vi har også alltid leid hus eller leilighet i Kroatia. Det er mye billigere enn hotell. Hotellene der er generelt ganske dyre, i hvertfall på Hvar, Trogir, Split og Braç. Vi spiste da frokost i huset, og lunsj og middag ute. 

Endret av tirben
Skrevet
På 28.1.2018 den 21.15, Sukkerbi skrev:

Tips til fint og billig hotell i kroatia?:)  Helst ment for voksne, og ikke barnefamilier, men tar imot alle tips om det var et veldig bra hotell. 

Hva syns du var bra med hotellet/ ikke fullt så bra? 

Hotel Horizont i  Baska Voda.  Veldig koselig og billig halvpensjon.   Masse god mat og.   Ving har dette om dere ønsker charter.

Ellers så kan det sikkert bestilles via booking.com og norwegian til Split.  Ligger ca 1,5 time fra Split  på Makarska  rivieraen.

Skrevet
På 1/28/2018 den 23.00, Sukkerbi skrev:

Hvordan blir det da med mat? Spiste dere mye ute? Eller lagde det meste selv? Ser for meg at det kan bli ganske dyrt å skulle spise ute flere ganger om dagen, hver dag🤔 Og jeg er jo personlig veldig fan av denne hotell-luksusen da..:rolleyes: Rent rom hver dag, slippe å lage mat selv, basseng, spa osv. 

Har man leilighet har man mulighet til å lage maten selv. Bor du på hotell kan du jo ikke dette, da må du jo spise ute hver dag, som blir dyrt, som du sier. Eller "dyrt", siden det ikke er spesielt dyrt i kroatia. 

Anonymkode: 4ad05...2af

Skrevet

På hotel Horizont betalte vi 1800 kr for halvpensjon frokost og middagsbuffet for 2 personer i  14 dager totalt.

Ikke noe å si på den prisen.  Og  maten var god den.  Så spiste vi lunsj ute . En pizza til 2 pluss 2 cola kom på 80 kroner.

Man kan og kjøpe enkel mat I butikken like ved hotellet eller stikke innom et bakeri eller kjøpe en pølse til Lunsj.

Skrevet

Tusen takk for svar!:-) 

Skrevet
On 28.1.2018 at 11:00 PM, Sukkerbi said:

Vi spiser middag ute, frokost i leiligheten, og lunsjen varierer litt. 
Hvor mye det koster kommer helt an på hva man spiser, vi spiste ofte enkle middager, som ikke koster mye. 
De fleste stedene så har vi fått vasket leilighetene flere ganger i uken... 
Vi har også hatt leiligheter der det har vært felles basseng for flere leiligheter, og det er jo greit, for det er absolutt ingen som bruker dem. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi spiser middag ute, frokost i leiligheten, og lunsjen varierer litt. 
Hvor mye det koster kommer helt an på hva man spiser, vi spiste ofte enkle middager, som ikke koster mye. 
De fleste stedene så har vi fått vasket leilighetene flere ganger i uken... 
Vi har også hatt leiligheter der det har vært felles basseng for flere leiligheter, og det er jo greit, for det er absolutt ingen som bruker dem. 

Hørtes ikke så gale ut det her, nei🤔

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...