Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå er det vel Slottet som søker om disse pengene. Ikke Harald og Sonja som ber om dem som privatpersoner...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Og det ER viktig å ta vare på kulturen vår..!! Selvom aleneforsørgere på sosialen har under 3000 å leve for.. Vi kan ikke ofre kulturen vår bare fordi folk ikke gidder å jobbe for ting og prioritere..

For det første, det å si at aleneforsørgere ikke gidder å jobbe for ting og prioritere viser utrolig stor mangel for forståelse og evnen til å tenke litt lengre enn snuta. Men akkurat den diskusjonen lar jeg ligge inntil videre.

For det andre så kan jeg være enig med de som sier at kulturen vår må taes vare på. Men si meg en ting. Når får vi, allmuen, vanlig Ola Dunk, se denne flotte kulturen? For mitt vedkommende eksisterer den ikke så lenge den bare kan sees dersom man bryter seg inn og risikerer å bli skutt av gardister! Hadde det vært snakk om "kulturskatter" på et offentlig sted skulle jeg vært helt enig, men så lenge dette er møbler som blir brukt av "privatpersoner", for å kalle kongefamilien det, mener jeg at dette blir for drøyt. Åpne for publikum på den tiden av året kongefamilien ikke bor der og del kulturarven vår så vi får se hva pengene våres faktisk går til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...