Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sagt i 1950-årene: Den nye legemiddelet thalidomid er helt fint. Virkelig personer med noia her.

Sagt i 1960-årene: Ingen tar skade av tobakk. Virkelig personer med noia her.

Sagt i 1970-årene: Den nye asbestbelegget er helt fint. Virkelig personer med noia her.

Sagt i 1980-årene: Kreft? Bare tull. Sol deg så mye du vil. Virkelig personer med noia her.

Sagt idag: Ooooooops.

Anonymkode: e06f7...96b

Ha ha ha. Ingenting med saken å gjøre. Nice try. Du er vel bare forbanna fordi du ikke får juksa med denne strømmåleren 😁

Anonymkode: 02e68...da7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 29.1.2018 den 11.29, AnonymBruker skrev:

Jeg er blant de som tydeligvis har betalt alt for mye for andres strømforbruk siste årene, så jeg sparer på disse elektroniske målerne :)

Anonymkode: 7a811...268

Jeg også 😊  Aldri betalt så lite i strøm som nå. Helt sjokkert. Folk får bare beholde de gamle drittmålerne sine. 600 kr i mnd i strøm og nettleie takker ikke jeg nei til 😊

Skrevet
32 minutter siden, AnonymBruker said:

Ha ha ha. Ingenting med saken å gjøre. Nice try. Du er vel bare forbanna fordi du ikke får juksa med denne strømmåleren 😁

Lykke til med å betale for den flotte nye strømmåleren din, da det naturligvis er kundene selv som må dekke kostnadene. Som tidligere nevnt, har jeg for lengst fått fritak, og trives meget godt med min analoge, ikke-strålende måler som jeg overhodet ikke har behov for å jukse med da jeg har sentralvarme, og som følge av dette minimalt strømforbruk.

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg også 😊  Aldri betalt så lite i strøm som nå. Helt sjokkert. Folk får bare beholde de gamle drittmålerne sine. 600 kr i mnd i strøm og nettleie takker ikke jeg nei til 😊

600 kroner i måneden - så mye ...? Og det jubler du for?

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lykke til med å betale for den flotte nye strømmåleren din, da det naturligvis er kundene selv som må dekke kostnadene. Som tidligere nevnt, har jeg for lengst fått fritak, og trives meget godt med min analoge, ikke-strålende måler som jeg overhodet ikke har behov for å jukse med da jeg har sentralvarme, og som følge av dette minimalt strømforbruk.

Hehe, ja du betaler vel bortimot 30.000,- for olje da tipper jeg🤥 Har sentralfyr selv, men betaler ikke mer en 6000,- for å fyre den på vitnter’n😋

Anonymkode: 0c148...1b4

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du klare å få det billigere, med alt innkludert? Tipper det er et forbruk på ca.350kwt i den summen. Men, det er og noen parametre som er avgjørende for hva som strømmen brukes til😊😊

Skrevet

Ha ha. Har leilighet på 110 kvadrat, så skal mye til å få mindre. Godt forsøk 😊

Skrevet
På 28.1.2018 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Syns det er mye som blir gjort uten vår viten og samtykke for tiden, politikerne bare gjør som de vil. Demokratiet er en farse da alle de store partiene er for å innføre smartmåler, DAB etc. uansett. Jeg lurer på hva som er den egentlige grunnen til smartmålerne, synes meg å være ganske tåkete det de sier. HVORFOR er det en god idè?

Anonymkode: bd5d3...b27

Skal «de» overvåke oss?

Anonymkode: 7a06b...3b1

Skrevet
22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det å eie en radio er blitt obligatorisk, er dette nytt for meg. Og hvor mange andre land har lagt ned FM-nettet helt, for å gå over til DAB, som teknologisk sett er like moderne som personsøkeren ...?

Da skal jeg ikke gå inn på lydkvaliteten i DAB, og grunnen til at radiolyttingen stuper etter at FM-nettet ble slukket; kanskje dette har sammenheng med nettopp politikernes geniale beslutning - etter intens lobbyvirksomhet fra NRK og DAB-forkjemperne - om å erstatte noe som fungerte med noe som ikke fungerer i det hele tatt i mange tunneler?

Må du ha strøm da? Parafinlamper og vedkomfyr holder lenge det.

Anonymkode: 7a06b...3b1

Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du betaler jo for den du også gjennom nettleien.  Du får ikke lavere nettleie fordi du har fritak fra ams måler 😂

Anonymkode: d0d63...e7b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...