AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #1 Skrevet 28. januar 2018 Halloen! Har møtt en kjempefin fyr og vi har datet i 2 måneder nå. Han gir meg mye oppmerksomhet i form av meldinger, snap osv og vi snakker stort sett sammen jevnt gjennom dagene i en eller annen form. Mye tull og humor, men holder hverandre også oppdatert på ting som skjer i livet. Han snakker om fremtiden og ting vi kan gjøre sammen. Vi er enige om at vi ikke dater flere eller har sex med andre. Men, jeg føler det er lite utvikling når det kommer til å være sammen. Vi sees bare 1 gang i uken, sjeldent mer og det virker som det for hans del kunne gått en uke uten å se meg uten at det hadde gjort noe også. Jeg tenker da at han ikke er så keen, men vet ikke helt om jeg bare stresser opp noe som er helt normalt? En annen ting jeg ikke helt liker er at han noen uker er ekstremt på med alt vi må gjøre, steder han skal ta meg med osv, mens andre uker er det liksom ingenting av det. Noen som har noen tanker? Hvis det er relevant er vi begge 28 år og jobber. Har en del venner og aktivitet på hver vår front. Anonymkode: b788f...6d3
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #2 Skrevet 28. januar 2018 Sitat Er jeg for utålmodig? Jepp. Ekstremt viktig å ta det med ro de første månedene. Hvis han føler at forholdet blir masete går han videre. Det er ofte enklest å la han bestemme tempo. Anonymkode: 1ed74...17f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #3 Skrevet 28. januar 2018 Synes ikke du er utålmodig jeg. Nå er han kanskje veldig opptatt, men synes en gang i uken er lite med tanke på hvordan han snakker om fremtiden med deg allerede. To måneder med en date i uka, det er ikke mange gangene dere har møttes og dårlig tid på å bli godt kjent. Du får invitere han på ting oftere, eller spørre han rett ut hva han ønsker mtp å møtes osv. Gjerne også hva han ønsker i et forhold. Egen erfaring sier at de som er veldig på med fremtidsplanlegging er ikke spesielt seriøse. Ikke sikkert det gjelder han selvsagt, men ville tenkt på det. Anonymkode: 36341...5f0
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #4 Skrevet 28. januar 2018 TS her. Jeg tenker som deg at det er lite og et tegn på at han ikke er så gira kanskje (?). Men så blir jeg usikker av andre ting som gjør at det virker som han bryr seg, som at vi har så mye kontakt hver dag på tlf osv og at han er veldig kjærlig når vi sees. Anonymkode: b788f...6d3
Jentadi Skrevet 28. januar 2018 #5 Skrevet 28. januar 2018 Folk er forskjellige. Vanskelig å vite hva han tenker. Jeg foreslår at du spør han😊 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #6 Skrevet 28. januar 2018 Jeg må si meg enig med personen over her; hvorfor ikke bare spørre? Så slipper du å gruble mer over det og kommer nærmere å finne ut av om dere er på samme sted Anonymkode: 04168...40b
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2018 #7 Skrevet 28. januar 2018 Jeg ville bare spurt han , spør han oftere om han vil møtes og hvis han ikke vil det pga mye å gjøre så er det jo tydelig at han ikke har tid til å ha dame uansett og ikke noe å fortsette å kaste bort tiden din på Anonymkode: d4f19...5b3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå