Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Virker ikke som Isabel har kommet overens med de nye deltagerne siden hun slenger dritt om de på Snap. Isabel røyk tidlig ut, så hun fremstår noe bitter 🙊 kanskje en av de nye sendte ho ut.

"Legendene" har vel lov til å ha mobil der inne og bruke SoMe?

Endret av Snuppah00
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Snuppah00 skrev:

Virker ikke som Isabel har kommet overens med de nye deltagerne siden hun slenger dritt om de på Snap. Isabel røyk tidlig ut, så hun fremstår noe bitter 🙊 kanskje en av de nye sendte ho ut.

What? Isabel, som virker så omgjengelig, tolerant, og ikke selvopptatt overhodet? Nei nå har jeg aldri.. :fnise:

Anonymkode: 5fb17...43b

• Liker 12
Skrevet
10 timer siden, Snuppah00 skrev:

Enig, leste bloggen til Isabel nå nettop og der langer hun ut om hvor basic og kjedelige jentene er og at alle er så unge. 

Skrevet
48 minutter siden, Skeivskank skrev:

Enig, leste bloggen til Isabel nå nettop og der langer hun ut om hvor basic og kjedelige jentene er og at alle er så unge. 

Alle er så unge? Eh, hun var da 21 da hun var med i 2015. Herregud 🙈

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Spoiler

Charlotte Aarnes Helm, Ingrid Aguiliz, Simen Øien, Oskar Johansson, Ina Beate Kilnes og Karoline Antonsen sjekker inn.

Anonymkode: 122d4...1cc

Skrevet

Tror også at Karoline Antonsen sjekker inn. Grunnen er instagrammen hennes samt at hun er på flere av deltakernes story på insta. Lurer forresten på hvem Mathias Omdal er? Han er avbildet ekstremt mye med Cathrine og andre deltakere. 

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Skeivskank skrev:

Tror også at Karoline Antonsen sjekker inn. Grunnen er instagrammen hennes samt at hun er på flere av deltakernes story på insta. Lurer forresten på hvem Mathias Omdal er? Han er avbildet ekstremt mye med Cathrine og andre deltakere. 

Mathias Omdal er kjæresten til Cathrine. Ikke deltager.

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Skeivskank skrev:

Karoline er i reklamen også så hun sjekker uten tvil inn

Skrevet

Gleder meg til premieren i kveld!

Jeg tror den største tabben de har gjort i år er å slippe deltakerne for tidlig. Legendene er èn ting, men de andre deltakerne ble jo sluppet allerede 29. jan. I fjor ble det ikke offentliggjort hvem som skulle være med før 27. feb, og premieren var 13. mars, så bare to uker før. 
Nå har det vært for lett å følge med på hvem som har kommet tilbake til Norge, vært aktiv i sosiale medier o.l.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gleder meg Isabel ryker ut. Hun ryker i uke 4 og blir skikkelig sur. Skriver stygge ting på speilet til jenta som sendte henne ut 🤣 kanskje det står "jævla fitte"

Anonymkode: f1cd8...430

• Liker 13
Skrevet

Lurer på om det er tilfeldig at det er Isabel og Carl A som beveger seg i promoen når de skal være statuer, eller om det egentlig er et lite hint om at det er de to som får sjekke inn først av legendene ? 

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Skeivskank skrev:

Lurer på om det er tilfeldig at det er Isabel og Carl A som beveger seg i promoen når de skal være statuer, eller om det egentlig er et lite hint om at det er de to som får sjekke inn først av legendene ? 

Tenkt det samme.. Men jeg håper virkelig ikke Carl Aksel kommer inn. Jeg var dritlei av han sist han var med og jeg kjente jeg hadde fått nok bare av det lille jeg så av han i gårsdagens episode. 

• Liker 7
Skrevet

Hvem av legendene sjekket inn??

Gjest thejohan
Skrevet
Akkurat nå, kindagirl skrev:

Hvem av legendene sjekket inn??

Får vite etter reklamen

Skrevet

Isabel og Carl Aksel..

Skrevet
Akkurat nå, Lillekråka skrev:

Isabel og Carl Aksel..

Håper carl aksel ryker fort ut..

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, kindagirl skrev:

Håper carl aksel ryker fort ut..

Enig!! KLARER IKKE HAN!!

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, Lillekråka skrev:

Enig!! KLARER IKKE HAN!!

Agreed. Han er litt for mye. Isabel vet vi jo ryker ganske så fort :D 

• Liker 1
Skrevet
15 minutter siden, Skeivskank skrev:

Agreed. Han er litt for mye. Isabel vet vi jo ryker ganske så fort :D 

Gjør hun? :nori:

Skrevet

Slik eg har forstått det så vinner verken isabel eller carl aksel..

Imorgen skal forressten de to paradisefavorittene velge inn to legender til. Så i tvguiden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...