kindagirl Skrevet 4. april 2018 #381 Skrevet 4. april 2018 Noen som har sett dagens episode? oppdatering??
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #382 Skrevet 4. april 2018 Isabell er låst med Krisitan som ble alfahan. Altså er ryktet om at hun røk i uke 4 fake. Anonymkode: c688e...a0b 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #384 Skrevet 4. april 2018 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Isabell er låst med Krisitan som ble alfahan. Altså er ryktet om at hun røk i uke 4 fake. Anonymkode: c688e...a0b Irriterende når folk må starte falske rykter. Men tror ikke det er så lenge til hun ryker, siden hun var hjemme i begynnelsen av februar Så lenge Mathias er der, så er det farlig å være partner med Isabel. Hun kommer jo bare til å gå tilbake til han Anonymkode: 9cee3...098 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #385 Skrevet 4. april 2018 Mandag 9 april: Ny uke, nytt tema og ny deltaker. Det er ikke et hvilket som helst tema denne uken, og hvem kommer til å sjekke inn som dragemoren? Tirsdag 10 april: Det skal rokkeres på hotellet, og guttene skal på frierseremoni. Men er det egentlig noen som vil inngå ekteskap og stå trygt ut uken? Anonymkode: ba303...16f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #387 Skrevet 4. april 2018 5 minutter siden, kindagirl skrev: Hvem tror dere ryker imorgen? Cathrine Anonymkode: ba303...16f 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #388 Skrevet 4. april 2018 Jeg er så lei av Cathrine. Det er på tide at hun ryker, og håper uken fremover legges opp slik at hun går ut. Hun er så negativ og sutrete. I tillegg forstår hun jo ikke at de tre jentene på hotellet spiller sammen og at det ikke bare var kattefjes. Da hun snakker om Newa med hun nye ble jeg bare irritert. Newa kan være naiv og litt på badeferie, men hun skal i det minste ha for at hun fikk tak i halen til tross for dårlige odds. Anonymkode: 8c28b...6fb 7
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #389 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Cathrine Anonymkode: ba303...16f Håper du har rett! Anonymkode: 8c28b...6fb
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #390 Skrevet 4. april 2018 Får det ikke til å stemme at Julie sender ut Isabel. De spiller sammen, så da må det skje noe crazy hvis hun faktisk sender henne ut. Tror det bare er oppspinn. Hvem startet rykte egentlig? Anonymkode: 01af2...ad3 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #391 Skrevet 4. april 2018 Jeg krysser fingra for at Cathrine går i morgen. Leo sa noe om at han syns det er så fælt å sende hjem den jenta som er minst ...ett-eller-annet. Det hørtes ut som Newa. Jeg håper det er Cathrine. Men, hvis det er Leo som kommer til å være den som skal sende ut noen så sender han ikke ut Cathrine tror jeg. Anonymkode: 36c15...776
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #392 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Får det ikke til å stemme at Julie sender ut Isabel. De spiller sammen, så da må det skje noe crazy hvis hun faktisk sender henne ut. Tror det bare er oppspinn. Hvem startet rykte egentlig? Anonymkode: 01af2...ad3 Hun står jo med Erik akkurat nå. Kanskje han overbeviser henne om å bytte lag? Anonymkode: c3ff3...102
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #393 Skrevet 5. april 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Får det ikke til å stemme at Julie sender ut Isabel. De spiller sammen, så da må det skje noe crazy hvis hun faktisk sender henne ut. Tror det bare er oppspinn. Hvem startet rykte egentlig? Anonymkode: 01af2...ad3 Tror ikle det er oppsinn, etter alt som er observert ift de to på utsiden (kommentarer, små stikk osv). Isabel har jo sagt selv at hun er falsk (tror det var noe i den duren). Satser på at noe crazy skjer 🤘🏽 Anonymkode: 47b9d...9a9
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #394 Skrevet 5. april 2018 Jeg håper noe crazy skjer til uka. Isabel og Julie er close nå, men det er nok som skjer til uka. Håper Isabel ryker til uka. Gleder meg til å se reaksjonen hennes Anonymkode: 01af2...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #395 Skrevet 5. april 2018 Tipper tittelen "suvival of the fittest" sikter til Newa som har kjempet seg tilbake, og at hun får låse seg med partneren til den alfahunnen hun vil ha ut. Anonymkode: 679f7...02c
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #396 Skrevet 5. april 2018 Jeg er enig med mange her om at Karoline virker som en spennende deltager, men altså ... skjønner ikke helt hvorfor alle er helt «YES HUN SETTER DE PÅ PLASS», for de har jo ikke egentlig gjort noe galt? Det er jo faktisk et spill, så er da helt normalt at noen holder seg sammen. Og blir tullette å klage på at Isabel og Julie var på i starten og så av, for Karoline gjorde jo akkurat det samme selv? Hun sa i starten at hun måtte godsnakke med Isabel på solo, så gikk hun over til å være rundt Newa når hun havnet der, og sjokk - den første hun sitter og snakket med etter Newa sitt oppdrag et Cathrine. Men er jo nettopp sånt man må gjøre, for er jo et spill! Selvfølgelig mulig at vi ikke ser alt, men syns ikke Isabel har gjort noe galt mot Karoline. Hun prøver jo også å få ut Newa eller Cathrine, så de er jo ikke ute etter kun å shippe ut den nye som hun sier. Ble litt for dumt for meg! Syns også lite om at hun ikke sa noe som helst i mot Cathrine når hun satt og snakket dritt om Newa (og syns enda mindre om Cathrine. Sinnsykt barnslig og ufyselig oppførsel). Men håper det er Cathrine som ryker, for en urolig kjedelig spiller. Døde når hun himlet med øyene som at Karoline var kjempedum, når hun egentlig var spot on haha. Anonymkode: f31cb...636 8
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #397 Skrevet 5. april 2018 Og: skjønner virkelig ikke hvorfor folk vil ha ut Isabel? Hun er jo en av de som skaper intriger og underholdning. Ser for meg at det fort kan bli skikkelig jentegjeng på badeferie ala i fjor om hun ryker. Anonymkode: f31cb...636 5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #398 Skrevet 5. april 2018 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og: skjønner virkelig ikke hvorfor folk vil ha ut Isabel? Hun er jo en av de som skaper intriger og underholdning. Ser for meg at det fort kan bli skikkelig jentegjeng på badeferie ala i fjor om hun ryker. Anonymkode: f31cb...636 Jeg er enig med deg. Det er Isabel og Karoline som er de sterke spillerne, og så er det Newa som er den søte og uskyldige som lager drama, og så er det Julie som bruser litt innimellom. Cathrine og Mathias gjør ingenting. De kan gå og så kan de få inn en eller to til av Isabel og Karoline sitt kaliber, det er DA det blir spennende spill. Og kommer det inn ei ny jente så slipper Karoline å være den "nye jenta" og kanskje står litt sterkere. Mulig hun gikk litt for hardt ut i begynnelsen og derfor fikk de andre jentene mot seg fordi de ikke kjenner henne. Anonymkode: 36c15...776 1
kindagirl Skrevet 5. april 2018 #399 Skrevet 5. april 2018 Dere som ser på viaplay må spoile hvem som ryker
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #400 Skrevet 5. april 2018 10 minutter siden, kindagirl skrev: Dere som ser på viaplay må spoile hvem som ryker Cathrine Anonymkode: ba303...16f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå