AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #361 Skrevet 3. april 2018 Husker Pierre la ut en Snap fra Gardemoen. Det var 2 kopper og en ene tilhørte nok Isabel. Mener å huske dette var i starten av februar Anonymkode: 5a57a...cc8
Andrea89 Skrevet 3. april 2018 #362 Skrevet 3. april 2018 Ja, jeg tror også at det stemmer at hun ble observert på Gardermoen 1. feb, og at hun ryker snart. Enig i at hun burde fått bloggeforbud/sosiale medierforbud (om hva som skjedde i nåtid i alle fall) frem til finalen var innspilt, men det var vel begrenset hvor lenge de kunne nekte henne det, med tanke på inntekter. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #363 Skrevet 3. april 2018 12. Februar la hun ut at hun er tilbake etter å ikke ha lagt ut et bilde siden 7. Januar. Anonymkode: de91d...720
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #364 Skrevet 3. april 2018 Men da ryker hun nok denne eller neste uke. Liker at produksjonen ikke har bært hun og CA frem til finalen. Kan jo hende de sender CA inn igjen, men Isabel så vel på bloggen at ikke mange ble sendt inn igjen denne sesongen. Anonymkode: 5a57a...cc8
Dunkel Skrevet 3. april 2018 #365 Skrevet 3. april 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men da ryker hun nok denne eller neste uke. Liker at produksjonen ikke har bært hun og CA frem til finalen. Kan jo hende de sender CA inn igjen, men Isabel så vel på bloggen at ikke mange ble sendt inn igjen denne sesongen. Anonymkode: 5a57a...cc8 Isabel skrev på bloggen sin at folk ikke ble tatt inn igjen på hotellet etter å ha røket ut, så CA kommer nok ikke inn igjen. Ser for meg at Isabel splitter Erik og Newa i morgen, og så får Newa en mulighet til å være (survival of the fittest) og splitt et par elns hun også. En eller annen makt får hun sikkert. De viste jo glimt i hva som skjer i dagens episode der Newa sier at hun må gjøre noe så kjipt/dumt eller hva hon sa mot en så grei jente. Så det er sikkert en runddans der folk prøver å klamre seg til å overleve på hotellet, og så ender de opp med det svakeste leddet på parsermonien på fredag. Så man skal ikke se bort i fra at Isabel ryker på torsdag.
Andrea89 Skrevet 3. april 2018 #366 Skrevet 3. april 2018 1 minutt siden, Dunkel skrev: Isabel skrev på bloggen sin at folk ikke ble tatt inn igjen på hotellet etter å ha røket ut, så CA kommer nok ikke inn igjen. Ser for meg at Isabel splitter Erik og Newa i morgen, og så får Newa en mulighet til å være (survival of the fittest) og splitt et par elns hun også. En eller annen makt får hun sikkert. De viste jo glimt i hva som skjer i dagens episode der Newa sier at hun må gjøre noe så kjipt/dumt eller hva hon sa mot en så grei jente. Så det er sikkert en runddans der folk prøver å klamre seg til å overleve på hotellet, og så ender de opp med det svakeste leddet på parsermonien på fredag. Så man skal ikke se bort i fra at Isabel ryker på torsdag. Hun skrev vel at det ikke kom til å bli like MYE av det som tidligere, ikke at det ikke ville forekomme? Jeg har på følelsen at CA blir sendt inn igjen. Ofte kommer de som har røket i "urettferdige" twister inn igjen. 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #367 Skrevet 3. april 2018 22 minutter siden, Andrea89 skrev: Hun skrev vel at det ikke kom til å bli like MYE av det som tidligere, ikke at det ikke ville forekomme? Jeg har på følelsen at CA blir sendt inn igjen. Ofte kommer de som har røket i "urettferdige" twister inn igjen. Og det synes jeg er så teit. Det er jo akkurat derfor mange av deltakerene ikke tør å spille! De er redde for at folk kommer inn igjen med en fordel og da ryker de som sendte ut. Anonymkode: de91d...720 4
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #368 Skrevet 3. april 2018 Isabel splittet Erik og Newa,som forventet.. Newa får en fordel. Anonymkode: 0efb8...795
kindagirl Skrevet 3. april 2018 #369 Skrevet 3. april 2018 Tipper at Newa ryker før Erik og at Erik danner par med Ingrid. Om ikke Newa ryker så blir hun nok uansett byttet ut.
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #370 Skrevet 3. april 2018 Newa fikk i oppdrag å stjele en hale,som da splittet paret jenta tilhører. Hun stjal halen til Cathrine. Så digg å se henne også endelig spille litt! Anonymkode: 0efb8...795 3
Putti Skrevet 3. april 2018 #371 Skrevet 3. april 2018 Carl Aksel dro ikke hjem fra Mexico, før etter innspillingen var over, i følge snap 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2018 #372 Skrevet 3. april 2018 Newa kan ikke være så dum som hun later som. Please, ikke si at det finnes mennesker som er så dumme. Blir helt oppgitt! «Isabell sendte meg bare på solo for å hjelpe meg». OK.. Anonymkode: fee22...fb8 7
kindagirl Skrevet 3. april 2018 #373 Skrevet 3. april 2018 Håper virkelig ikke Isabel klarer å lure Erik nå... 1
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #374 Skrevet 4. april 2018 Tror uansett Isabel ryker denne uka eller neste, og at det blir noe bitching mellom henne og Julie. Så på et facebook-innlegg hvor Kristin og Dennis svarte pressen/sladderblad angående Sraad om at «det må være mulig å være uenig», så hadde Julie kommentert «Kristin❤️« under. Anonymkode: 47b9d...9a9
Hattivatti Skrevet 4. april 2018 #375 Skrevet 4. april 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Newa kan ikke være så dum som hun later som. Please, ikke si at det finnes mennesker som er så dumme. Blir helt oppgitt! «Isabell sendte meg bare på solo for å hjelpe meg». OK.. Anonymkode: fee22...fb8 Newa er nok veldig naiv. Hun virker som ei jente som liker å tro det beste om andre. Inne på PH så er det desverre alt for lett å bli lurt trill rundt når man er slik. 2
marthesbl Skrevet 4. april 2018 #376 Skrevet 4. april 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror uansett Isabel ryker denne uka eller neste, og at det blir noe bitching mellom henne og Julie. Så på et facebook-innlegg hvor Kristin og Dennis svarte pressen/sladderblad angående Sraad om at «det må være mulig å være uenig», så hadde Julie kommentert «Kristin❤️« under. Anonymkode: 47b9d...9a9 Håper du ryker denne uken og neste. Det hadde vært så morsomt og sett trynet hennes. Og enda mer morsommere når denne sesongen handlet om kun hun 😬 Og i tillegg så kommenterte hun «❤️❤️❤️« under bildet til Morten Hegseth på Instagram da han skrev at nå var det en ny pod ute hvor dem snakket om Isabell dramaet. Så noe mellom Julie og Isabel skjer, og er litt spent på hva som skjer 🤪
Minnie23 Skrevet 4. april 2018 #377 Skrevet 4. april 2018 Spent på episoden i kveld. Jeg tror Cathrine får en fordel. At hun kan splitte et par. Erik virker smart, så håper han gjennomskuer Isabel
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #378 Skrevet 4. april 2018 Håper egentlig Cathrine ryker. Synes hun er fryktelig kjedelig Anonymkode: bf19f...b09 11
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #379 Skrevet 4. april 2018 59 minutter siden, marthesbl skrev: Håper du ryker denne uken og neste. Det hadde vært så morsomt og sett trynet hennes. Og enda mer morsommere når denne sesongen handlet om kun hun 😬 Og i tillegg så kommenterte hun «❤️❤️❤️« under bildet til Morten Hegseth på Instagram da han skrev at nå var det en ny pod ute hvor dem snakket om Isabell dramaet. Så noe mellom Julie og Isabel skjer, og er litt spent på hva som skjer 🤪 Isabell har også sagt at hun angret på at hun stod opp for julie den første uken, siden hun i ettertid har sett hvor falsk hun er. De to har heller ingen kontakt på utsiden. Håper det blir litt drama snart. Synes det er tamt så langt. Mye bæ, men lite ull. Anonymkode: c688e...a0b 3
AnonymBruker Skrevet 4. april 2018 #380 Skrevet 4. april 2018 2 timer siden, Minnie23 skrev: Spent på episoden i kveld. Jeg tror Cathrine får en fordel. At hun kan splitte et par. Erik virker smart, så håper han gjennomskuer Isabel Jeg håper ikke Cathrine får en fordel, jeg håper hun må gå. Og så kan Newa og Leo leke kjærester i stedet. Jeg håper også at Erik er smart nok til å gjennomskue Isabel. Nå var jo tema at Newa var et skadet dyr (skadedyr lol) og hun er fortsatt den svakeste i flokken pga det og fordi hun er alene. Jeg håper ikke hun må ut. Jeg bare håper hun kan bytte til Leo. Og så håper jeg at Ingrid går ut, hun er også veldig anonym og kjedelig der inne. Jeg tror det kommer til å bli gøy med Karoline. Hun er litt lik Isabel uten å være så bitchy. Anonymkode: 36c15...776 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå