Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes man i det minste kan holde seg saklig. Ser ikke hva utseendet hennes har med saken å gjøre.

Anonymkode: 89435...50c

Enig. 

Anonymkode: 01af2...ad3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

De jentene er jo noen idioter. Helt ufattelig at Isabel er den fornuftige av jentene på det hotellet. Jeg liker ikke Isabel i det hele tatt, men jeg synes hun bidrar mye spillmessig i år. Hun forsøkte jo også å påvirke slik at Simon fikk fredningen og få Joachim ut. Synd at det ikke gikk. Jeg tror at Isabel vil bruke den makten hun har når hun får det, i stedet for å være så feig som mange andre der er. 

Jeg er så lei av at guttene gang på gang er de som fører spillet. Selv om jeg synes det er litt slapt på den fronten også er det jo nesten dødt blant jentene. 

Selv om innlegget var litt negativt rettet liker jeg sesongen ganske godt i år altså. 

Anonymkode: 8c28b...6fb

• Liker 5
Skrevet (endret)

Isabell må ta en real oppgjør med sin karakter. Hun viser total mangel på respekt for andre. Skal lete lenge for å finne en mer kjepphøy, høylytt, frekk, vulgær, arrogant og svak person enn henne. At hun har operert seg er det minste problemet her. Dama har forferdelig personlighet og utgir kun negativ energi. Jeg blir oppgitt av å vite at sånne folk som henne eksisterer.... håper du leser dette Isabell og for guds skyld prøver å endre deg asap! 

Endret av Tapas
  • Liker 13
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De jentene er jo noen idioter. Helt ufattelig at Isabel er den fornuftige av jentene på det hotellet. Jeg liker ikke Isabel i det hele tatt, men jeg synes hun bidrar mye spillmessig i år. Hun forsøkte jo også å påvirke slik at Simon fikk fredningen og få Joachim ut. Synd at det ikke gikk. Jeg tror at Isabel vil bruke den makten hun har når hun får det, i stedet for å være så feig som mange andre der er. 

Jeg er så lei av at guttene gang på gang er de som fører spillet. Selv om jeg synes det er litt slapt på den fronten også er det jo nesten dødt blant jentene. 

Selv om innlegget var litt negativt rettet liker jeg sesongen ganske godt i år altså. 

Jeg er enig. De hadde jo en mulighet til å få ut Joakim, men så måtte Simon dra. Han var uskyldig og gjorde ikke noe galt. Joakim vingler jo hele tiden og vet ikke hva han vil. Synes Ingrid er veldig naiv faktisk 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tekster de når det sendes på tv? Er pisse lei av å spole tilbake, da jeg klarer å høre/forstå hva deltagerne sier.

Anonymkode: c688e...a0b

• Liker 1
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tekster de når det sendes på tv? Er pisse lei av å spole tilbake, da jeg klarer å høre/forstå hva deltagerne sier.

Tekst på Viaplay i alle fall. Men tror du kan få tekst på TV, men vet ikke hvordan 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, Christy89 skrev:

Tekst på Viaplay i alle fall. Men tror du kan få tekst på TV, men vet ikke hvordan 

Har nettopp sett dagens episode på viaplay, og der er det ikke tekstet. Kun når de snakker engelsk

Skrevet

Hvem ble "alfahunn"?? og hvem sjekker inn? 

Skrevet
12 minutter siden, kindagirl skrev:

Hvem ble "alfahunn"?? og hvem sjekker inn? 

Isabell ble alfahunn og en annen jente (Karoline? Husker ikke navnet) sjekket inn som alfahunn hun også. Det gjorde at den nye fikk partneren til Isabell (Mathias) og Isabell måtte på solo!

• Liker 3
Skrevet

Ser episoden nå.. Newa er jo IKKE sjalu ...:P

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, allesote skrev:

Isabell ble alfahunn og en annen jente (Karoline? Husker ikke navnet) sjekket inn som alfahunn hun også. Det gjorde at den nye fikk partneren til Isabell (Mathias) og Isabell måtte på solo!

Så det gikk på en måte negativt ut over Isabel? :P

Anonymkode: f1cd8...430

Gjest Caroline91
Skrevet

Hååååper Isabel ryker denne uka!

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, Caroline91 skrev:

Hååååper Isabel ryker denne uka!

Ja. Gleder meg til å se reaksjonen hennes. Blir sikkert dritsur og legger ut LANGT sutreinnlegg på bloggen :fnise:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tekst på tv3 får man ved å trykke "texttv" på fjernkontrollen og så side 333. 

Anonymkode: 432f3...c29

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så det gikk på en måte negativt ut over Isabel? :P

Nei, det medfører en makt. På slutten av episoden fikk hun et brev der hun får splitte et par, bare ikke Mathias og den nye jenta siden hun også er alfahunn.

På Paradise får man jo makt når man tar sjanser og påvirker folk til å velge en. Det er jo ikke noe nytt. Å havne på solo er ofte bare midlertidig og en inngangsport til makt. CA sa jo selv at han sendte seg selv på solo mange ganger pga det (selv om han sa det for å få Erik til å ta et dårlig valg). 

Skrevet

Herregud så barnslig Newa er...

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det medfører en makt. På slutten av episoden fikk hun et brev der hun får splitte et par, bare ikke Mathias og den nye jenta siden hun også er alfahunn.

På Paradise får man jo makt når man tar sjanser og påvirker folk til å velge en. Det er jo ikke noe nytt. Å havne på solo er ofte bare midlertidig og en inngangsport til makt. CA sa jo selv at han sendte seg selv på solo mange ganger pga det (selv om han sa det for å få Erik til å ta et dårlig valg). 

Men lurer jeg på om hun ryker denne uken hvis hun har makt. Flere har sagt hun ryker uke 4, så blir spennende å se om hun ryker.

Anonymkode: 01af2...ad3

Skrevet

Kjenner jeg er dritt lei sutringen til Newa. Ang Isabel så kan jo det at hun har makt backfire som gjør at hun ryker

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det skal bli spennende å se om Isabel tar Erik fra Newa nå, og så er det det som gjør at Isabel ryker på torsdag.

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det skal bli spennende å se om Isabel tar Erik fra Newa nå, og så er det det som gjør at Isabel ryker på torsdag.

Anonymkode: 36c15...776

Kan være Karoline og Mathis blir låst. Så sender Erik ut Isabel

Anonymkode: fef75...2fd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...