Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men Ann Mariell er vel en av de Isabell har sagt hun har kontakt med videre. Er det da sannsynlig at Isabell ryker neste uke mtp at AM ikke er inne enda? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 minutter siden, neon_sun skrev:

Men Ann Mariell er vel en av de Isabell har sagt hun har kontakt med videre. Er det da sannsynlig at Isabell ryker neste uke mtp at AM ikke er inne enda? 

Ja for Ann Marielle, Isabel og resten av legendene reiste ned til Mexico sammen og har tilbringt en stund der før de fikk sjekke inn. Er også my mulig at Ann Marielle kommer inn i neste uke ? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når kommer torsdagsepisodene ut på viaplay? :D 

Anonymkode: 17f09...ddc

AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når kommer torsdagsepisodene ut på viaplay? :D 

22:30.

Anonymkode: 0efb8...795

• Liker 1
Skrevet

Kan noen si hvem som ryker?

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, kindagirl skrev:

Kan noen si hvem som ryker?

Simon.

Anonymkode: ba303...16f

AnonymBruker
Skrevet

Men hvorfor sender Julie ut Isabel? Noen som vet? Trodde de på en måte spilte sammen

Anonymkode: 01af2...ad3

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor sender Julie ut Isabel? Noen som vet? Trodde de på en måte spilte sammen

Virker som hun er veldig opptatt av å gjøre ting som kan gi henne oppmerksomhet.

Anonymkode: 483fc...a2e

AnonymBruker
Skrevet

Blir i alle fall spennende å se om Isabel faktisk ryker til uka. Håper det. Det kan bli underholdene å se hvordan hun vil reagere 🙊 Nekter å tro hun vil holde seg rolig

Anonymkode: 5a57a...cc8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynner å få en fæl følelse av at Julie muligens vinner, eller iallefall kommer til finalen 😭 Hun er så slitsom å ha på skjermen, så hadde håpet hun forsvant snart!

På Instagrammen hennes har hun lagt ut et bilde av seg selv og han med det lange håret (husker ikke hva han heter). De står å holder rundt hverandre, og han holder et skilt det står «Kuleknuser» på. 

På bloggen til hun Martine Lund(e?) får hun spørsmål om hvem som vinner. Hun kan naturlig nok ikke svare på det, så hun skriver noe a la «en som fortjener det». Hun har lagt ut bilder av seg selv og Julie på bloggen, der de henger sammen. De er åpenbart venner. 

Håper bare ikke dette stemmer. Julie fortjener ikke å vinne!

Anonymkode: fee22...fb8

• Liker 2
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg begynner å få en fæl følelse av at Julie muligens vinner, eller iallefall kommer til finalen 😭 Hun er så slitsom å ha på skjermen, så hadde håpet hun forsvant snart!

På Instagrammen hennes har hun lagt ut et bilde av seg selv og han med det lange håret (husker ikke hva han heter). De står å holder rundt hverandre, og han holder et skilt det står «Kuleknuser» på. 

På bloggen til hun Martine Lund(e?) får hun spørsmål om hvem som vinner. Hun kan naturlig nok ikke svare på det, så hun skriver noe a la «en som fortjener det». Hun har lagt ut bilder av seg selv og Julie på bloggen, der de henger sammen. De er åpenbart venner. 

Jeg liker Julie foreløbig. Har også på følelsen av at hun er en av de som kommer til finalen og muligens vinner. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig, jeg så det samme!

Anonymkode: 483fc...a2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har på følelsen av at visse bitre deltagere av PH henger på disse forumene for å sverte andre deltageres navn. Jeg synes Julie virker ganske okay jeg.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har på følelsen av at visse bitre deltagere av PH henger på disse forumene for å sverte andre deltageres navn. Jeg synes Julie virker ganske okay jeg.

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Yes du traff spikeren på hodet. Jeg er egentlig Isabell! 😇

Eller så bare misliker jeg Julie. Synes hun er falsk, både i oppførsel og utseeende.. Forderdelig irriterende kvinnemenneske 🤢

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller så bare misliker jeg Julie. Synes hun er falsk, både i oppførsel og utseeende.. Forderdelig irriterende kvinnemenneske 🤢

Det samme synes jeg. 

• Liker 3
Gjest Caroline91
Skrevet

Det blir spennende å se om ryktene stemmer at det er Isabel som ryker denne uken. Håper det.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, Caroline91 skrev:

Det blir spennende å se om ryktene stemmer at det er Isabel som ryker denne uken. Håper det.

Enig. Håper ikke at det bare er noen som har startet usanne rykter. Da blir jeg skuffet

Anonymkode: 5a57a...cc8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes man i det minste kan holde seg saklig. Ser ikke hva utseendet hennes har med saken å gjøre.

Anonymkode: 89435...50c

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Isabell skrev på bloggen at en av de som vant fortjente det, men ikke den andre. Kanskje Newa og Erik? Hun har godt kontakt med Newa på utsiden, men liker åpenbart ikke Erik. 

Anonymkode: fdbca...bff

AnonymBruker
Skrevet

Krysser alt jeg har at Isabel ryker denne uken. Takler ho bare ikke.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...