neon_sun Skrevet 28. mars 2018 #301 Skrevet 28. mars 2018 Men Ann Mariell er vel en av de Isabell har sagt hun har kontakt med videre. Er det da sannsynlig at Isabell ryker neste uke mtp at AM ikke er inne enda?
Skeivskank Skrevet 28. mars 2018 #302 Skrevet 28. mars 2018 14 minutter siden, neon_sun skrev: Men Ann Mariell er vel en av de Isabell har sagt hun har kontakt med videre. Er det da sannsynlig at Isabell ryker neste uke mtp at AM ikke er inne enda? Ja for Ann Marielle, Isabel og resten av legendene reiste ned til Mexico sammen og har tilbringt en stund der før de fikk sjekke inn. Er også my mulig at Ann Marielle kommer inn i neste uke ? 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #303 Skrevet 29. mars 2018 Når kommer torsdagsepisodene ut på viaplay? :D Anonymkode: 17f09...ddc
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #304 Skrevet 29. mars 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når kommer torsdagsepisodene ut på viaplay? :D Anonymkode: 17f09...ddc 22:30. Anonymkode: 0efb8...795 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2018 #306 Skrevet 29. mars 2018 22 minutter siden, kindagirl skrev: Kan noen si hvem som ryker? Simon. Anonymkode: ba303...16f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2018 #307 Skrevet 30. mars 2018 Men hvorfor sender Julie ut Isabel? Noen som vet? Trodde de på en måte spilte sammen Anonymkode: 01af2...ad3
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #308 Skrevet 31. mars 2018 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Men hvorfor sender Julie ut Isabel? Noen som vet? Trodde de på en måte spilte sammen Anonymkode: 01af2...ad3 Virker som hun er veldig opptatt av å gjøre ting som kan gi henne oppmerksomhet. Anonymkode: 483fc...a2e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #309 Skrevet 31. mars 2018 Blir i alle fall spennende å se om Isabel faktisk ryker til uka. Håper det. Det kan bli underholdene å se hvordan hun vil reagere 🙊 Nekter å tro hun vil holde seg rolig Anonymkode: 5a57a...cc8 4
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #310 Skrevet 31. mars 2018 Jeg begynner å få en fæl følelse av at Julie muligens vinner, eller iallefall kommer til finalen 😭 Hun er så slitsom å ha på skjermen, så hadde håpet hun forsvant snart! På Instagrammen hennes har hun lagt ut et bilde av seg selv og han med det lange håret (husker ikke hva han heter). De står å holder rundt hverandre, og han holder et skilt det står «Kuleknuser» på. På bloggen til hun Martine Lund(e?) får hun spørsmål om hvem som vinner. Hun kan naturlig nok ikke svare på det, så hun skriver noe a la «en som fortjener det». Hun har lagt ut bilder av seg selv og Julie på bloggen, der de henger sammen. De er åpenbart venner. Håper bare ikke dette stemmer. Julie fortjener ikke å vinne! Anonymkode: fee22...fb8 2
Skeivskank Skrevet 31. mars 2018 #311 Skrevet 31. mars 2018 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å få en fæl følelse av at Julie muligens vinner, eller iallefall kommer til finalen 😭 Hun er så slitsom å ha på skjermen, så hadde håpet hun forsvant snart! På Instagrammen hennes har hun lagt ut et bilde av seg selv og han med det lange håret (husker ikke hva han heter). De står å holder rundt hverandre, og han holder et skilt det står «Kuleknuser» på. På bloggen til hun Martine Lund(e?) får hun spørsmål om hvem som vinner. Hun kan naturlig nok ikke svare på det, så hun skriver noe a la «en som fortjener det». Hun har lagt ut bilder av seg selv og Julie på bloggen, der de henger sammen. De er åpenbart venner. Håper bare ikke dette stemmer. Julie fortjener ikke å vinne! Anonymkode: fee22...fb8 Jeg liker Julie foreløbig. Har også på følelsen av at hun er en av de som kommer til finalen og muligens vinner. 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #312 Skrevet 31. mars 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg begynner å få en fæl følelse av at Julie muligens vinner, eller iallefall kommer til finalen 😭 Hun er så slitsom å ha på skjermen, så hadde håpet hun forsvant snart! På Instagrammen hennes har hun lagt ut et bilde av seg selv og han med det lange håret (husker ikke hva han heter). De står å holder rundt hverandre, og han holder et skilt det står «Kuleknuser» på. På bloggen til hun Martine Lund(e?) får hun spørsmål om hvem som vinner. Hun kan naturlig nok ikke svare på det, så hun skriver noe a la «en som fortjener det». Hun har lagt ut bilder av seg selv og Julie på bloggen, der de henger sammen. De er åpenbart venner. Håper bare ikke dette stemmer. Julie fortjener ikke å vinne! Anonymkode: fee22...fb8 Helt enig, jeg så det samme! Anonymkode: 483fc...a2e 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #313 Skrevet 31. mars 2018 Har på følelsen av at visse bitre deltagere av PH henger på disse forumene for å sverte andre deltageres navn. Jeg synes Julie virker ganske okay jeg. Anonymkode: 8d1e9...3b0 8
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #314 Skrevet 31. mars 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har på følelsen av at visse bitre deltagere av PH henger på disse forumene for å sverte andre deltageres navn. Jeg synes Julie virker ganske okay jeg. Anonymkode: 8d1e9...3b0 Yes du traff spikeren på hodet. Jeg er egentlig Isabell! 😇 Eller så bare misliker jeg Julie. Synes hun er falsk, både i oppførsel og utseeende.. Forderdelig irriterende kvinnemenneske 🤢 Anonymkode: fee22...fb8 7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2018 #315 Skrevet 31. mars 2018 37 minutter siden, AnonymBruker said: Yes du traff spikeren på hodet. Jeg er egentlig Isabell! 😇 Eller så bare misliker jeg Julie. Synes hun er falsk, både i oppførsel og utseeende.. Forderdelig irriterende kvinnemenneske 🤢 Anonymkode: fee22...fb8 Det samme synes jeg. Anonymkode: 17f09...ddc 3
Gjest Caroline91 Skrevet 1. april 2018 #316 Skrevet 1. april 2018 Det blir spennende å se om ryktene stemmer at det er Isabel som ryker denne uken. Håper det.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #317 Skrevet 1. april 2018 44 minutter siden, Caroline91 skrev: Det blir spennende å se om ryktene stemmer at det er Isabel som ryker denne uken. Håper det. Enig. Håper ikke at det bare er noen som har startet usanne rykter. Da blir jeg skuffet Anonymkode: 5a57a...cc8 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2018 #318 Skrevet 1. april 2018 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Yes du traff spikeren på hodet. Jeg er egentlig Isabell! 😇 Eller så bare misliker jeg Julie. Synes hun er falsk, både i oppførsel og utseeende.. Forderdelig irriterende kvinnemenneske 🤢 Anonymkode: fee22...fb8 Synes man i det minste kan holde seg saklig. Ser ikke hva utseendet hennes har med saken å gjøre. Anonymkode: 89435...50c 11
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #319 Skrevet 2. april 2018 Isabell skrev på bloggen at en av de som vant fortjente det, men ikke den andre. Kanskje Newa og Erik? Hun har godt kontakt med Newa på utsiden, men liker åpenbart ikke Erik. Anonymkode: fdbca...bff
AnonymBruker Skrevet 2. april 2018 #320 Skrevet 2. april 2018 Krysser alt jeg har at Isabel ryker denne uken. Takler ho bare ikke. Anonymkode: 01af2...ad3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå