Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 22.3.2018 den 16.58, AnonymBruker skrev:

Da må de leve i et åpent forhold, for dette skrev hun på bloggen i dag

"Kanskje blir det litt romantikk på hotellet, hvem vet?"

Virker litt å skrive sånt om man er forhold

Anonymkode: fef75...2fd

Eks-kjæreste da. Jeg vet ikke nåværende status på forholdet hennes, men senest like før jul handlet de to hos meg.

Anonymkode: 374f8...6b7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
På 15.2.2018 den 15.33, AnonymBruker skrev:

Magne, Aurora og Sophie fikk aldri sjekke inn. Carl Aksel, Stian og Isabel er ute av legendene, mens Mathias og Ann Marielle er igjen.

Av vanlige deltagere er Thea, Kristian, Ine og Joakim ute.

Anonymkode: 122d4...1cc

Vet du noe mer?

Anonymkode: 483fc...a2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om CA sjekker inn igjen? Regner jo egentlig med det

Anonymkode: 01af2...ad3

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om CA sjekker inn igjen? Regner jo egentlig med det

nei, det blir for dumt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg så ikke PH den/de sesongene legendene var med i, jeg følger ikke med på blogger og vet ingenting om noen av legendene utover at jeg stadig ser tråden om Isabel blir oppdatert her på KG, så mine tanker om disse to legendene er kun ut i fra det som har skjedd denne sesongen.

Jeg håper TV3 har litt mer fantasi enn å drive og sende inn folk på nytt og på nytt som har hatt sin sesong. Det er jo nok av folk å ta av som helt sikkert kan lage drama. Jeg blir veldig sur og egentlig litt overrasket dersom CA kommer inn igjen. Han var jo absolutt ingen god spiller - syns jeg da. Han var egentlig ganske kjedelig. 

Det er vel allerede bestemt at de to legendene som ble valgt av Newa, Kong Erik, CA og Isabel skal komme inn nå? Var det de som var Mathias og AnnMariell som nevnt over her? Må lese meg litt opp om de der skjønner jeg. Er dette to stykker som var i samme sesong som Isabel og CA?

Hva var det som gjorde at de som har fått legendestatus fikk det? Og er alle de fra samme sesong eller forskjellige sesonger? Og hva var grunnen til at Staysman har vært med i en sesong? Var han en "ekte" deltaker eller var han der bare på tull? Han har vel en heeeeelt annen stil enn den jevne PH-deltaker? 

Skrevet
1 minutt siden, Polly Ester skrev:

Jeg så ikke PH den/de sesongene legendene var med i, jeg følger ikke med på blogger og vet ingenting om noen av legendene utover at jeg stadig ser tråden om Isabel blir oppdatert her på KG, så mine tanker om disse to legendene er kun ut i fra det som har skjedd denne sesongen.

Jeg håper TV3 har litt mer fantasi enn å drive og sende inn folk på nytt og på nytt som har hatt sin sesong. Det er jo nok av folk å ta av som helt sikkert kan lage drama. Jeg blir veldig sur og egentlig litt overrasket dersom CA kommer inn igjen. Han var jo absolutt ingen god spiller - syns jeg da. Han var egentlig ganske kjedelig. 

Det er vel allerede bestemt at de to legendene som ble valgt av Newa, Kong Erik, CA og Isabel skal komme inn nå? Var det de som var Mathias og AnnMariell som nevnt over her? Må lese meg litt opp om de der skjønner jeg. Er dette to stykker som var i samme sesong som Isabel og CA?

Hva var det som gjorde at de som har fått legendestatus fikk det? Og er alle de fra samme sesong eller forskjellige sesonger? Og hva var grunnen til at Staysman har vært med i en sesong? Var han en "ekte" deltaker eller var han der bare på tull? Han har vel en heeeeelt annen stil enn den jevne PH-deltaker? 

staysman var med på paradise før han ble ordentlig kjent. han hadde gitt ut noen sanger, men han var ikke kjent eller lignende. jeg mener staysman kom ganske langt og han var kjempe morsom på tv. Paradise hotel ble springbrettet for den karrieren han har i dag. 

sesongen med ann mariell og mathias har jeg ikke sett, men ingen av de er ordentlige legender. jeg tipper at andre paradise deltagere ble spurt før de, men at de takket nei. 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, enirt skrev:

sesongen med ann mariell og mathias har jeg ikke sett, men ingen av de er ordentlige legender. jeg tipper at andre paradise deltagere ble spurt før de, men at de takket nei. 

Enig. Jeg tror de spurte Kristian Rene, men takket nok nei. Er vel ferdig med PH. Sikkert flere som takket nei siden legende lista er så dårlig.

Mathias, really?? 🙈 eneste han gjorde i sin sesong var å drikke, fjase, klovne rundt og var så care hele tiden 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

nei, det blir for dumt.

Ja, det blir for dumt, men tror de sender han inn igjen  🙄

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det blir for dumt, men tror de sender han inn igjen  🙄

Tror egentlig og det, fordi CA er en som skaper drama og reaksjoner og det er jo det som får seere

Anonymkode: f6800...eac

Skrevet (endret)

Godt mulig at Torry A. Larsen blir en deltager senere i sesongen.

Hans insta: https://www.instagram.com/torryalarsen/

Isabel postet 18. mars blogginnlegget "FIRE SPOILERS OM ÅRETS PH-SESONG"

1. spoiler: Ikke begynn å døm deltakere, og spesielt ikke syns synd på enkelte allerede nå. Det er mye som skjer de neste ukene. De som virker veldig «utsatt» og «utenfor» i programmet nå, er de absolutt verste når det kommer til mobbing, utestenging og det å være kynisk og falsk. 

Hun snakker klar som sola om Julie, så det støtter jo teorien om at det er Julie som får Isabel sendt ut 4. uke. Må ha vært noe skikkelig backstabbing for når en jente skriver en kommentar om at Isabel og Martine var deres sesongs "mobbere" svarer Isabel: Så klart klarer man å skille på spill og virkelighet, men enkelte handlinger viser hvem du er som person = et menneske jeg ikke klikker med på utsiden. I et innlegg skrev hun er mest venn med fra denne sesongen er: Mathias, Ann, Carl, Ine og Newa. Lurer på om hun og Newa ble gode venner i eller etter ph.

2. spoiler: Det blir mer sex på hotellet. Uuuh! Nysgjerrig på hvem? 

Leo sa noe lignende ved premierefesten så tror vi skjønner greia. Noen tidligere i tråden skrev om hvordan hun hadde hørt at det var Newa som hadde sex på hotellet først (debunked nå), men kan jo være en mulighet hun har senere? Og ifølge kommentarene til Erik og Ingrid når de skriver på insta virker det som om de har et veldig godt forhold med hverandre, så kan jo være det skjedde noe mellom dem. Bruker ikke SC så er det noen som har sett noen hint for angående kjærestepar i denne sesongen? Håper ikke med mer sex så mente hun Julie og Kristian = Martine L. og Aleks 2.0. 

3. spoiler: Det er veldig lite inn og ut denne sesongen. Ryker man, kommer man mest sannsynlig ikke inn igjen. Det var veldig mye inn og ut før, men ikke denne sesongen.

4. spoiler: Ikke alle deltakere er venner i dag.

Antar at Isabel og Julie ikke er venner, men hvem andre kan det være? Newa, selv om jeg håper hun vinner sånn halveis er litt insane når det kommer til insta. Hun liker og kommenterer den typiske "pen/fin/<3"-kommentaren (eller andre kommentarer for den saks skyld) på flere bilder til de som er med i ph 2018, og helt ærlig kleint å lese. Det er rart at hun ikke følger Julie og motsatt ettersom hun er så oppslukt i insta. Lurer på hva som har skjedd. Samme med at Erik og Ine ikke følger hverandre, men de har ingen stor beef som jeg kan huske så kan godt være at de ikke bryr seg eller no.

Andre tanker

På Ann sin instagram konto finner du dette bildet av henne og en mann i vinduet i bakgrunnen som rekker ut tunga. Erik spør i kommentarfeltet om at hun kan tagge han og det gjør hun. Denne mannen har 500 følgere/400 følger og er på privat Ser ut som begge kjenner han. Kan være men alt i alt er det ren spekulasjon. Virker som om Erik er gode venner med både Ann og Mathias så kanskje han spiller med Ann i framtiden mens Mathias er Mathias?

Dette tok en del tid, og jeg har vært mer på insta i dag enn jeg har gjort i hele mitt liv. Prøver bare å finne tegn på at Julie ikke vinner for plis alle andre enn henne.

Endret av Ch_ristine
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Kan se ut som Julie sender ut Isabel. Det hadde vært helt konge! Ser for meg at Isabel ikke klarer å holde seg rolig og kjefter ut Julie. "Dette er min sesong!" Gleder meg :fnise:

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan se ut som Julie sender ut Isabel. Det hadde vært helt konge! Ser for meg at Isabel ikke klarer å holde seg rolig og kjefter ut Julie. "Dette er min sesong!" Gleder meg :fnise:

Julie gjør jo alt bare for å bli likt av flertallet i gruppen, hun virker veldig redd for å gå egne veier eller stå med noen i mindretall.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Julie gjør jo alt bare for å bli likt av flertallet i gruppen, hun virker veldig redd for å gå egne veier eller stå med noen i mindretall.

Joda, men uansett bra hvis hun sender ut diva Isabel :)

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda, men uansett bra hvis hun sender ut diva Isabel :)

Ja enig, håper for Isabel sin del at slik hun oppfører seg der om e kun er skuespill, eller er hun med flere ganske høye på seg selv og tror de er overlegene andre folk. Hjelper ikke å snakke om nettmobbing osv også sitter de selv og kaller andre stygge, skriker dem opp i ansiktet med mer slik de holder på der inne. Virker som en del mangler impulskontroll av jentene, men sikkert derfor de løper nakene rundt på TV også. Kan bare se for meg h ordan disse som lever etter dagsfylla ser ut når de bikkker 30.

• Liker 1
Skrevet

Alle ansatte på hotellet har fått ferie og deltakerne må selv stå for driften. Mathias kommer inn og er hotelldirektør. Han skal velge ut to personer som skal være hovmestere eller hva det nå heter. De skal igjen velge lag og det ender opp med at nesten alle parrene blir splittet. Newa blir dritsur fordi hun må være vaskedame og sipper for at hun og Erik ikke får sove på samme rom i natt. Hun innrømmer at hun er litt forelska i Erik. 
Det blir teambuilding fest og de får en gjøledunk med drikke som skal holde hele uken, inkludert til gjester som kommer i morgen.. no suprise, de drikker nesten alt selv på en kveld. 

Skrevet
9 minutter siden, Skeivskank skrev:

Alle ansatte på hotellet har fått ferie og deltakerne må selv stå for driften. Mathias kommer inn og er hotelldirektør. Han skal velge ut to personer som skal være hovmestere eller hva det nå heter. De skal igjen velge lag og det ender opp med at nesten alle parrene blir splittet. Newa blir dritsur fordi hun må være vaskedame og sipper for at hun og Erik ikke får sove på samme rom i natt. Hun innrømmer at hun er litt forelska i Erik. 
Det blir teambuilding fest og de får en gjøledunk med drikke som skal holde hele uken, inkludert til gjester som kommer i morgen.. no suprise, de drikker nesten alt selv på en kveld. 

Du glemte å ta med at Isabel fortalte alt til Mathias om hva som hadde skjedd og egentlig tok avgjørelsene for mathias..

AnonymBruker
Skrevet

Så klart sender de inn Mathias for å redde Isabel :roll:

Anonymkode: bf19f...b09

Skrevet
50 minutter siden, kindagirl skrev:

Du glemte å ta med at Isabel fortalte alt til Mathias om hva som hadde skjedd og egentlig tok avgjørelsene for mathias..

True. Mathias er nikkedukke og gjør det Isabel vil at han skal gjøre 

Skrevet (endret)
På 24.3.2018 den 10.48, enirt skrev:

staysman var med på paradise før han ble ordentlig kjent. han hadde gitt ut noen sanger, men han var ikke kjent eller lignende. jeg mener staysman kom ganske langt og han var kjempe morsom på tv. Paradise hotel ble springbrettet for den karrieren han har i dag. 

Jeg husker Staysman. Lo meg forderva av denne:

Er to av morgendagens gjester på hotellet Kristin Gjelsvik og Dennis Poppe Thorsen?

Det blir i så fall spennende å se hvordan det går når Kristin og Isabel skal være under samme tak! :nigo: Nå vet jeg ikke hvilket forhold de har men Kristin er vel ikke veldig for all den kroppsmekkinga som Isabel har drevet med :P

Endret av Ardwinna
Skrevet

Blir spennende å se om det blir noe drama når Kristin (styleconnection) sjekker inn i morgendagens episode da som påsketurist :laugh::laugh: Hun har vel laget noen blogginnlegg som kan ha hintet litt til Isabelle og all den plastiske operasjonen osv osv.. Husker ikke alt jeg.

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...