AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #401 Skrevet 5. april 2018 Hvor er dagens episode på viaplay? Anonymkode: 74d1a...cbd
kindagirl Skrevet 5. april 2018 #402 Skrevet 5. april 2018 Hva var det Karoline sa på parsermonien til Isabell og Julie?
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #403 Skrevet 5. april 2018 Dagens episode går også på viaplay 22:30 så lite å spoile ennå. Anonymkode: 0efb8...795
nikkili Skrevet 5. april 2018 #404 Skrevet 5. april 2018 (endret) Karoline ble låst med Leo. Hun tok også et oppgjør med Isabel og Julie på parseremonien. Cathrine røyk. Nå er Newa forbanna på Erik, og hennes plan er at om det kommer inn en ny gutt neste uke, så skal han splitte Leo og Karoline, så Newa får Erik og Leo bak seg og kan sende Erik hjem. (Som mest sannsynlig ikke blir å skje). Synes faktisk ingenting om noen av de andre jentedeltakerne, enn Karoline. Isabel tror hun er en stor og smart spiller, baksnakker og snakker egentlig bare mye tull. Julie og Ingrid er sauene som bare følger etter. Håper viiiiiirkelig alle disse tre blir sendt ut en etter en. Endret 5. april 2018 av nikkili Skriveleif 10
kindagirl Skrevet 5. april 2018 #405 Skrevet 5. april 2018 (endret) Tipper det er Ann Marielle som sjekker inn på Mandag. Hun går vel rett inn i alliansen til Isabel som alle de andre og det er Isabell som forteller hva hun skal gjøre hvis hun har en makt.. Håper Ann Marielle kan stå litt opp for seg selv slik hun gjorde i sin sesong og ikke bare bli hunden til Isabell.. Spent på om de klarer å sende ut Erik. Håper ikke det. Endret 5. april 2018 av kindagirl 8
jentefranorge Skrevet 5. april 2018 #406 Skrevet 5. april 2018 (endret) Vet ikke om dette har blitt nevnt før, men disse sjekker inn ila sesongen; Oscar johanson, Charlotte helm, Ina kilnes. Tror Charlotte helm kommer ganske snart edit; Ann Mariel kommer inn igjen ja Endret 5. april 2018 av jentefranorge
kindagirl Skrevet 5. april 2018 #407 Skrevet 5. april 2018 5 minutter siden, jentefranorge skrev: Vet ikke om dette har blitt nevnt før, men disse sjekker inn ila sesongen; Oscar johanson, Charlotte helm, Ina kildal. Tror Charlotte helm kommer ganske snart Håper ikke de blir hundene til Isabell hele gjengen... 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #408 Skrevet 5. april 2018 34 minutter siden, kindagirl said: Tipper det er Ann Marielle som sjekker inn på Mandag. Hun går vel rett inn i alliansen til Isabel som alle de andre og det er Isabell som forteller hva hun skal gjøre hvis hun har en makt.. Håper Ann Marielle kan stå litt opp for seg selv slik hun gjorde i sin sesong og ikke bare bli hunden til Isabell.. Spent på om de klarer å sende ut Erik. Håper ikke det. Jeg er overbevist om at Ann Marielle kan ende opp med å aktivt spille IMOT Isabel. Kommer nok ann på hva som skjer når hun sjekker inn, men såpass tøff som hun var i sin sesong så tror jeg ikke usle lille Isabell greier å holde henne igjen. Ann Mariell gjør det som er bra for ANN MARIELL, på godt og vondt haha Anonymkode: 8d1e9...3b0 3
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #409 Skrevet 5. april 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er overbevist om at Ann Marielle kan ende opp med å aktivt spille IMOT Isabel. Kommer nok ann på hva som skjer når hun sjekker inn, men såpass tøff som hun var i sin sesong så tror jeg ikke usle lille Isabell greier å holde henne igjen. Ann Mariell gjør det som er bra for ANN MARIELL, på godt og vondt haha Anonymkode: 8d1e9...3b0 Hun har skrevet mye godt om Isabel på bloggen sin, så vil tro de spiller sammen. Anonymkode: 89435...50c
kindagirl Skrevet 5. april 2018 #410 Skrevet 5. april 2018 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun har skrevet mye godt om Isabel på bloggen sin, så vil tro de spiller sammen. Anonymkode: 89435...50c Med tanke på hvor bitter Isabell virker på folk som har gjort henne noe så tar eg det som et tegn når hun skriver positivt om Ann Marielle på bloggen. Da har nok de vært på samme lag.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2018 #411 Skrevet 5. april 2018 Det er litt underholdende med folk som Isabel og Carl Axel der inne. Uansett hva folk må synes om dem,uten slike på hotellet hadde det vært tamt og kjedelig. Anonymkode: 4239a...f5e
tweet Skrevet 5. april 2018 #412 Skrevet 5. april 2018 Kanskje Ann Marielle klarer å overtale Julie til å sende ut Isabel? 😎 1
snx Skrevet 6. april 2018 #413 Skrevet 6. april 2018 Tror Ann Marielle kommer inn og spiller med Isabel som får Julie til å tvile på Isabel som deretter prøver å sende ut Isabel. 2
Edie Skrevet 6. april 2018 #414 Skrevet 6. april 2018 Ryddet for innhold med opphavsrett og latterliggjøring. Edie, mod.
Gjest thejohan Skrevet 6. april 2018 #415 Skrevet 6. april 2018 (endret) Jeg er ganske sikker på at Karoline og Leo vinner mtp hva Isabel har sagt om vinnerene. Endret 6. april 2018 av thejohan Skrevet feil navn først
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #416 Skrevet 6. april 2018 Hadde vært kult om Isabel røyk før Erik. Se bare for det sure trynet hennes 🤣 Håper også Julie ryker før Karoline. Julie er så bitch. Grøss! Ann Mariell spiller garantert med Isabel. Legendene har nok en avtale om å spille sammen Anonymkode: 9cee3...098 4
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #417 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, thejohan skrev: Jeg er ganske sikker på at Katrine og Leo vinner mtp hva Isabel har sagt om vinnerene. Nå er vel ikke Isabel den man kan stole mest på her i verden akkurat. Jeg håper allikevel at det er sånn det blir. Anonymkode: 36c15...776
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #418 Skrevet 6. april 2018 1 time siden, thejohan skrev: Jeg er ganske sikker på at Katrine og Leo vinner mtp hva Isabel har sagt om vinnerene. Og da mente jeg Karoline og ikke Katrine og regner med at du gjorde det samme? Anonymkode: 36c15...776
Gjest thejohan Skrevet 6. april 2018 #419 Skrevet 6. april 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Og da mente jeg Karoline og ikke Katrine og regner med at du gjorde det samme? Anonymkode: 36c15...776 Hjelp! Karoline ja! 🙈 Måtte gjøre om på det opprinnelige innlegget mitt også! Endret 6. april 2018 av thejohan
AnonymBruker Skrevet 6. april 2018 #420 Skrevet 6. april 2018 Siden en jente sjekker inn til uka (som jeg tror er AM) så kan det være Isabel ryker. Hun var tilbake til Norge innen første februar. Det skjer nok en del twister og omrokkeringer til uka. Noe som jeg tror går utover Isabel. Blir gøy å se. Gleder meg allerede Anonymkode: f1cd8...430 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå