Gå til innhold

Paradise Hotel 2018 - spoilertråd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor er dagens episode på viaplay? 

Anonymkode: 74d1a...cbd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva var det Karoline sa på parsermonien til Isabell og Julie?

AnonymBruker
Skrevet

Dagens episode går også på viaplay 22:30 så lite å spoile ennå.

Anonymkode: 0efb8...795

Skrevet (endret)

Karoline ble låst med Leo. Hun tok også et oppgjør med Isabel og Julie på parseremonien. Cathrine røyk. Nå er Newa forbanna på Erik, og hennes plan er at om det kommer inn en ny gutt neste uke, så skal han splitte Leo og Karoline, så Newa får Erik og Leo bak seg og kan sende Erik hjem. (Som mest sannsynlig ikke blir å skje).

Synes faktisk ingenting om noen av de andre jentedeltakerne, enn Karoline. Isabel tror hun er en stor og smart spiller, baksnakker og snakker egentlig bare mye tull. Julie og Ingrid er sauene som bare følger etter. Håper viiiiiirkelig alle disse tre blir sendt ut en etter en. 

Endret av nikkili
Skriveleif
  • Liker 10
Skrevet (endret)

Tipper det er Ann Marielle som sjekker inn på Mandag. Hun går vel rett inn i alliansen til Isabel som alle de andre og det er Isabell som forteller hva hun skal gjøre hvis hun har en makt.. 
Håper Ann Marielle kan stå litt opp for seg selv slik hun gjorde i sin sesong og ikke bare bli hunden til Isabell..

Spent på om de klarer å sende ut Erik. Håper ikke det.

Endret av kindagirl
  • Liker 8
Skrevet (endret)

Vet ikke om dette har blitt nevnt før, men disse sjekker inn ila sesongen; Oscar johanson, Charlotte helm, Ina kilnes. Tror Charlotte helm kommer ganske snart 

edit; Ann Mariel kommer inn igjen ja

Endret av jentefranorge
Skrevet
5 minutter siden, jentefranorge skrev:

Vet ikke om dette har blitt nevnt før, men disse sjekker inn ila sesongen; Oscar johanson, Charlotte helm, Ina kildal. Tror Charlotte helm kommer ganske snart 

Håper ikke de blir hundene til Isabell hele gjengen...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, kindagirl said:

Tipper det er Ann Marielle som sjekker inn på Mandag. Hun går vel rett inn i alliansen til Isabel som alle de andre og det er Isabell som forteller hva hun skal gjøre hvis hun har en makt.. 
Håper Ann Marielle kan stå litt opp for seg selv slik hun gjorde i sin sesong og ikke bare bli hunden til Isabell..

Spent på om de klarer å sende ut Erik. Håper ikke det.

Jeg er overbevist om at Ann Marielle kan ende opp med å aktivt spille IMOT Isabel. Kommer nok ann på hva som skjer når hun sjekker inn, men såpass tøff som hun var i sin sesong så tror jeg ikke usle lille Isabell greier å holde henne igjen. Ann Mariell gjør det som er bra for ANN MARIELL, på godt og vondt haha

Anonymkode: 8d1e9...3b0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er overbevist om at Ann Marielle kan ende opp med å aktivt spille IMOT Isabel. Kommer nok ann på hva som skjer når hun sjekker inn, men såpass tøff som hun var i sin sesong så tror jeg ikke usle lille Isabell greier å holde henne igjen. Ann Mariell gjør det som er bra for ANN MARIELL, på godt og vondt haha

Anonymkode: 8d1e9...3b0

Hun har skrevet mye godt om Isabel på bloggen sin, så vil tro de spiller sammen.

Anonymkode: 89435...50c

Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har skrevet mye godt om Isabel på bloggen sin, så vil tro de spiller sammen.

Anonymkode: 89435...50c

Med tanke på hvor bitter Isabell virker på folk som har gjort henne noe så tar eg det som et tegn når hun skriver positivt om Ann Marielle på bloggen. Da har nok de vært på samme lag.

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt underholdende med folk som Isabel og Carl Axel der inne. Uansett hva folk må synes om dem,uten slike på hotellet hadde det vært tamt og kjedelig. 

Anonymkode: 4239a...f5e

Skrevet

Kanskje Ann Marielle klarer å overtale Julie til å sende ut Isabel? 😎

• Liker 1
Skrevet

Tror Ann Marielle kommer inn og spiller med Isabel som får Julie til å tvile på Isabel som deretter prøver å sende ut Isabel.

• Liker 2
Skrevet

Ryddet for innhold med opphavsrett og latterliggjøring.

Edie, mod.

Gjest thejohan
Skrevet (endret)

Jeg er ganske sikker på at Karoline og Leo vinner mtp hva Isabel har sagt om vinnerene. 

Endret av thejohan
Skrevet feil navn først
AnonymBruker
Skrevet

Hadde vært kult om Isabel røyk før Erik. Se bare for det sure trynet hennes 🤣 Håper også Julie ryker før Karoline. Julie er så bitch. Grøss!

Ann Mariell spiller garantert med Isabel. Legendene har nok en avtale om å spille sammen 

Anonymkode: 9cee3...098

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, thejohan skrev:

Jeg er ganske sikker på at Katrine og Leo vinner mtp hva Isabel har sagt om vinnerene. 

Nå er vel ikke Isabel den man kan stole mest på her i verden akkurat. Jeg håper allikevel at det er sånn det blir. :)

Anonymkode: 36c15...776

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, thejohan skrev:

Jeg er ganske sikker på at Katrine og Leo vinner mtp hva Isabel har sagt om vinnerene. 

Og da mente jeg Karoline og ikke Katrine og regner med at du gjorde det samme? 

Gjest thejohan
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Og da mente jeg Karoline og ikke Katrine og regner med at du gjorde det samme? 

Hjelp! Karoline ja! 🙈

Måtte gjøre om på det opprinnelige innlegget mitt også! 

Endret av thejohan
AnonymBruker
Skrevet

Siden en jente sjekker inn til uka (som jeg tror er AM) så kan det være Isabel ryker. Hun var tilbake til Norge innen første februar. Det skjer nok en del twister og omrokkeringer til uka. Noe som jeg tror går utover Isabel. Blir gøy å se. Gleder meg allerede :nori:

Anonymkode: f1cd8...430

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...